מעיל עור. אתר רשמי
אתר רשמי

מ ה מ מ ת: 7 אפליקציות לעריכת תמונות חובה לכל אינסטגרמית

23.12.2018 / 15:33

העולם הצבעוני והאסתטי של פיד האינסטגרם ועלילות הסטורי כבש את כולנו - זה כמו בכתה ג', רק שבמקום הזמנה לישיבה ביחד בהפסקה אנחנו מייחלים ללייקים וצפיות. אז נכון שזה לא הכי בריא, אבל סופשנה וזה. קבלו את שבע האפליקציות הכי טובות לעריכת תמונות

2018 לגמרי היתה השנה של האינסטגרם, עם שלל פיצ'רים מגניבים והתמכרות לא מוצדקת לצפיית בינג' בסטורי (ואנחנו לא שופטות). בלטו במיוחד אפליקציות העריכה המגניבות שמאפשרות לנו להביא תמונה בינונית למראה לכזו שתגרוף כמות לייקים אסטרונומית, אם רק נדע לעבוד אתן נכון. אז החלטת שבא לך לקחת את האינסטגרם שלך רמה אחת למעלה. יש לך אחלה מצלמה בפלאפון, את אפילו די יצירתית ופוטוגנית, אבל לא ממש מצליחה להבין איך לתפעל את כל העסק. כי בינינו, ברור שצריך תמונה טובה בכדי להתחיל איתה, אבל גם תמונה לא מדהימה יכולה להפוך למושלמת, בעזרת הפילטר הנכון. אלה האפליקציות שעשו לנו את 2018, ואם את לא מכירה - את פשוט חייבת להכיר.

את האינסטגרם שלנו כבר ראית? גם הפייסבוק שווה במיוחד

Vsco - אולי אחת האפליקציות הוותיקות והאהובות ביותר בשוק כרגע. האפליקציה מציעה שלל אפשרויות עריכה, אבל השוס העיקרי שלה והסיבה שכולם כל כך אוהבים אותה אלה הפילטרים שהיא מציעה. או כמו שחברה שלי אמרה לי פעם: 'שימי על זה פילטר של vsco והפריים מושלם'. חינם בגרסא הבסיסית, ניתן לרכוש חבילות פילטרים בתשלום, או את כל החבילה בתשלום שנתי קבוע.
אייפון, אנרואיד

Preview - זו לא אפליקציית עריכת תמונות, אלא אפליקציה שמאפשרת לכן לתכנן את הפיד העתידי, ולראות איזו תמונה נראית טוב לצד איזו תמונה. זו אחת האפליקציות השימושיות והקלות לתפעול, פשוט 'זורקים' פנימה את כל התמונות שרוצים להעלות, ומתחילים במשחק שמדמה פאזל, כשבכל פעם אפשר להזיז תמונה ולראות איך היא נראית ליד זו שלצדה. חינם.
אנדרואיד, אייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פריוויו מימין וויאסו. שנטי גדרון
הפילטרים של Vsco והריבועים של Preview/שנטי גדרון

Snapseed - אפליקציה מעולה שמאפשרת עריכה ברמה מאוד גבוהה, כולל מחיקת אלמנטים לא רצויים מהתמונה, הוספת פרטים, הבהרה של מקומות ספציפיים, הדגשת הפנים ועוד שלל אפשרויות מעולות שיקחו את התמונה שלכן כמה רמות למעלה. חינם.
אנדרואיד, אפל

Afterlight - אפליקציה מגניבה שמאפשרת הוספת לכלוך מכוון על התמונות, והבלחים של אור. סגנון העריכה שמתקבל מהתוספות הללו הוא וינטג'י ומתוחכם, מצד אחד ערוך ומצד שני קצת מלוכלך. חינם.
אנרואיד, אייפון

Kuji Cam - אפליקציה שמאפשרת הוספת חותמת תאריך לתמונות, בדומה לצילום במצלמות פילם ישנות. אם מצלמים ישירות מהאפליקציה החותמת תופיע ישירות על התמונה, אם תרצו להוסיף אותה לתמונה קיימת תצטרכו לשלם כמה שקלים ולשדרג לגרסאת הפרו.
אנרואיד, אייפון

שילוב של קוג'י ו-Afterlight (צילום: ג'ייד סקורי)

Lightroom - מי שמתעסקת קצת בצילום וודאי מכירה את תכנת לייטרום המצוינת. גרסאת הנייד שלה מאפשרת עבודה מקצועית על תמונות, הקפצת צבעים מסוימים ועידון אחרים והיא קלה מאוד לתפעול. חינם.
אנרואיד, אייפון

Unfold - אפליקציה שתשדרג לכן את הסטורי. האפליקציה מציעה תבניות מובנות ומספר אפשרויות כיתוב יפות, שהופכות גם את התמונה הפשוטה ביותר לכזו ששווה להיעצר עליה רגע. חינם, אבל יש שדרוגים מומלצים בתשלום סמלי.
אנדרואיד, אייפון

אנפולד. שנטי גדרון
שדרגי את הסטורי עם Unfold/שנטי גדרון

הדגמה של האפשרויות ב-Unfold

אז אחרי שלמדנו לתפעל את כל אלה ושכללנו את היכולות שלנו לרמה מקצועית, חשוב לי להוסיף משהו בנימה אישית. לכולנו כבר ברור שהאינסטגרם לא ממש מציג את 'החיים האמיתיים', ויש הרבה עבודת עריכה ומחשבה מאחורי התמונות. מצד שני, 'העולם המושלם' שמוצג בפיד עלול לשעמם, ונראה שיותר אנשים מחפשים עניין בחיים האמיתיים של הדמויות מאחורי התמונות, כשהסטוריז הם מקום מצויין לעדכן את העוקבים בכל מה שחדש. אל תפחדו לשבור מדי פעם פיד מוקפד, או לשנות אסתטיקה ולראות לאן זה מוביל אתכן. בסופו של דבר אינסטגרם אמור להיות מקום כיפי של יצירה ושיתופים, אז תהנו ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully