מייסד אמזון, ג'ף בזוס וגרושתו מקנזי בזוס בבוורלי הילס, קליפורניה 2018. רויטרס
רויטרס

האקזיט של האקסית: מה תעשה מקנזי בזוס עם הכסף מהגירושים

17.1.2019 / 11:40

אם את לא חיה על אי בודד, את בטח מעודכנת בשערוריית הגירושין של ג'ף בזוס. האיש, מייסד ומנכ"ל אמאזון וגם האדם העשיר בעולם, הודיע בטוויטר על גירושיו מאשתו, מקנזי בזוס, בתום 25 שנות נישואין. הסכם ממון לא היה בינהם, והתוצאה - היא האישה העשירה בעולם

אם את לא חיה על אי בודד, את בטח מעודכנת בשערוריית הגירושין של ג'פרי בזוס. האיש, מייסד ומנכ"ל אמאזון וגם האדם העשיר בעולם, הודיע בטוויטר על גירושיו מאשתו, מקנזי בזוס, בתום 25 שנות נישואין. למה להשתפך כך בפומבי, את תוהה? ובכן, בזוס ידע שכדאי לו להפגין שליטה, רגע לפני שהאינפורמציה הגו'סית באמת תנזל החוצה. וזו נזלה גם נזלה.

הסיבה האמתית לגירושין, מסתבר, היא שג'ף בגד במקנזי עם לורן סאנצ'ס, מנחת טלוויזיה ואשתו של חברו הטוב - סוכן העל פטריק ווייטסל. חברותיה "הנאמנות" של סאנצ'ס הדליפו הודעות שקיבלה מג'ף, בהן ניכר עד כמה אהבתו אליה גדולה. יש האומרים שהאוהבים עתידים להתחתן עד סוף השנה. It better be worth it, מה שנקרא, כי מקנזי - האישה הנבגדת - יוצאת מהגירושין המביכים האלה עם חצי מהונו של בזוס. במילים אחרות, הופכת להיות האישה העשירה בעולם!

כנסי לפייסבוק ולאינסטגרם שלנו

בואי נדמיין שאת מקנזי בזוס. התגרשת, ועכשיו את יושבת בבית ובוהה בדף חשבון שלך, ומסתבר שאת האישה העשירה ביותר בעולם. אוקיי, אז לא. אבל נגיד שזכית בלוטו במללללא כסף. מה תעשי איתו? בגלל שאנחנו אוהבות אותך, הכנו לך כמה רעיונות לבחירתך. בחרי את התוכנית הכי מוצלחת לשימוש בכסף שלך!

אז למה כדאי לחתום על הסכם ממון

במקרה של הזוג בזוס, מאחר ורוב ההון נעשה אחרי שהם כבר היו נשואים, הסכם ממון לא היה משנה הרבה, אבל לטובת הזוגות שנכנסים למערכת יחסים כשכבר יש להם נכסים משלהם, כדאי לקרוא את הפרטים הבאים:

עו"ד ורד לוי מסבירה כי רצוי לחתום על הסכם ממון כשיש לצד אחד רכוש פרטי, כספים ומקרקעין, כי בעצם ההסכם מגדיר את החלוקה הרכושית במידה והצדדים ייפרדו. "כדאי לחתום על הסכם אפילו כשזוג מוגדר כידועים בציבור וגרים ביחד, קל וחומר אם הזוג מתחתן".

ואל תחשבו שאם היתה לכם דירה לפני החתונה היא בהכרח תהיה שלכם כשתתגרשו - אם הדירה הושכרה לתקופות, למשל, ושכר הדירה נכנס לחשבון המשותף, הרי שהיתה כאן כוונת שיתוף, וכוונת שיתוף לפעמים מספיקה כדי לפתוח את הדיון לגבי בעלות הנכס, מחדש. אותו כנ"ל גם אם הדירה נקנתה לפני הנישואים ולארח מכן שולמה המשכנתא שלה מהחשבון המשותף.

כשחותמים על הסכם ממון זו בדרך כלל היוזמה של מי שיש לו רכוש להגן עליו, ולצד השני יש כביכול פחות אינטרס לחתום על ההסכם. "אבל למעשה" מסבירה לוי, זה כדאי גם עבור הצד הפחות חזק פיננסית. כיוון שכך צד זה מוכיח שהוא לא עם האדם רק בשביל כסף, ובעצם מדובר בכניסה רציונלית לקשר כשהדברים ברורים והכל גלוי, ומפה באמת אפשר לצמוח".

למשל, במקרה ייחודי שטיפלה בו כיכב גבר נשוי שחי עם אשתו חצי מהשבוע, ובשאר הזמן חי בבית אחר עם אישה שהייתה הידועה בציבור שלו. כשנפרדו, בית המשפט דרש ממנו לפצותה למרות שהיתה המאהבת שלו, ולמרות שהיה נשוי לאחרת: "במסגרת פשרה, הושגה בסוף איזושהי החלטה איתה. באמת יש הרבה מקרים מורכבים שמאתגרים את היצירתיות, הדמיון והאסטרטגיה המשפטית שלי". מודה לוי.

לוי אומרת בחיוך שהסכם ממון זה בכלל דבר רומנטי בעיניה. "זה אומר שהצדדים נישאים בגלל אהבה, ולא משיקולים כלכליים כאלו ואחרים. בנוסף, זה יוצר איזהו רוגע, כי שני הצדדים יודעים מה יהיה במידה והדברים לא יסתדרו ביניהם כפי שציפו. הליך הגירושין לפעמים משנה את הדי.אנ.איי של האנשים. הצדדים כבר נלחמים בלי שום היגיון, מתוך עלבון, כאב ופגיעה באגו. הסכם ממון באמת נותן מענה במקרה זה, ומונע את ההתעסקות הזו. הוא מבטיח שבמידה ותהיה פרידה היא תהיה אחרת, בלי ההתכתשויות המכוערות בבתי משפט, שבאמת עולות זמן יקר והרבה כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully