הפוך וורוד. Zantkern media,
Zantkern media

בריא, יפה ולא משמין. בקיצור, לאנץ' שיביא לך עוקבים באינסטגרם

3.1.2019 / 7:30

לא יודעות מה יותר - טעים או יפה? יפה או טעים? מה שבטוח, ברגע שנכנסים לסיטיזן, האסתטיקה משתלטת על החושים ושוכחים לרגע מהעולם שבחוץ. לא הרבה יוצא לנו לאכול לאנץ' שבאמת מהווה הפסקה מהיום

הפעם את הלאנץ' היומי שלנו החלטנו לעשות בסיטיזן. פינת חמד קסומה ולא צפויה, דווקא באזור שכולו די אפור. זה מקום לא גדול עם חצר נעימה מקושטת בגרילנדות, שולחנות מלאים באנשים מחייכים, אוכל צמחוני מעורר תיאבון ומשקאות צבעוניים.

באופן כמעט הגיוני, קיבלה את פנינו אישה נעימה, אריאל שמה, שלמרות היותה הריונית באופן מובהק, תיזזה בין שולחנות, הסבירה לנו על המקום, על המנות, והכל עשתה עם חיוך ובמבטא אמריקאי.

הסיפור של המקום הוא מעיין סיפור סינדרלה, הגרסה הישראלית-פמיניסטית. בן זוגה של אריאל, יחד עם חבריו, חלמו לפתוח חומוסיה. אריאל החו"ליסטית הבינה שהפוטנציאל של דבר כזה להצליח בארץ רוויית חומוס לא מאוד גדול, והחליטה to feminize the humus (לתת לחומוס טאץ' נשי, בתרגום חופשי), או במילים אחרות, לעשות משהו שעדיין לא היה פה.

התוצאה: מקום מקסים, בלי חומוס אבל עם הרבה דברים אחרים לאכול ולצלם לאינסטוש.
המקום עצמו מאוד נשי. רוב הלקוחות שישבו היו נשים, אבל מה אפשר לעשות, כשמגישים אוכל בריא שגם מצטלם טוב, זה בלתי נמנע. אנחנו יודעות מה טוב.

טוסט אבוקדו. Zantkern media,
קערה וטוסט אבוקדו עם הפוך ורוד. האוכל הכי פוטוגני אבר/Zantkern media

רעבה? הפייסבוק והאינסטגרם שלנו יאמי

אז מה אוכלים פה?

מנת הדגל היא הקערה (BOWL) שלהם, שמגיעה במגוון סוגים, ומכילה שילובים של קטניות, ירקות, ואגוזים (ולפעמים גם ביצה). מנה בהחלט משביעה, טעימה ומהממת. אפשר לבחור את הבסיס של הקערות: עדשים ובורגול, "אטריות" זוקיני או קינואה וירוקים, ושאר התכולה מובנית מראש.

אם חשקה נפשך במשהו יותר קליל, את בהחלט יכולה ללכת על אחד הטוסטים שלהם: מעין כריך פתוח עם דברים טובים. אופציה פוטוגנית לא פחות, רק טיפה פחות ממלאה (וגם פחות משתלמת). יש גם אופציה של מנות על בסיס צ'יה בחלב קוקוס או יוגורט עם תוספות, לחובבות המתוק שביניכן.

במקום ישנו גם תפריט משקאות לא קטן, שמציע סוגים שונים ומשונים של לאטה, כמו מאצ'ה לאטה וסלק לאטה בצבעים מעניינים, אבל לאנשים פתוחים מבחינת טעמים (בכל זאת, סלק עם חלב). עוד בתפריט- משקאות מרעננים דמויי קוקטייל, אך אינם מכילים אלכוהול.

בסוף הארוחה חלקנו גם קינוח בננה מקורמלת עם שוקולד, פירות יער ועוד כל מיני תוספות מגניבות, ובגדול, אם אוכלים ארוחה מלאה וקינוח, זה קצת יותר מדי לאמצע היום. ההמלצה שלנו לארוחה באמצע יום עבודה - תסתפקו בקערה, לא תצטערו, כיוון שמדובר בקערות לא קטנות בכלל. שמרו את החוויה המלאה לשעות אחר הצהריים, או ליום כיף באמצע השבוע עם הבסטי (כי כרגע הם לא פתוחים בסופ"ש לצערנו).

עוד באותו נושא

לכלוכי הכס: למה מייגן מרקל לא סובלת את המשפחה שלה

לכתבה המלאה
פרוסה עם אננס. Zantkern media,
כן, זה אננס על הלחם. הם יצירתיים שם בסיטיזן/Zantkern media

כתובת: מונטיפיורי 15, תל-אביב

טלפון: 054-5566431

שעות פתיחה: ימים א'-ה', 10:00-18:00

טווח מחירים: 12-25 למשקאות, 18-50 לאוכל

משלוחים: בקרוב. יש טייק אווי

עסקית/האפי אוור: אין

כשרות: אין

טבעונית: יש

ללא גלוטן: יש

אזור מעשנים: יש

סיטיזן בר. Zantkern media,
העיצוב של המקום לא נופל מהעיצוב של המנות. עונג של 360 מעלות/Zantkern media

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully