אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
ניר פקין

אורטל, תסלחי לו: 5 סיבות להחזיר את בן אל תבורי הביתה

14.1.2019 / 7:53

בין השמועות על האח הגדול ואורטל, לבין העובדה שבסוף אביבה נכנסה לבית האח הגדול, לבין העובדה הפשוטה שתינוק חדש זה עניין לא פשוט - אין לדעת מה באמת קרה בינה לבין אבי ילדה, בן אל תבורי. מה שבטוח, אנחנו ממש רוצים שהם יחזרו

נראה שהדבר היחיד שכולם מדברים עליו הוא הזוגיות של בן-אל תבורי ואורטל עמר. כולם יודעים שהם רבו בתחילת השנה, שהם חיים באותה הדירה בחדרים נפרדים ובעיקר שהפסיקו לעקוב אחד אחרי השניה באינסטגרם. שזה, אנחנו חייבים להודות, טיפה מצחיק בהתחשב בעובדה שהם חיו באותו בית.

כאילו, הוא יכול לעקוב אחרייך למטבח ולראות אותך מצלמת את הקפה של הבוקר, אבל לא נאה לו לראות את אותו הקפה על מסך הטלפון שלו? בכל מקרה, השמועה אומרת שזה קרה בגלל שהציעו לאורטל להיכנס לבית האח הגדול והיא שקלה את זה ברצינות. אנחנו מהמרים יותר על שינוי במערכת היחסים בגלל הכניסה לבית של תו פרינס, או אולי הכניסה לבית האח הגדול של סבתא של תו פרינס, כי בטוח שקשה להם בלעדיה. היא נראית סבתא שעוזרת הרבה עם הנכד. אבל מי יודע?

נסתרות דרכיהם של זוגות אוהבים. אבל מה שזה לא יהיה, אנחנו אנשים של שלום - ובסופו של דבר רוצים לראות אותם צולחים את המשבר וממשיכים הלאה. אז אורטל, אם את בדיוק יושבת על כורסת ההנקה ומחפשת איך להעביר את הזמן, אולי כדאי שתחשבי לרגע על חמשת הסיבות האלו להשלים עם בן-אל:

בגלל שזה זמני

ברצינות, "השנה הראשונה להולדת הילד היא הקשה ביותר". אנחנו בטוחות ששמעת את זה כבר 5000 פעמים, אבל את יודעת למה כולם אומרים לך את זה? כי זה נכון!!! ילד חדש משנה את החיים של שני ההורים והפך את הזוגיות למשהו שונה לחלוטין. לכולם קשה להתרגל, ולא משנה שאתם זוג נוצץ ומהמם ושבן-אל בטח שר לו טודו-בום בכל פעם שהוא מחליף חיתול (או שהוא לא מחליף? בגלל זה הריב?), בסופו של דבר אתם זוג צעיר ממש כמו כולם והדבר הזה שנקרא משבר השנה הראשונה תקף גם אתכם. כן, אתם חווים משבר קשה בזוגיות, ממש כמו שחווה כל זוג עם בייבי חדש, ולכל זוג זה נראה כמו סוף העולם. לא הרבה מדברים על זה אבל זה קורה כמעט לכולם. תנסו לעבור את הגל הזה ותראו, אולי תצאו מזה מחוזקים! וחוץ מזה, תו פרינס חייב אח עם שם דומה, את מתארת לעצמך מה יקרה אם תו פרינס יצטרך לחיות עם אח שקוראים לו דן או אסף?

בגלל הגוף

כבר אמרנו לך שההיצע בחוץ דל? מה זה דל? בצורת. ומה שיש בדרך כלל כולל כרס קטנה ושעירה, קצת שיערות בגב ובאוזניים ועם זאת מחסור חמור של שיער על הראש. ואלו שכן מתחזקים גוף שנראה כמו חיקוי מאלי אקספרס לעומת מה שיש לך, חושבים שבילוי בחדר כושר הוא חשוב יותר מכל השקה של בושם ומבלים את היום בשיחות על אחוזי שומן וחלבונים. עכשיו, אולי גם בן-אל חופר לך שהוא צריך 6 ביצים אחרי האימון, אבל לפחות אתם מדברים גם על מוזיקה ויש לך כרטיסים להופעות.

בגלל האינסטוש

שתדעי לך שאם תיפרדו האינסטגרם שלך יסבול. ולא בגלל שבן-אל יפסיק לתייג אותך או כי מניית הסלב שלך תרד. באמת שלא. יודעת למה? כי רק גבר שיבקש ממך לצלם אותו מתחת לבית כשהוא יושב על ספסל עם מבט נוגה תוך שהוא מרכיב משקפיים למרות שרואים שאין שמש בחוץ, מבין את החשיבות של תמונה טובה. ואלא אם כן תמצאי לעצמך בן זוג צלם, אין סיכוי שמישהו יזרום על לצלם אותך בבית, במסעדה או ליד איזה פסל בניו יורק. תתרגלי למשפטים כמו "די נו, חפרת כבר עם התמונות שלך!" כי זה מה שתשמעי ממנו אחרי שני קליקים, בדיוק כמו כולנו.

בגלל סטטיק

קודם כל, אנחנו מתות על סטאטיק. איזה כיף לך שהוא החבר הכי טוב של בן-אל! הוא נראה כמו מישהו שאת יכולה ללכת איתו לקפה או להשקה בזמן שבן-אל מזיע בחדר כושר ובכלל מישהו שאפשר לשבת איתו בדאבל דייט ולצחוק ללא הפסקה. לכי תדעי על איזה חברים תיפלי עם החבר הבא שלך! הם עלולים להיות משעממים, מתנשאים או סתם מעצבנים. הם עלולים להתווכח איתך על פוליטיקה, לאהוב רק מוזיקה אלקטרונית או להיות טבעוניים! ולכי תרחקי אותו עכשיו מהחברים שלו - את יודעת כמה עבודה זה?

בגלל הסטייל

תגידי, מי עוד יזרום איתך עם סטים תואמים של בגדים עם הדפסי דובונים או יקנה לך ערימה של פיג'מות וואנזי עם אוזניים של חיות? את יודעת מי? אף אחד! ההיצע בחוץ דל ומלא בגברים שלובשים את אותו הג'ינס במשך שבוע עם נעלי בלאנסטון משנות ה-90! אף אחד לא יבוא איתך לשופינג ויתלהב מהחצאית המנומרת מהקולקציה החדשה של ג'וצ'י! את באמת רוצה לחזור לחיות בג'ינס מזארה וכפכפים של הוויאנס?

בפייסבוק שלנו כבר היית? למה את מחכה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully