עדן פינס. ניר פקין
ניר פקין

אז מי ייכנס לבית האח הגדול VIP?

שחר מלכי

8.1.2019 / 15:19

עונת הוי.איי.פי של האח הגדול ממש מעבר לפינה, ורגע לפני שזה קורה איגדנו לכן את כל השמועות על כל המתמודדים הפוטנציאלים שיעבירו לנו את הרביצה של החורף הקרוב, כשהחלטנו לעשות הפסקה מהנטפליקס.

על תקן הסלב (החתיך) מחו"ל: אסף גורן
ואם אתם לא בטוחות מי זה, הרשו לנו לרענן את זכרונכן. הוא השתתף בריאליטי הישראלי "עושים את TLV", הוא התחרה בתוכנית "נולד לרקוד" האמריקאית, אבל הכי חשוב, הוא אחד הרקדנים האהובים על בריטני, שרקד איתה על הבמה לארץ ואף לוהק לקליפ שלה לשיר "MAKE ME". אם הוא ייכנס לאח הגדול, אנחנו מקוות שיהיה ג'קוזי פעיל.

על תקן העיתונאית עם הפה: נרי ליבנה
ליבנה התחילה את דרכה בעיתון הארץ, המשיכה לתוכניות ברדיו י-ם ובגל"צ, ובהמשך הגיעה גם לטלויזיה, שם הופיע ב"מבט נשי", "תיק תקשורת", "נשים גדולות" ועוד. ליבנה ידועה בתור אחת שתמיד אומרת את מה שהיא חושבת, ומתעסקת בנושאים של זכויות אדם ופמיניזם. עם היכרותנו את הקהל הישראל, אם היא תיכנס היא כנראה לא תישאר הרבה זמן (לצערינו).

על תקן טריגר האונס: אורלי רביבו (הלוא היא א' מבית הנשיא)
לידיעת הצופה והאנס המורשע קצב: השמועות אומרות שאורלי רביבו תיכנס גם היא בשבת לבית האח הגדול. ולמי שלא זוכרת: אורלי רביבו היא מי שכונתה א' מבית הנשיא, מנהלת לשכתו של קצב לשעבר, וזו שכמובן התלוננה נגדו על הטרדות מיניות הביאה וכניסתו לכלא. מאחלות לך ימים טובים יותר בבית האח.

על תקן הממוחזר: שי חי
מי לא זוכרת את שי חי וצבא האמת שלו. מסתמן שפליט האח הגדול לשעבר אולי יחזור לחיינו בסערה. הוא הודח לפני רגע בעונה השביעית, אחד הדיירים המפורסמים שיצאו מבית האח, וזאת בזכות ההתבטאויות הקשות שלו. כמה מפורסם? ילדים אשכרה התחפשו אליו בפורים. זמן טוב לבחון את הלוק שלו לשנת 2019, כדי להספיק להכין תחפושת מעודכנת.

על תקן כוכב הרשת: בן זיני
אם אתן עוד לא מכירות את השם, אתן כנראה לא בגיל, כי בן זיני (22) הוא אחד מכוכבי הרשת הגדולים של השנים האחרונות. הוא התפרסם בעיקר בזכות השירים ששחרר לרשת, יחד עם בת זוגתו טיילור, שגילה הצעיר גורמת לזוגיות המלבבת להיות שנויה במחלוקת. אם ייכנס לאח הגדול, מקוות שיימצא לה בייביסיטר.

על תקן הערבי האיכותי: הישאם סלימאן
סלימן,שחקן ערבי-ישראלי כוכב הסדרה "פאודה", הולך גם הוא להיכנס לבית המהולל. השחקן המוכשר שיחק גם ב"בית לחם", "עבודה ערבית", "כבודו", "הומלנד" ועוד, אבל אם ייכנס לבית, זה יהיה לא רק בזכות הכישרון, אלא גם בזכות היכולת שלו להביע עמדות נחרצות. אנחנו מחכות לשליפת הציפורניים.

על תקן בעלת הלאום החצוי שכל היום מדברת על דגדגנים: קארין ארד
ארד, עיתונאית וסופרת, אשר כתבה את המאמר המפורסם "איך לא לעצבן את הדגדגן" (תקראו לבד, אנחנו לא עושות לכן ספויילרים), אולי תיכנס על תקן החצי ערבייה עם הפה הגדול שתריב עם הימנים והפמיניסטיות וכמובן עם נרי ליבנה. אנחנו צופות ברית אחים עם סלימן, היות ושם המשפחה המקורי של אמא שלה הוא סולימן, ודוד שלה הוא הבמאי הערבי המצליח אליה סולימן. כבוד. (גילוי נאות: היא גם עורכת אתר Sheee)

על תקן ה-WTF: אביבה תבורי
האישה שהביאה לעולם את בן אל תבורי, האקסית המיתולוגית של שימי תבורי (או לפחות אחת מהן), צפויה גם היא להיכנס לבית האח. תבורי כבר השתתפה בעברה בריאליטי "זוג מנצח" לצד הגרוש שלה, אך מאז הספיקה להסתכסך איתו כהוגן. לא זוג, ולא מנצח, נקווה בשבילה שבאח יהיה לה יותר מזל.

על תקן ה"איט גירל'ס" שיתגעגעו לאינסטגרם: עדן פינס ואבישג נגר
עדן פינס פיזזה פיזזה בקליפ "קרמלה" של משה פרץ, הייתה (על פי השמועות) אקסית של עומר אדם, ועכשיו מסתמן שהיא הולכת בדרכו של בן זוגה, עמרי בר נתן, ונכנסת לבית האח. גם האיט גירל אבישג נגר צפויה אולי להיכנס בשבת הקרובה, וללכת בדרכה של האיט גירל אדל בספלוב.

על תקן כדורגלן העבר שיש לו חודשיים פנויים: לירן שטראובר
גם שוער העבר האגדי, לירן שטראובר, עשוי להיכנס בשבת הקרובה אל בית האח - זה רק הגיוני, כי ידוע שכדורגלן ודוגמנית הולכים יחד.

על תקן זאת שמבשלת: ג'קי אזולאי
אנחנו לא יודעות אם אתן זוכרות, אבל ג'קי אזולאי כבר הייתה באח הגדול פעם אחת, כשהגיעה בהפתעה להכין אוכל לדיירים. השבוע יש סיכוי שהיא תיכנס בתור אחת המתמודדות. כזכור, את אזולאי הכרנו כפיינליסטית ב"מאסטר שף" שבזכות האופי הכובש שלה אף קיבלה סדרת דוקו-ריאליטי משלה "אחותי ג'קי". גקי' גם הופיע בתוכנית "זוג מנצח", ובקיץ האחרון היא אף פתחה דוכן לאוכל מרוקאי בשוק צפון בת"א. מסתמנת עונה טעימה.

על תקן העסקן: אלי טביב
השמועה אומרת שהבעלים של בית"ר לשעבר ואיש העסקים בהווה, אלי טביב, ייכנס לאח הגדול של "רשת" או לתוכנית החדשה והמסקרנת של "קשת" - "2025". טביב, שהצהיר שלא יחזור יותר לכדורגל הישראלי בתור בעלים, החליט לשחק קצת את המשחק של הריאליטי, רק כנראה שטרם בחר קבוצה.

על תקן הראפר עם האג'נדה: רון נשר
האיש שטוען שאחראי להצלחתם של סטטיק ובן אל, ואחראי על שירים עם שמות כמו "ת.ח.ת" ו"דבילי ג'ין", עשוי גם הוא להיכנס להצטרף לשאר נבחרת הוי.איי.פי. אתן בטח זוכרות אותו "פותח" על סטטיק ובן אל בתוכנית "הצינור", בטענה שהשניים חייבים לו את הצלחתם. מקוות שהפעם לא תישאר מאחור.

על תקן השמאלני האינטיליגנט: התסריטאי אורי גרוס
אורי גרוס אחראי על התסריט של הסדרות שכולנו מכירות. בין היתר, הוא יצר וכתב את "השיר שלנו", "לצבי יש בעיה", "דני הוליווד", "תנוחי" ו-oboy, שמשודרת בימים אלה. בעונה הקודמת של האח היא כתב מדי שבוע על המתרחש בבית, אם ייכנס לעונת הוי.איי.פי הוא כנראה יתסרט את הסיפור מבפנים.

כאמור, כל המתמודדים הם בגדר שמועות, והפקת התוכנית לא מאשרת או מכחישה שום דבר, רק ממליצה לנו להמתין בסבלנות, אבל מה לנו ולסבלנות? בנתיים, תבחרו פה למטה מי לדעתכן היה עושה הכי הרבה פרובוקציות ובלגנים בבית, ושתהיה לנו עונת VIP נמוכה במיוחד

בפייסבוק שלנו כבר היית? זה זמן טוב. כן, עכשיו

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully