בחורה צופה בטלויזיה. ShutterStock
ShutterStock

סופ"ש בינג': 9 סדרות להתכרבל איתן במזג אויר חורפי

27.12.2018 / 17:31

החורף מגיע! ובחורף מה עושים? נכון. בינג' סדרות. קודם כל, כי זה הדבר הכי כיפי שאפשר לעשות, וגם, כי בואי - אין ברירה. נועה גורן, המומחית שלנו לחוסר מעש, אספה כמה סדרות שידביקו אותך לספה

לא הימורים, לא סמים ולא קנדי-קראש - סדרות, זה הדבר הממכר ביותר בכל העולם כולו. העניין הוא שסדרות אחדות, יותר מאחרות, מתאימות לצפייה רציפה עד-כדי-ריקבון-על-הספה שכלום לא יכול לעצור.

בשפה המקצועית-לעז מכנים את כל הסיפור הזה צפיית בינג', היינו, צפייה רציפה ואולי אינסופית של פרק, אחרי פרק, אחרי פרק, אחרי פרק... עד שהמשטרה דופקת על דלתכן, או משהו בסגנון.

בכוונה לא הלכתי על האובייס שבאובייס (בית הנייר, סיינפלד, חברים וכו'), למרות שגם הן כמובן עושות את העבודה. למרות שלנוסטלגיה יש לגמרי מקום, חיפשתי לחדש מעט, ולתת לך אופק לסדרות חדשות-דשדשות. מוזמנות לספר לנו בתגובות על סדרות נוספות.

סופ"ש חמים!

לייק בפייסבוק כבר עשית לנו? למה את מחכה???

באיסנטגרם את עוקבת? קדימה, זה הזמן

אם את רוצה לא לקחת את החיים ברצינות לרגע - ברוקלין 99

היתרון בברוקלין 99 הוא ברור: ראשית, אנדי סמברג המהפנט הוא מלך השנינות והקסם האישי. שנית, הסדרה, ככל קומדיה טובה, מציגה סיטואציות משטרתיות, רגשיות או בין-אישיות מאתגרות, כשאף לא אחת מהן נלקחת ברצינות של ממש. כלומר המציאות האמיתית הופכת לסתם צחוקים, וכשאת צופה בזה, את עלולה להתפתות ולחשוב שהחיים הם לא כזה ביג דיל באמת. שזה כמובן, שקר. אבל תודה לטלוויזיה המטשטשת.

אם את אוהבת לחיות במיינדפאק אחד גדול - מניאק

הסדרה החדשה שמכבבים בה אמה סטון וג'ונה היל ראויה לצפייה כי משחקים בה אמה סטון וג'ונה היל. חוץ מזה, היא אמנם עוררה אי-אלו מחלוקות; מצד אחד זה מיינד-פאק מז'אנר ה"ווסטוורלד" הזכור לנו לחיוב, ומנגד, לפעמים זה כל כך גוזר את המוח, שאת עלולה לתהות לעצמך מהי בעצם הפואנטה האמיתית שכאן. בכל מקרה כדאי לצפות בזה בבינג' ולהרגיש כיצד את מאבדת כל קשר למציאות וחוששת לרדת מהפסים תוך כדי. זה תחליף מצוין לאתם יודעים מה.

עוד באותו נושא

לידיעתכם: אלה 5 המחמאות שנשים הכי שונאות

לכתבה המלאה

חשה מתוחכמת? - בית הקלפים

אמנם נטולת קווין ספייסי, היות והוא הטריד מינית על הסט (כמו דמות שהוא משחק - לא ייאמן!). אבל קלייר אנדרווד, הלוא היא השחקנית רובין רייט, שווה את הזמן והטירחה. ההתנהגות החלקלקה, הכריזמטית והסקסית שלה, מעוררת השראה ולפעמים פלצות. סדרה נהדרת וראויה מאוד.

אם את רוצה לבכות. כאילו, לבכות-לבכות - עמוק באדמה

לא יודעת איפה הייתן כש"עמוק באדמה" עלתה, אי שם בתחילת שנות ה-2000, אבל אני חושבת שהגיע הזמן לשלוף אותה מהבוידעם ולדון בה. זו סדרה מהסוג של כל-פרק-איזה-שעה, כך שהסופ"ש מסודר בוודאות, והיא איטית ודרמטית מאוד; אבל אלוהים, כמה שזה טוב. כל פרק מתחיל במוות, העלילה מפתיעה והפכפכה, הדמויות ממכרות והסיפורים כה טראגיים, עד שאני מתחייבת לדמעות ממשיות על לחייכן הזכות בזמן הצפייה.

אם את רוצה לצחוק ברמה של לאבד כליה - סקראבס

הסדרה הזו גם כן איננה בשורה חדשה, אבל היא מורכבת מנונסנס כה טהור עד שאין בכלל איך לתאר אותה. חפצים עפים, דמויות מדמיינות, קווי עלילה מוזרים, מישהו פתאום מנגן ביוקללה, מישהו אחר רוקד. מלבד התרחשויות הממשיות שקורות בבית חולים, סקראבס מעולה בלגרום לכם לצחוק ולמשוך בכתפיים בשאלה - ממה אני צוחקת? מה אני, בת שנתיים? התשובה היא כן.

אם את סתם רוצה להעביר את הזמן בגיחוכים ממושכים - המשרד (האמריקאי)

סדרה טיים-קילרית מצוינת. קודם כל, היא היצירה המוקומנטרית הבסיסית ביותר שנוצרה עד כה. רוב הסדרות בסגנון שואפות להידמות לה, ומרגע שתצפי, את תביני לגמרי למה אני מתכוונת. שנית - סטיב קארל! יואו, כמה שהוא על זה, הוא על זה! גם לגבי זה קטונתי מלהסביר. צריך כישרון של ממש כדי לשחק דמות כל-כך נטולת טאקט וחן.

אם את רוצה ליהנות ממתח קיטשי ומגניב - מלכות

ואחרי שהרעפתי עליכן אי-אלו סדרות מימי האדם הקדמון, הגיע הזמן לחזור להווה הנוכחי ממש, וליצירה הישראלית החדשה שכל-כך כיף לצפות בה, שזה מסוכן! מלכות זו סדרה מבטיחה לאללה. היא רק התחילה וכולנו מכורות מאין כמונו. ריטה הורסת, זילברשץ-בנאי ואיבגי קורעות, כל היתר מופלאות ומופלאים גם כן. קצרה היריעה מלהכיל את המחמאות שיש בפינו. גאווה, ושבעזרת השם יתברך גם אותה נמכור לגויים!

אם את פשוט רוצה לצפות בגאונות קומית צרופה - המופע של דייב שאפל

אחד מגדולי הקומיקאים של כל הזמנים, יוצר דגול וקורע מצחוק ברמות הפיפי, שהוא, ככל סטנדאפיסט טוב, גם אדם מורכב שעבר דבר או שניים. מים רבים חלפו בנהר מאז שיצאה התוכנית הזו על שלל עונותיה, אבל קצרה היריעה מלהכיל את רמת האיכות הבלתי מתפשרת שלה, איכות שתגרום לכן לקרקר מרוב צחוק. מומלץ בחום לצפייה גם ואולי במיוחד אם אתן שבורות מהחיים ומחפשות גאונות לחיות למענה.

אם את סתם חובבת כתות - ארץ פראית מאוד

אם איכשהו פספסת את ההייפ סביב הסדרה הזו, שסוקרת את קורות האשראם של אושו, סגניתו שילה וכל הדברים החמודים שהם עשו (להרעיל עיר שלמה, לרמות את חברי הכת שלהם ולנצל אותם כספית, ועוד מטעמים) - קדימה, עשי זאת. דעי, אגב, שלא כל הדברים המחרידים שאושו עשה מופיעים בסדרה הנהדרת הזו. ולא רק לסופ"ש הזה הסדרה הזאת תועיל לך. חכי. עוד יצוצו האנשים שעד היום סוגדים לגורו המפוקפק, וימשיכו להתווכח על הגינותו, וזה גם משעשע בפני עצמו. החיים מוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully