בר רפאלי, סטטיק ובן אל. ניר פקין
ניר פקין

תו-פרינס נשמע לכם מגוחך? שמות הזויים של ילדי סלבס בישראל

19.12.2018 / 14:32

הכל אנחנו מעתיקים מהוליווד ארה"ב, אז למה לא גם את הנטייה המרגיזה של סלבס לקרוא לילדים שלהם בשמות הכי מעצבנים ו"מיוחדים" על פני האדמה? בדיוק כמו העתקות אחרות גם את זה אנחנו עושים הרבה פחות טוב מהם. לפחות ניסינו:

כבר שנים שאנחנו שומעים על שמות חדשים ומשונים שסלבס קוראים לילדיהם. זה התחיל עם בוב גלדוף ופאולה ייטס שהעניקו לבנותיהן את השמות: פיפי, פיצ'ס, פיקסי וטייגר לילי. מייקל ג'קסון שקרא לאחד מילדיו בלנקט, קימייה עם נורת', סיינט ושיקאגו וגם כאן, בביצה שלנו הקטנה והבועתית יש כמה שמות שלא ניתן להתעלם מהם.

מה פשר השמות הללו? כנראה הנצחה אבסורדית עצמית של ההורים, אחרת אין לי הסבר הגיוני לכך. הרי, הם לא בחרו להיוולד ובטח שלא להיות בעלי השמות האלו, אבל אם הם כבר נולדו, קיבלו שם מיוחס והתפרסמו הרבה לפני שהבינו את המחיר של זה, לפחות אנחנו נהנה ממצעד השמות הכי הזויים של ילדי הסלבס הישראליים, קבלו:

תו פרינס תבורי
רק נולד וכבר עשה לא מעט רעש, וזה קשור לייחוס המשפחתי. סבא שלו הוא שימי ואביו הוא בן-אל תבורי יש מצב שמי שעזר לבחור את השם הזה הוא סטטיק. למה? כי קוראים לו סטטיק, ואולי הוא היה במצב-רוח נקמני, מי יודע.

ליצ'י לוסיה מנטש מקסימיליאן
ייאמר לזכותה שהיא היחידה מהרשימה הזאת שלא הפתיעה אותי בבחירת השם של בתה. בתם של מארינה והמוסיקאי גיא מנטש עונה לשם ליצ'י. אני מכיר כמה חתולים פרסים ופומרניאנים שגם עונים לשם הזה. ולגבי ליצ'י עצמה? היא תמיד תוכל לשחק עם שלל השמות שיש לה. מקסימום היא תעבור להיות לוסיה. תודה לאל לא חסרות לה אופציות, כמו אמא. מארינה בלומין שהפכה למארינה מקסימיליאן בלומין שהפכה למארינה מקסימיליאן שהפכה למארינה מקסימיליאן מנטש וההמשך עוד יבוא.

אל רפאלי/עזרא
בר רפאלי בחרה שמות אמריקאיים (בונה על מגורים בארצות הברית כנראה) שזה פחות מוזר מתו-פרינס, הרבה פחות, למען האמת, אבל גם ליב זה לא שם שגרתי במיוחד ושמה של הבת השניה בכלל - אל. בעיקרון גם הוא פשוט שם אמריקאי - Elle, אבל בעברית זה נשמע קצת כמו הטייה של אלוהים. קצת מוזר.

שילה תבורי
גם לנכדו הראשון של שימי, בנו של אלירן תבורי יש שם מעניין, שילה (מבטאים שיילו). אין ספק שההשפעה בבחירת השם הייתה הבן המדהים של בראנג'לינה, רק שההבדל הוא, ובכן, שזה הבן של בראנג'לינה. פה בישראל ההומופובית? מעט בעייתי, אבל מפרגנים על האומץ.

בנלי פיק
אני מאמין ואגיד לזכותו של צביקה פיק שכאשר בחר בשם הזה לא ידע שבנלי ייחבא אל הכלים ויתפוס מרחק מעולם הפרסום. עכשיו כשאנחנו מבינים את האפקט החזק של בנלי, מצער שלא קרא ככה לשרונה, לפחות כולנו היינו מרויחים. מזלו של בנלי פיק הוא שהוא הגיס של קוונטין טרנטינו.

אילור טל
הודות לחן-טל נחשפתי אל השם הזה לראשונה בחיי. מה זה פאקינג אומר "אילור"? אני בטוח שההורים יצדיקו את הבחירה באיזה פירוש עמוק מאירוע שקרה בעבר, ואין ספק שאילור ייהנה לנבור באירוע הזה עם הפסיכולוג שלו, מתישהו בעתיד.

משי קליינשטיין
למה לא מיקרופייבר? יש למשי קלינשטיין מזל שהיא יפה ומוכשרת. וייחודית, כי חוץ ממנה, לא שמעתי על עוד מישהי עם השם הזה, וטוב שכך.

מילוא מילן קליינשטיין
הכי מעצבן זה האנשים האלו שאתה לא יודע מה השם הפרטי שלהם ומה שם המשפחה שלהם. זה מה שיקרה למילוא מילן קליינשטיין. אז לא הבנתי, איך קוראים לך?

גרייס פיי אבני
כשההורים חיים באילוז' אז לילדים קוראים בשמות כמו גרייס פיי. אם גרייס פיי אבני, בתו של אקי לא תהיה סטארית, תהיה לה בעיה רצינית מאד לעמוד מאחורי שם כזה. סורי, בו.

ריף דדון
תראו, הבעיה בשם הזה זאת העובדה שהוא באופן אוטומטי מזכיר את ריף הדולפינים באילת. אבל במקרה של ריף דדון שמחזיק מלידה עמוד אינסטגרם מפואר כנראה שגם את השם הזה הוא יוכל להחזיק. ואולי הוא היחיד. אני מקווה לפחות.

בואי ללמוד על בעיות מיניות של גברים. ותני לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully