מראה מנומר לחורף 2017. אינסטגרם ווג, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם ווג

מנומר או מכוער? הטרנדים שאנחנו כבר לא יכולות לראות יותר

גל סלונימסקי

10.1.2019 / 21:56

כדי לקבל יפה את 2019, נזכרנו בטרנדים הבולטים של השנה החולפת והבנו שצריך לקבל החלטה - אלו מהם ראויים להישאר איתנו בארון שנה נוספת ומאלו כדאי להיפטר. בואו להצביע בשאלון שלנו "לשרוף או לשמור", ועזרו לנו לקבל החלטות חכמות ומלאות סטייל לקראת השנה הבאה

שנת 2018 הגיעה לסיומה ורגע לפני שנסגור אותה הרמטית ונשים אותה סופית מאחורינו, צריך להחליט גם אלו מן הטרנדים הבולטים שלה צריכים לחלוף יחד איתה. בשנה החולפת היו כמה מגמות שחזרו על עצמן במסלולים של מעצבי העל, בחנויות הבגדים, במגזינים, בהפקות אופנה ובעיקר ברחוב, באינסטגרם ואצלנו בארון.

החלטנו להיזכר בטרנדים המובילים של השנה החולפת, שכמעט כולנו אימצנו באהבה, וכדי לקבל יפה את 2019 להחליט אלו מהם ראויים להישאר אתנו בארון לשנה נוספת ומאלו כדאי לנו להיפטר - ויפה שעה אחת קודם. אז מה תמצאו ברשימה? החל מהמנומר, שאולי התקבל בהתחלה בעין עקומה אצל רוב המתלבשים אבל עד מהרה הפך לאחד הפרינטים הנפוצים ביותר שראינו, ועד הסניקרס שהיו רעיון יפה, נוח ורציונאלי לכל נשות העולם באשר הן - אבל התבררו כבעלי יישום גרוע שגובל במפלצתיות מחרידה.

הצביעו בשאלון המיוחד שלנו: "לשרוף או לשמור?", ועזרו לכולנו לקבל החלטות חכמות יותר לקראת שנת 2019, שתהיה מלאה בסטייל, מקוריות וטרנדים חדשים. או ישנים. תלוי מה תצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully