ספא הורייזון. הורייזן,
הורייזן

לא סותר: מצאנו פעילות שהיא גם כיפית וגם ממש ממש בריאה

3.1.2019 / 9:52

נדירות הן פעילויות שמשלבות את שני האלמנטים הללו - בריאות ועונג. האמת, שברנו את הראש בנסיון לחשוב על עוד כאלה והיחידות שעלו לנו בראש הן סקס ושינה. שגם עליהן אנחנו ממליצים בחום

יש המון חוקים חשובים שצריך לעמוד בהם אם רוצים להרגיש טוב. לאכול בריא, להתאמן, לא לשתות, לא לעשן, ועוד. המכנה המשותף בין כל אלה הוא מאמץ. זה דורש מאיתנו מאמץ לעמוד בכל החוקים האלה, כי משום מה כל מה שבריא לנו, בואו נודה, הוא פחות כיפי.

אל תקפצו ותגידו לי שספורט זה דבר מענג, כי בואו נודה, כולנו צריכים להכריח את עצמנו ללכת למכון כל יום מחדש. זה מענג בעיקר אחרי. בשורה התחתונה, דווקא הדברים הפחות בריאים הם המענגים יותר.

אז איזה מזל שיש דבר אחד שהוא גם בריא וגם מפנק בטירוף, והוא מסאז'. אמנם לא זול, אבל סופר בריא, ואנחנו חייבים את זה לעצמנו - מסאז' טוב מדי פעם הוא פשוט הכרחי. אי לכך, ובהתאם לזאת, ביקרתי ב-2 מרחצאות שבשניהם שווה להשקיע אם את רוצה לפנק את עצמך, את הגבר שלך או, רצוי, את שניכם ביחד:

חסרים לך פינוקים? כנראה שעוד לא היית בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו

עיסוי גוף מפנק עם שמן שקדים:
אין דבר יותר מרגיע מהים וכנראה שזאת אחת מהסיבות שספא Shizen מרשת טמרס ממוקם מולו, מה שמרגיע את הנפש כבר כשנכנסים. הספא ממוקם בתוך מלון דניאל שבהרצליה וחוץ מחדרי טיפולים הוא מכיל בריכה חיצונית, בריכה פנימית חצי אולימפית, מסעדה, בר, חדרי טיפולים קוסמטיים, ג'קוזי, חדר כושר, סאונה, מגוון חוגים וירידה פרטית לחוף הים מבריכת המלון החיצונית.

הגעתי לעיסוי שבדי קלאסי לכל הגוף עם שמן שקדים. שמן שקדים הוא המוטיב המרכזי בספא כי לטענת המטפל הוא מסייע לזרימת הדם, להרפיית שרירים ולהרגעה. לדעתי גם אם היו מעסים אותי עם שמן זית הדם היה זורם והשרירים היו רפויים ורגועים, אבל לא משנה, עדיין הייתה חוויה מוצלחת.

המטפל העניק לי עיסוי עוצמתי כפי שאני אוהב בכל חלקי הגוף וסיים עם טיפול רפלקסולוגיה בכפות הרגליים. אנשים שאוהבים עיסויים יפיקו הנאה רבה מספא Shizen כי חוץ מהעיסוי כל החוויה נעימה ומפנקת באופן הוליסטי - החל מההגעה למקום והבילוי בו, וכלה בטיפול עצמו.

מחיר עיסוי שבדי קלאסי: 45 דק' 290 שקלים, 60 דק' 330 שקלים, 90 דק' 400 שקלים. לחבילות נוספות

ספא הורייזון. הורייזן,
חדרי הטיפולים בהורייזן/הורייזן

עיסוי שוודי קלאסי בשילוב רקמות עמוק:
הספא החדש והמבטיח Horizon במלון שרתון שעוצב על ידי האדריכל האיטלקי מרקו סברה, משתרע על פני 500 מ"ר וכולל חלל מרכזי המעוצב באווירה חמימה ונעימה. תאורה חמה ומרגיעה, פרחים מכל עבר, ושטיחים בגוונים טבעיים שנותנים אוירה עוטפת. בנוסף, לסאונה הרטובה והסאונה היבשה שיש במקום יש גם סאונת אדי מלח שטובים לדרכי הנשימה, והספא כמובן מציע גם מגוון עיסויים קוסמטיים כמו טיפולי מלחים, עיסוי עם ג'ל ים ומסיכות בוץ היישר מים המלח.

כדי להשוות באופן הוגן לספא הקודם שהייתי בו, בחרתי בעיסוי שוודי קלאסי בשילוב רקמות עמוק. העיסוי היה נפלא והזמן פשוט טס. אני לא יודע אם זה קשור למטפלת המדהימה או לעיסוי הגולגולת, דבר מדהים ומשחרר לחצים כשלעצמו, אבל בתום הטיפול הלכתי לחדר הירגעות המכיל בתוכו מיטות, מוסיקה מדיטטיבית וחליטות תה מעניינות. כדי לשבור את כל ההוליסטיות הזאת, שתיתי אספרסו כפול שגם הוא היה נפלא ובמקום. הספא מתאים לזוגות אך ניתן ליהנות גם לבד. אהבתי!

מחיר: 375 שקלים ל-50 דק', לבירורים נוספים

עוד באותו נושא

דוחים את הקרחת: כך תעזרי לו לעצור את הזמן

לכתבה המלאה
ספא שיזן. רועי מזרחי,
בשיזן יש גם בריכה חיצונית, וגם בריכה פנימית. שלא יחסרו לכם בריכות.../רועי מזרחי
  • עוד באותו נושא:
  • ספא
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully