זוג עובר דירה. ShutterStock
ShutterStock

שלא תיפרדו: 5 דברים שצריך לדעת לפני שעוברים לגור יחד

22.1.2019 / 17:05

החלטתם לעבור לגור יחד, יופי, השלב הקל מאחורייך, עכשיו נשאר לחיות איתו ולשרוד כדי לספר: הנה הדברים שאת חייבת לזכור לפני שאת חותמת על החוזה

זה תמיד מתחיל אותו דבר, יפה כזה, רומנטי, מלא באהבה, ואם את ברת מזל יש סיכוי טוב שאתם באמת מכירים לפני המעבר למגורים משותפים. אבל האמת היא שאת לא מכירה אותו והוא לא אותך, לפחות לא עד שאתם עוברים לגור ביחד וגרים יחד כמה חודשים. כל הדברים החמודים שהוא עושה - פתאום כשהוא עושה אותם כל הזמן זה פחות חמוד ואפילו מעצבן,

האמא שלו הזאתי, שהיא בסדר, אבל פתאום היא באה לבקר כל הזמן, וכשזה הבית שלך זה פחות מתוק כשהיא מנקה, או קונה לכם תמונה שאתם חייבים לתלות כי לא נעים. והכי גרוע, מבחינתי לפחות היא מביאה אוכל, בקופסאות, עם מדבקות כגון: קציצות, רוטב, אורז (כי למה שיהיו לו חיים קשים אם אפשר לשים מדבקה). מה שנקרא, פה חשדתי, האם יש סיכוי שהגבר-גבר שבחרתי לחלוק איתו את חיי, לבינתיים, הוא בכלל ילד בן 6 שלא יודע לטפל בעצמו? האם אני אמא שלו? או עד שאמא שלו האמיתית מגיעה ואז אני הופכת לדיירת זמנית ולא רלוונטית?

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר הייתם?

בואו נשים רגע את הטראומות שלי בצד, כי יש מצב שאתם מושלמים ביחד ואין ברירה, אם זה לא שידוך דתי, צריך לגור ביחד לפני החתונה. מומלץ לפחות. אגב, גם אם הוא לא האחד הוא בהחלט יכול להיחשב אימון טוב לפני ה-אחד. אם את רוצה להצליח במשימה, הנה 5 טיפים שאולי תשמחי לדעת לפני שאתם עושים את הצעד:

אין דבר כזה "הגיע הזמן"
אל תעברי לגור איתו מתוך לחץ כלשהוא, לא מההורים שלך, לא מהשעון הביולוגי שמתקתק בלי קשר למציאות, ולא כי כל החברות שלך נשואות כבר ואת נשארת מאחור. אם את מתרגשת, זה סימן טוב. אם את לא, אולי הלב שלך לא שם. נסי להבדיל בין להתרגשות ולחץ הגיוני לבין חרדה שמנסה להזהיר אותך מצעד מוטעה - תקשיבי לאינטואיציה שלך, ואם צריך תברחי, כי לפרק בית עם אקס זה סיוט שלא נברא כמותו.

דעי מי את ומה מגבלותייך ואל תתביישי לספר לו בזמן
אם את בחורה, בעצם אם את יצור חי ונושם - כנראה שיש דברים שיותר ופחות מתאימים לך. חשוב להודות בשגעונותייך ולא לחשוף את צבעייך האמיתיים מאוחר מדי. את שונאת כשיש כלים בכיור במשך יומיים? הדבר האחרון שאת רוצה זה לחזור הביתה ושהחברים שלו ישבו בסלון שלך ויראו משחק כדורגל? תגידי את זה, לפני שיהיה מאוחר מדי. בנות בלאגניסטיות בדיוק כמו בנים אבל האמת היא ששיער הערווה שלהם הוא זה שתמצאי בדרך כלל על האסלה. אנחנו גם יודעות קצת יותר טוב לכוון וגם איפה סל הכביסה. הם... קצת פחות. אם לא גדלת עם אחים, התכונני לשוק של חייך. אה, והכי חשוב, אל תהפכיי אמא שלו. אם היא לא חינכה אותו כראוי, זה לא מתפקידך להחליף אותה. זה הזמן שלו ללמוד ולהראות לך שהוא מסוגל.

גט א-לייף: כבדי את המרחב שלך ושלו
את צריכה להרגיש בנוח בבית שלך וגם הוא, אז אם אתם במקרה מנהלים זוגיות בריאה עם תקשורת פתוחה, דלגו על הקטע הזה. אבל בואו נודה - אתם כנראה לא. אז אני אגיד את זה בפשטות - כבדי את המרחב שלו. אל תחטטי לו בהודעות, את לא צריכה לדעת איפה הוא כל הזמן ואל תספרי לו מה חשבת על כל רגע ביום שלך ותשתפי אותו בכל פרט ופעילות מעיים. פרטיות מסויימת היא חיונית, מיסתורין מסויים זה הכרחי והכי חשוב, ספייס. אתם לא אדם אחד ולא צריכים להפוך לכזה. זה שעברתם לגור ביחד זה יופי, אבל אתם לא צריכים לעשות את הכל ביחד. שימרו על מרחב נשימה שיאפשר לכם להתגעגע ולהתרגש מהמפגש.

תתייחסו לבית כמו אל עסק חדש שפתחתם יחד
בין אם גרת לבד, עם שותפים או עם ההורים, כנראה שלמדת דבר או שניים על האתגרים שבטיפול הבית. יש שתי דרכים לחלק את מטלות הבית, האחת היא תורנויות, פעם את - פעם הוא. השניה יותר מותאמת אישית והיא חלוקת מטלות לפי נטייה וכישורים. אם הוא מתחבר לצד הגברי שלו יותר ויעדיף לתלות דברים, לבנות שולחן קפה ולהוריד את הזבל כמו קלישאה, שיעשה את זה ואת את הדברים שאת טובה בהם. אם הוא בשלן - שיבשל ואת תעשי את הכלים. אם שניכם עצלנים (או תל אביבים) יש גם את האופציה של הזמנת מנקה פעם בשבועיים ואכילה במסעדות כל החיים. תבחרו מה שמתאים לכם, אבל אל תחשבו שזה פשוט יזרום לבד למקום בלי שתחליטו מה כל אחד עושה בבית, כי זה לא יזרום, והבית שלכם יסבול מהתוצאות.

אל תפסיקו לעשות סקס
כשבן הזוג גר איתך, סקס יכול להפוך מאוד בקלות להיות מובן מאליו, לא מרגש, ושגרה, לא משנה כמה תנסי, מורידה את החשק המיני באופן דרסטי ומהיר. זה שהוא רואה אותך עכשיו עם פיג'מת הוואנזי שלך, עם מסכת הפנים ומשחת החצ'קונים, מתעורר לצד הפנים החינניות שלך בכל בוקר ושומע את הנחירות שלך כל לילה - יכול לשנות את הדינמיקה המינית שלכם. פתאום כשנפגשים, את לא מתארגנת במיוחד, את לא מטופחת כהרגלך, ולאט לאט אתם עלולים לאבד את המתח המיני. תדאגו לשיגרת מין בריאה, תקבעו דייטים רומנטיים, בחוץ, למרות שאתם גרים ביחד. זה שאתם חוזרים לאותה מיטה לא אומר שאין טעם לצאת או שכל ליל שישי חייב להיגמר בכרבולים על הספה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully