בר רפאלי. GettyImages
GettyImages

בחיים לא תצליחו לנחש: משפטים הזויים שמפורסמות אמרו

20.1.2019 / 12:18

המציאות עולה על כל דמיון, אומרים, ולצערנו זה מדויק. ישנם משפטים שקשה להאמין שמישהי בעלת מודעות עצמית בסיסית הרשתה לעצמה להגיד, ועוד בפומבי. לא אחראיות, הזויות, או סתם מטופשות. אמרה או לא אמרה? אתם מחליטים

לא מעט פעמים, סלבריטאיות זורקות משפטים מפוצצים לאוויר שהופכים מיד לכותרות רועשות. למשל, ב-2012 אמרה מירי רגב "הסודנים הם סרטן בגוף שלנו" מה חשבה לעצמה מירי רגב? ובכן, היא כנראה לא חשבה. אחרת אין הסבר הגיוני למה שאמרה. והיא לא לבד. בשנים האחרונות יצא לנו לשמוע סלבריטאיות בארץ, בינהן שחקניות, דוגמניות, כוכבות ריאליטי ופוליטיקאיות שפלטו מגוון די גדול של דברים הזויים.

לפעמים נדירות הן יוצאות שנונות ומצחיקות וברוב המקרים הן יוצאות מפחידות, מטרידות, וסתומות ברמה שאדם נאלץ לשאול את עצמו אם אולי כן כדאי להתחיל ללמוד בעל פה את ההמנון הפולני ולברוח מכאן. מי יודע, אולי מרוב שהן עסוקות בפרסום וקידום עצמי מאשר בנושאים חברתיים, מהותיים וחשובים, הן לא שמות לב איך הן נשמעות, או יותר גרוע - לא אכפת להן.

לצורך תראפייה עצמית הרכבנו רשימת ציטוטים אמתיים ובדויים של מיטב המפורסמות הישראליות. ולמרבה הפלצות, קשה מאד להבחין בינהן. כעת נשאלת השאלה האם אמרה או לא אמרה?
עשו את מבחן המציאות שלנו וגלו כמה אתם מכירים את אמירותיהן של המפורסמות

היכנסי עכשיו לפייסבוק ולאינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully