בר זומר עם הבושם של טוקה. עידו לביא,
עידו לביא

גלי את הריח שיעזור לך למצוא את האחד שלך

בשיתוף רשת אפריל

23.1.2019 / 7:34

יש אינספור בשמים וניחוחות, אבל אין ספק שהכוכבים הגדולים הם בשמי הבוטיק - בשמי "נישה", איכותיים ונדירים יותר מבשמי מדף רגילים. כך תאמצי לעצמך ריח שיגרום לאחרים להימשך אלייך וייצור לך ניחוח ייחודי

בושם הוא הרבה יותר מסתם בקבוקון יפה עם ריח טוב - הבושם שלך הוא החתימה שלך, והוא זה שמספר לעולם את הסיפור שלך לפני שאת מספיקה לומר מילה. הרי חוש הריח הוא אחד החושים העדינים ועם זאת העוצמתיים ביותר שלנו, והוא זה שיכול לגרום לנו לחבב או להירתע מאדם, עוד לפני שהספקנו לבחון את המראה שלו או לדבר איתו. בושם גם יוצר משיכה בין המינים ועושה רושם חזק בזכות ניחוח שייחודי רק לך.

בשוק קיימים אינספור בשמים וניחוחות, אבל הכוכבים הנחשקים של הבשמים הם ללא ספק בשמי הבוטיק - בשמים ייחודיים שנקראים גם בשמי "נישה", איכותיים ונדירים יותר מבשמי מדף רגילים, שמאפשרים לכל אדם לבטא את עצמו באמצעות ריחות אינדיווידואליים, יצירתיים ומקוריים. סלבריטאיות כמו ויקטוריה בקהאם, מייגן מרקל וסוזן סרנדון כבר אימצו לעצמן בשמי נישה שמזוהים איתן וגם בארץ את יכולה לפגוש נשים עם ריחות ייחודים שלא נתקלת בהם מעולם.

Percival_Galloway בשמים רשת אפריל. יח"צ,
Percival_Galloway בשמים רשת אפריל/יח"צ

ואם גם את רוצה לאמץ ריח ייחודי, אלו חמשת הדברים החשובים שעלייך לדעת על הבשמים הנחשקים:

1. בשמי בוטיק, בניגוד לבשמים "רגילים", נחשבים ליצירות אמנות. הם מיוצרים בייצור מוגבל ולא בייצור "המוני" ונולדים בסדנה קטנה שכל מטרתה היא לייצר ניחוח שונה וייחודי. יצירת בשמים נחשבת לאמנות, ואף זכתה לקבל מעמד ותערוכות משלה במוזיאונים בעולם. כך למשל ניתן למצוא את הבשמים המקוריים של המותג Marly במוזיאון הלובר בצרפת, שכן המותג היה זה שסיפק את הבשמים לחצר המלוכה ולמלך לואי ה-15.

הבשמים של Marly ברשת אפריל

Percival and Delina Exclusif בשמים רשת אפריל. יח"צ,
Percival and Delina Exclusif בשמים רשת אפריל/יח"צ

2. מאחורי כל בושם בוטיק עומד "אף" - רב אמן של ניחוחות שנקרא גם "מאסטר פרפיומר" (קיימים רק כ-50 אמנים כאלה בעולם) והוא זה שמחליט על ההרכב והניחוח הסופי. הניחוחות יכולים להיות מורכבים ומיוחדים, כמו סדרת The Absolutes של המותג Initio שהניחוח הממגנט שלו יוצר הילה ממכרת שמריחה כמו העור שלנו כשאנחנו מרוגשים ומתאהבים. מצד שני ניתן למצוא ניחוחות "פשוטים", כמו אלו של המותג Clean שמאמין שהשמחה טמונה בידיעה שהדברים הבסיסיים ביותר הם אלו שלהם אנו זקוקים יותר מכל ומציגים קו בשמים עם ניחוחות פשוטים ואהובים: מצעים רכים היישר מהמייבש או מחבל התליה, ניחוח הסבון על עורנו מיד לאחר המקלחת וריחו הנפלא של גשם רענן. ניחוחות יוניסקס שמעוררים תחושות של ההנאות הפשוטות ביותר בחיים.

סדרת בשמי הבוטיק של Initio ברשת אפריל

PDM9708 PERCIVAL model בשמים רשת אפריל. יח"צ,
PDM9708 PERCIVAL model בשמים רשת אפריל/יח"צ

3. בשמי בוטיק נחשבים ליוקרתיים יותר בגלל שלא ניתן להשיגם בכל מקום והפצתם מוגבלת למספר קטן של נקודות מכירה שכל אחת מהן היא "היכל" או "מקדש" של בשמים. לעיתים אנשים מגיעים לחנויות או סדנאות סודיות בעולם רק כדי למצוא את הבושם הנחשק. בישראל ניתן למצוא בשמי בוטיק ייחודיים מכל העולם ברשת אפריל, שהשיקה את קטגוריית בשמי הבוטיק שלה באופן בלעדי לפני כמעט 10 שנים, מאז המבחר והביקוש לבשמים הנחשקים גדלים משנה לשנה.

סדרת בשמי הבוטיק ברשת אפריל

PDM collection בשמים רשת אפריל. יח"צ,
PDM collection בשמים רשת אפריל/יח"צ

4. שילוב תמציות הריח וריבוד הניחוחות בבשמי בוטיק נעשים בשיטות מסורתיות הנחשבות לאיכותיות ולנדירות יותר. רוב בשמי הבוטיק מציעים תווים מרוכזים בצורה שלא ניתן למצוא בבשמים רגילים, כך למשל מתגאים בבית הבישום Atelier Cologne ב"משפחה חדשה" של בישום מודרני בקטגוריית ה"קולון האבסולוטי" - בשמים בעלי ריכוזי תמציות גבוהים במיוחד שמגיעים ל- 15%-20%.

סדרת בשמי הבוטיק Atelier Cologne ברשת אפריל

5. מאחורי כל בושם בוטיק עומד סיפור קונספט ייחודי שנע על גבול הפנטזיה או משלב נגיעות מעולם המדע ובדרך כלל ניתן להרגיש בבירור את החיבור בין סיפור הקונספט לניחוח. כך לדוגמה בשמי הבוטיק של המותג Tocca, מותג אופנה ובישום שמושפע מהקסם של אירופה "הישנה", מתובל בחספוס מודרני ונשי. משמעות השם היא "לגעת" באיטלקית והמוטו שלו הוא Love Yourself - רצון לחגוג נשיות במגוון דרכים ותווי ריח. בקבוקי הבושם הייחודיים מיוצרים באיטליה ומעוצבים בהשראת קריסטלים עתיקים וצורתה הקסומה של כרכרת הדלעת של סינדרלה.

סדרת בשמי הבוטיק של Tocca ברשת אפריל

בעולם בו כולנו לובשים את אותם המותגים והטרנדים, יש ערך מדהים בניחוח שיבדיל אותנו מהיתר, כזה שיהיה מזוהה רק איתנו ויגרום לאנשים לחשוב עלינו עוד לפני שהגענו לחדר. והיום, עם המגוון של רשת אפריל, הדרך לניחוח חד פעמי הופכת להיות פשוטה אפילו יותר.

לאתר רשת אפריל

בשמים של טוקה ברשת אפריל. יח"צ,
בשמים של טוקה ברשת אפריל/יח"צ
מערכת Sheee, בשיתוף רשת אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully