זוג מאוהב. ShutterStock
ShutterStock

זה לא כל כך מסובך: כך תדעי בוודאות אם הוא בעניין שלך

15.2.2021 / 9:30

רובנו הולכות לדייטים הזויים, ולא מתחתנות עם זרים בתוכניות ריאליטי. וזה קשה - ידוע כי הסיטואציה בה הכי קשה לשמור על חשיבה בהירה היא הרומנטית, אפילו דייט ראשון יכול להטעות את הבחורה החריפה ביותר. אז כדי שלא תבזבזי זמן מיותר, הנה 5 סימנים שהוא לא בעניין שלך

קבעת דייט עם פלוני, יהיה האיש אשר יהיה: מישהו מהטינדר, ידיד שהפך ליזיז, ברנש שהתחיל איתך איפשהו, מאהב-מתכתב מהפייסוש, חבר טוב של אבא, כל אחד. אתם נפגשים לראשונה. את נהנית, מחייכת, נישאת על כנפי התקווה לעתיד טוב יותר - והוא? האם את מוצאת חן בעיניו? יכול להיות שהוא הרגע התקשר ל-101, שאני לא זוכרת מה זה אומר אבל יש לי תחושה שלא אמורים להתקשר אליהם בדייט? אוקיי, ניסיתי לחייג הרגע וזה מגן דוד אדום. רואה? לא סבבה.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

שירותי הצלה בצד, הבה נבחן את כל הרמזים העדינים שבעזרתם תוכלי לדעת בוודאות, כבר ברבע השעה הראשונה של הדייט, שהבחור מולך פשוט לא בעניין שלך:

הוא עוזב את הטלפון

תראי, כמובן שאין כללים של ממש בחיים, והדברים הם נזילים לרוב. יש סיכוי שאולי הוא לא מפסיק לגעת בפלאפון כי באמת יש בחייו אדם במצוקה, או כי הוא מחכה לתשובה על מועמדות כלשהי שהוא הגיש, או כי הוא סוכן מוסד. אבל, והיה וכל אלה אינם נכונים - יתכן שהבחור משועמם למוות וגולש בפייסבוק לצורך עניין משום שהוא לא מוצא אותו איתך. הרי את יודעת איך זה; כשמעניין וסוחף לנו בכאן ועכשיו, אנחנו יכולים אפילו לשכוח מהסלולרי.

עוד באותו נושא

מעט מדי, מאוחר מדי: קארין פספסה, ולא רק בקשר ליהודה

לכתבה המלאה

הוא מסתכל רק עלייך

בחור שמעוניין יהיה מרוכז אך ורק בך. טוב, נו, בעיקר בך. אם הוא בוהה במלצרית, לקוחת-השולחן-השכן, בבחורה שעברה במקום; נכון, כולנו נהנים להסתכל על יופי, ואם הוא בסך הכל בוהה בלוק שמצא חן בעיניו, אין פירושו שהוא לא מחבב אותך. יחד עם זאת, אם הברנש מפלרטט עם המלצרית באופן שלא ניתן לפספס, לא רק שהוא לא בעניין שלך אלא שהוא גם פלייר וגם ניחן בטאקט של מגבון לח. פלרטטנות מופרזת, שאגב, גם אינה מעידה על ביטחון עצמי גבוה.

הוא שואל שאלות

"אתה עובד עכשיו?", "כן". "ואתה נהנה מהעבודה?", "מאוד". "לדעתך העולם יוחרב במלחמה אפוקליפטית שכוללת חייזרים?", "יש מצב". אם הבחור לא מפתח ומפלפל את השיחה, עונה בלאקוניות על השאלות שלך, לא שואל שאלות משלו, ולא מאפשר תקשורת פינג-פונג נורמלית, זה סימן רע לא רק לחוסר העניין שלו בך, אלא באופן כללי לאישיות שלו. נסי לאתגר את הסיטואציה ולשאול אותו שאלות שבהכרח יגררו דיון, כמו "אם אני אחטוף את התינוק בשולחן ליד ואברח, אתה תחפה עלי?". סתם לדוגמה, לא בשביל משהו.

הוא פתוח

כמובן שרובנו חושבים יותר משאנו מדברים, אני מקווה, אבל כוונתי היא להתנהגות ספציפית מאוד. נאמר, הבחור גורם לך לחוש אי-נוחות, באופן אינטואיטיבי, משום שפניו אומרות הרבה תוכן ופיו מוציא מעט, ואת מרגישה שעול השיחה נופל עלייך בלבד. אולי הוא משדר ציניות, סגירות או שעמום, ואולי התקשורת ביניכם גרועה. אם את מרגישה שאם את תשתקי, ישרור שקט רועם בשולחן - הוא לא בעניין שלך.

הוא סקסי

איזה יופי שהוא משתפך במילים, חולק איתך את מעלליי חייו - אבל איזו באסה שיש לו טאקט של אורנג-אוטן. סיפורי קקי ושלשולים, תאורי "האקסית שלי היא בנאדם מדהים", ווידויי "יש לי אקזמה בתחת", וחיות אחרות לא סקסיות ולא רומנטיות; הבחור, לא רק שלא סותם, הוא גם מדבר אלייך כמו אל הפסיכולוג/בסטי שלו. באמת? אני עד כדי כך לא אובייקט מיני בשבילך שאתה נהנה לעשות איתי דאחקות על פלוצים? מה השלב הבא, נשחק מורטל קומבט ונתחיל עם בנות בטינדר ביחד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully