ג'ניפר אניסטון. GettyImages
GettyImages

החיבוק המפתיע של בראד פיט וג'ניפר אניסטון

12.2.2019 / 14:49

אין זוג שביאס את העולם יותר מאשר ג'ניפר אניסטון ובראד פיט. הם התאהבו, וכל העולם התאהב יחד איתם - עד היום כואב לנו הלב על הפרידה הזאת, שהתרחשה לפני פאקינג 14 שנה

לא ברור למה הלב הקולקטיבי תקוע על הזוג הזה. אולי כי הם היו כל כך מושלמים ביחד - יפים, מצליחים, עם צבע שיער זהה... הם כל כך התאימו שהם לא נראו כמו זוג אלא יותר כמו סט של ציפית וציפה - אולי סוד הקסם והנוסטלגיה שהם מעוררים בנו קשורים לעובדה שהם נפגשו בתקופה שחלפה ולא תשוב - טרום ימי "חברים" וסיינפלד, טרום ריאליטי וטרום רשתות חברתיות.

ג'ניפר ובראד נפגשו בדייט עבודה שארגנו הסוכנים שלהם (!) והתאהבו. זה היה בשנת 1998, אבל הם שמרו על הרומן שלהם בסוד בהתחלה, ונראו לראשונה בציבור שנה לאחר מכן, בטקס פרסי האמי.
כמה חודשים אחרי כן כבר היתה טבעת אירוסין על האצבע של ג'ן, ומאותו רגע המעריצים שלהם התאחדו - שלה הפכו לשלו ולהיפך. הם היו מאוהבים מאד באותה תקופה, והקהל אהב אותם בטירוף. הכימיה בינהם היתה כל כך טובה, שפיט קיבל הופעת אורח בפרק אחד "זה עם השמועה" (הוא שיחק את וויל, חבר של רוב מהקולג', שהקים את מועדון שונאי רייצ'ל) בעונה 8, שעליו קיבל פרס אמי.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

הכל היה מושלם למשך כמה שנים, אבל בחיים, כמו בחיים - בסוף הכל משתנה. אצל בראד וג'ן הטריגר היה צילומי הסרט מר וגברת סמית', והמפגש הגורלי שלו עם אנג'לינה ג'ולי - שקשה לעמוד בפניה, בואו נודה. השמועות לגבי רומן שמתנהל מאחורי הגב של ג'ן מיד נפוצו לכל עבר, ומאז ועד היום ג'ניפר אניסטון נתפסת כבחורה הטובה המסכנה שקרבנו אותה, ואנג'לינה ככלבה הורסת משפחות שלא ייסלח לה לעולם. בראייה לאחור, הרומן הזה הרס את החיים לבראד ואנג'לינה לא פחות ואולי אף יותר מלג'ניפר אניסטון.

כמה חודשים לאחר מכן, הודיעו הזוג כי נישואיהם הסתיימו, ולכולנו נשבר הלב. ג'ן נשארה רווקה למשך המון שנים, עד שהתחתנה עם ג'סטין ת'רו ב-2015, כשלזוג ג'ולי-פיט היו כבר שישה ילדים ביחד. פאסט-פורוורד להיום, כל הנוגעים בדבר כבר נפרדו זה מזה, וג'ן חוגגת 50. כמובן שהיא מזמינה את חצי הוליווד (חוץ מאת ג'סטין ת'רו, האקס האחרון שלה), אבל, הפתעה - גם את בראד פיט. אחרי 14 שנים שבהם לא תועד קשר ביניהם, בראד פיט וג'ניפר אניסטון נפגשים, סוף סוף, ולא במקר -! ג'ן חגגה יומולדת 50 והזמינה אותו למסיבה!

מקורות בהוליווד מספרים שלא היתה ביניהם יותר מדי אינטראקציה במסיבה עצמה - הם דיברו קצרות והחליפו חיבוק, אבל לא הרבה יותר מזה. לדברי האורחים האחרים במסיבה האנרגיה ביניהם היתה ידידותית להפליא, ואחרי כל מה שעבר על השניים, מדובר בהתקדמות עצומה. אולי סוף סוף הטינה מתחילה להתפייד והפצעים מתחילים להגליד. השאלה הגדולה שנשארת פתוחה כאן היא האם זו תחילתה של ידידות מופלאה, או שמדובר בפגישה אחת מפרגנת ותו לא, שאמנם ביאסה מאד את אנג'לינה, שלפי מקורות של מגזין hollywoodlife הופתעה לגלות, ולא בקטע טוב, שהאקס שלה ואב ששת ילדיה בקשר כה קרוב עם המיתולוגית שלו, אבל למרות הבאסה "היא בוחרת שלא למקד את האנרגיה שלה על דברים שאין לה שליטה עליהם". ואנחנו אומרות - בואי, קצת מגיע לך, אנג'י.

הספקולציות מיד התחילו לעוף. מגזין People מדווח שהיו התלבטויות גדולות מהצד שלה האם להזמין אותו, כנראה בגלל שכל מפגש ביניהם גורר תשומת לב תקשורתית וספקולציות לגבי חזרה עתידית. בסופו של דבר משהוחלט להיפגש, שניהם שמחו מאד, אבל כאמור, זה לא אומר כלום. מגזין E מדווח מפי אחד המקורות שלהם שאין שום דבר חדש במפגש הזה, כי הם בקשר טלפוני ותמיד היו. שניהם מודעים לעובדה שבכל פעם שייפגשו יתחילו לדבר על חזרה, אבל התוכנית שלהם היא להישאר חברים תמיד. מגזין ET אונליין מסכימים שאין כאן סיבה למסיבה.

ואחרי שאלה ביאסו אותנו, גם השמועות הדי מבוססות לגבי רומן שהחל בין פיט לשרליז ת'רון מהמהממת לא עוזרות לאופטימיות שלנו. הם נראו מתלטפים, הם מבלים הרבה יחד, ובגדול, די הורסים לנו את הפנטזיה. אבל בחיים כמו בחיים, אין לדעת, וזה לא נגמר עד שזה לא נגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully