בר זומר (ימין) קורל סימנוביץ' (מרכז), יערה בנבנישתי (שמאל) בקמפיין של רשת אפריל. יח"צ,
יח"צ

למה כולן רוצות להיות חברות שלנו: הכרטיס המשתלם ביותר

בשיתוף רשת אפריל

3.2.2019 / 8:00

המגוון העצום של רשת אפריל בכל הנוגע למוצרי איפור, טיפוח, בשמים, שיער ומתנות מאפשר לך לרכז את הקניות במקום אחד וגם לצבור על זה כסף. הכירי את ההטבות השוות של מועדון הלקוחות הכי ביוטי בארץ

לא משנה באיזה מוצרים את אוהבת להתאפר, מהי שגרת הטיפוח שלך ואם טיפוס של בשמים פרחוניים או כאלה עם ניחוחות עזים, דבר אחד בטוח: את רוצה את מוצרי הביוטי הכי טובים עבורך במחיר משתלם במיוחד. ובשתי מילים: אפריל רוז'.

מי מאתנו לא קונה כל שנה קוסמטיקה באלפי שקלים? הרי בכל יום יש השקה של פלטת צלליות חדשה, שפתון שלא ידענו שאנחנו צריכות, קרם לחות או בושם שמתחשק לנו לקנות, או שפשוט נגמר לנו אחד ממוצרי הטיפוח האהובים עלינו.

בדיוק בגלל זה נשים רבות מחפשות את המבצעים השונים - כולן רוצות לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלהן ומעדיפות לשדרג את תיק האיפור או מדף הבשמים בתקציב הנמוך ביותר מבלי להתפשר על האיכות.

ובדיוק בגלל זה אנחנו אוהבות כל כך את אפריל רוז'. כרטיס המועדון האקסקלוסיבי מאפשר לצבור 10 אחוזים מסך הקניות וליהנות מהכסף לקניית מוצרים חוזרת. קנית ב-250 שקלים? כבר צברת 25 נקודות שהן שוות ל-25 שקלים, ותוכלי להשתמש בהם בכל רגע נתון - כולל מבצעים והנחות. זהו כסף לכל דבר.

המגוון העצום של רשת אפריל בכל הנוגע למוצרי איפור, טיפוח, בשמים, שיער ומתנות מאפשר לך לרכז את הקניות במקום אחד וגם לצבור על זה כסף, וזה הרבה יותר נוח ומשתלם כשהכול קורה במקום אחד. כל שעלייך לעשות הוא להגיע לאחד מסניפי רשת אפריל ולהצטרף למועדון הלקוחות.

מה עוד תקבלי? פעמיים בשנה חברי המועדון נהנים מהטבה בלעדית רק להם - רשת אפריל מכפילה את סכום הנקודות שברשותך ואפשר לרכוש כל מוצר קיים, כולל כפל הנחות ומבצעים, כך שאם צברת 100 שקלים בזמן מסיבת המועדון הם שווים 200 שקלים.

ביום ההולדת ניתנת הטבה בלעדית של 20% הנחה על כל מוצרי החנות, כן על הכול, כולל שאנל, טום פורד, הרמס וכל אותם מותגים גדולים שאף פעם לא משתתפים בהנחות.

ההצטרפות למועדון היא בעלות חד-פעמית של 50 שקלים כל עוד הלקוחה פעילה במהלך השנה, ובמעמד ההצטרפות תקבלי 75 שקלים למימוש בחודש העוקב, כולל כפל הנחות ומבצעים.

ההצטרפות לאפריל רוז' היא דרך סניפי רשת אפריל ולא דרך האתר. השימוש בכרטיס ומימוש הטבות המועדון הינם בכפוף לתקנון.

הצטרפי למועדון הלקוחות אפריל רוז' ותיהני ממבצעים והטבות במגוון מוצרי ביוטי

לאתר רשת אפריל

מערכת Sheee, בשיתוף רשת אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully