נטע ברזילי. AP
AP

תמיד אמרנו שנשים יותר טובות - הנה 12 הוכחות

27.12.2018 / 7:34

הן חזקות, הן טובות והן מוכשרות בתחומן. אלו הנשים שהפכו את שנת 2018 לשנה קצת יותר נסבלת, בכל התחומים. למה לדבר על העצמה נשית כשאפשר פשוט להראות?

בזכות האומץ - לוסי אהריש
זה אמנם קצת מצחיק להכניס אישה לרשימה הזאת רק כי היא התחתנה, אבל בואו, לוסי אהריש עשתה הרבה מעבר ל"להתחתן". כבר שנים שהיא עושה שירות מצויין לערבים ולהיהודים בישראל. היא ההוכחה שתמיד יש עם מי לדבר, ויש מי ששומע, אם רק נרצה. היא המיסה לנו את הלב כשעלתה להדליק משואה בהר הרצל, והשנה גם הוכיחה לנו שהאהבה תמיד מנצחת, גם את הגזענות ואת הדעות החשוכות. חבל שהיא שילמה מחיר כה כבד על כמויות האינטיליגנציה והקלאסה שלה, אבל אנחנו מאמינות שלא ירחק היום ונראה שהצעד שעשתה כביכול אחורנית, יקפיץ אותה קדימה, כמו שמגיע לה.

בזכות הדוז פואה - נטע ברזילי
גאווה ישראלית. אחרי 20 שנות יובש הביאה נטע קצת נחת למדינה עם קרקורי התרנגולות ובלי הלופר. נטע עשתה לנו את השנה לא רק בגלל הזכיה, אלא גם בשל המסרים שהיא מעבירה. היא לא הצעצוע שלך, היא לא עומדת במודל היופי המערבי והיא לא מתנצלת. היא כבשה אותנו עם החן והנוכחות הקסומה שלה. דורון מדלי, תשתדל לא לקנא.

בזכות הבטיחות - שלומית מלכה
אין ספק בכלל שזו הייתה השנה של שלומית מלכה. אמנם התאונה שעברה על הקורקינט הייתה בקיץ הקודם, אבל את הקמפיין לרלב"ד (ישתבח שמו) ששטף את המדינה היא קיבלה השנה, ומאז אנחנו שמות קסדה על מה שכולם חושבים. סביר להניח שלא תצליחו לפגוש את מלכה בלי הקסדה, גם כשהיא לא על הקורקינט. גם במקומות סגורים. השמועה אומרת שהיא הולכת לישון עם קסדה, אבל אנחנו לא מאמינות לשמועות.

בזכות המדליה - לינוי אשרם
המתעמלת הבכירה של ישראל הביאה כבוד למולדת המאותגרת ספורטיבית שלנו. השנה היא זכתה במדלית כסף היסטורית באליפות העולם בהתעמלות אומנותית, ההישג הטוב אי פעם של מתעמלת ישראלית. בעבר מתעמלות ישראליות הגיעו למדליית ארד באליפות העולם, אך אשרם השיגה 20 נקודות בדיוק בגמר החישוק, והגיעה להישג חסר התקדים הזה. אשרם, שכבר זכתה בעשרות מדליות במגוון אליפויות ותחרויות, עשתה לנו את השנה עם המדלייה הזאת. מדלייה כסף - בחורה זהב.

בזכות החדשנות - ד"ר קירה רדינסקי
היא רק בת 32 ומאחוריה כבר שותפות בפרס ישראל, דוקטורט בגיל 26 ואקזיט בעשרות מיליוני דולרים. היא המדענית הראשית של ebay המתמחה בכריית מידע, והשנה היא גם יצרה מערכת חכמה לפיתוח תרופות חדשות, העושה שימוש בבינה מלאכותית, פתרון פורץ דרך שיקצר את זמן פיתוח התרופה. עם כל התארים, הידע וההישגים המדעיים, קירה גם אוחזת בחגורה שחורה בקראטה. רק אותנו זה מעצבן ששומעים יותר על אביבית בר זוהר?

בזכות העקרונות - אורלי לוי אבקסיס
היא פרשה בעבר ממפלגת "ישראל ביתנו" לאחר שהבינה שאת הנושאים החברתיים החשובים לה היא לא תצליח לקדם מתוך המפלגה, והודיעה על התפטרותה לתקשורת, שם גם ליברמן שמע על כך. למרות זאת נשארה חברת כנסת במסגרת סיעת יחיד, והשנה היא הכריזה על הקמת מפלגה. בסקרים שנעשו מאז קיבלה תמיכה לא רעה של 4-6 מנדטים, מספרים יפים בשביל חברת כנסת בודדה שעוד לא הודיעה מי יכלל ברשימה שלה.

בזכות התעוזה - אופירה אסייג
יאיר נתניהו קרא לה "בהמה גסה" ומירי רגב כינתה אותה "אישה רעה" אבל זה לא מנע מאופירה אסייג לענות ולהיכנס בכל משפחת נתניהו, כי פשוט אין לה פרות קדושות. הכל התחיל מזה שאסייג ראיינה בתוכניתה את פעילת הליכוד שביבי כינה "משעממת". מאז החל גל השמצות נגדה מצד יאיר נתניהו ומירי רגב, אבל אופירה כמו אופירה, לא נשארה חייבת וענתה ליאיר בצורה שמצליחה לעקוץ גם את אמא של "אין ספק שאת הגנים הוא קיבל מהאימא". אהבנו.

בזכות האג'נדה - נלי תגר
בשנה האחרונה זה הרגיש שלכל מקום שאליו נסתכל היא שם: בקולנוע, בתיאטרון, בדרמה, בקומדיה, בערוצי הילדים ואפילו בסטאנד-אפ, אבל השנה גילתה צד נוסף שלה, לוחמת צדק. בקיץ האחרון היא עלתה עם סרטון בו היא מוחה נגד אסדות הגז בבגד ים, שהגיע כמעט למיליון צפיות. עכשיו היא לא רק שחקנית בולטת, אלא גם אקטיביסטית שלא מפחדת להשמיע את קולה מעבר לטקסט בתסריט.

בזכות זה שאנחנו עפות עליה - נינט טייב
היא כבר מזמן המאמי הלאומית, זמרת אדג'ית ושחקנית בחסד. באפריל השנה היא והסדרה "בשבילה
גיבורים עפים", של היוצר והבמאי עומרי גבעון, הביאו כבוד למולדת, בכך שזכו בפרס "הסדרה הטובה ביותר" בפסטיבל Canneseries הראשון בקאן. מלבד המשחק וההישגים קשה לנו שלא להחמיא גם לאאוטפיט המהרס שהיא לבשה בפסטיבל, ולא אכפת לנו שתקראו לנו שטחיות.

בזכות השדרוג - לירון ויצמן
אחרי שמעל לעשור הייתה חברת מערכת ומגישה בתוכנית של גיא פינס, השנה עשתה לירון ויצמן קפיצה מרשימה בקריירה והתחילה להנחות את האח הגדול, לצידם של אסי ישראלוף ועפר שכטר. אם גם אתן הרגשתן שהיא לא באמת צריכה את צמד הגברים לצידה, אז בטח תשמחו לדעת שכרגע מסתמן שאת העונה הבאה של האח הגדול, שתהיה עונת וי.איי.פי, היא תנחה לבד. אה, ובהריון מתקדם. שאפו.

בזכות העקביות - גל גדות
היא לא נחה לרגע, ומאז התפקיד חסר התקדים של "וונדר וומן", גל גדות, שמזמן עקפה בסיבוב כל ישראלית (או ישראלי) שניסו להצליח בחו"ל, פשוט לא מפסיקה להפציץ. השנה היא פתחה את העונה ה-30 של הסימפסונים עם דמות משלה, עבדה על סרט ההמשך של "וונדן וומן", לוהקה לשחק בתפקיד הראשי בסרט "מוות על הנילוס" המבוסס על רב המכר מאותו השם מאת אגתה כריסטי, ודיבבה שמות בסרט של דיסני "ראלף ההורס 2". אתם חושבות שגם היא מתגעגעת אלינו?

בפייסבוק שלנו כבר היית? אז למה את מחכה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully