מגזין מייגן מרקל. GettyImages
GettyImages

תגמור כמו דיאנה? המכתב המטלטל של מייגן מרקל לאביה

13.2.2019 / 12:42

ג'ורג' קלוני וחברים מהתעשייה מודאגים ממצבה הנפשי והפיזי של הדוכסית ומספרים על מכתב ששלחה לאביה בשבוע החתונה. הוא, בתגובה, מדליף את המכתב האישי לצהובונים. תרגמנו ושמנו כאן. קבלו עוד פרק בסאגת לכלוכי הכס

לפני מספר ימים פורסמה כתבה שבה ג'ורג' קלוני ומספר חברים אחרים של הדוכסית מסאסקס מדברים עליה טובות, מנסים להפריך את הדעה הרווחת שלמייגן יש אופי בעייתי ומדברים על המצוקה הקשה בה נתונה מייגן עקב שיתופי הפעולה המרובים של אביה, תומאס מרקל, עם התקשורת.

הכתבה מגלה לעולם שהדוכסית שלחה לאביה מכתב בן חמישה עמודים בשבוע החתונה, במאי אשתקד, בו היא מתחננת שיפסיק עם הראיונות השקריים בתקשורת ויחזור לתקשר איתה באופן פרטי ומכובד, ושם גם התגלה לעולם שהדוכסית ניסתה ליצור איתו כמה וכמה פעמים ללא תגובה מצידו. עוד אומר קלוני, שהוא מודאג ממצב הנפשי של מייגן, ומזכיר לנו את הפעם האחרונה בה היתה מתקפת תקשורת על נסיכה אחרת, שנגמרה רע מאד. "אני מפחד שהסיפור של מייגן ייגמר כמו הסיפור של דיאנה" הוא מסכם.

כתגובה לכתבה הזאת, תומאס מרקל, אביה של הדוכסית, שבבצורה אופיינית פספס לגמרי את הדאגה שהובעה למצבה הנפשי של הבת שלו וראה רק את השורה שבה הוא עצמו מוזכר, החליט שמתקיפים אותו, ומצא לנכון להגיב בפרסום של המכתב הפרטי שמייגן שלחה לו בכתב ידה, לתקשורת. במכתב היא אכן מתחננת בפניו שיפסיק לדבר אליה דרך התקשורת ולהפיץ שקרים אכזריים, אומרת שהוא שבר את ליבה למליון רסיסים, ומנסה להבין למה הוא פוגע בה ומצדד באחותה למחצה, שמפיצה עליה שקרים מעליבים.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

כשנשאל מרקל למה הוא הפיץ את המכתב הפרטי שביתו הפגועה כתבה לו,ענה שהפיץ אותו אך ורק בגלל הכתבה בה "תקפו אותו" חבריה של ביתו, והשתמשו בתקשורת לעשות זאת למרות שהוא חוטף ביקורת על השימוש בתקשורת ככלי להעברת מסרים. מאד לא מפתיעה התגובה הבוגרת בסגנון "למה להם מותר ולי לא". האיש כבר הוכיח לא פעם ולא פעמיים שהוא אוויל תאב פרסום וכסף, ושהדבר האחרון שמעניין אותו הוא רווחתה של הבת שלו והנכד העתידי שלו, שאם לשפוט לפי האירועים האחרונים, כנראה גם אותו יפגוש רק דרך התקשורת.

חלקים מן המכתב המרגש שכתבה מייגן לאביה (בתרגום חופשי)

אבא היקר,

בלב כבד אני כותבת לך את המילים האלה, בלי להבין מה גורם לך לבחור בנתיב הזה, ולמרות שאתה מתעלם מהכאב שאתה גורם.

המעשים שלך שברו לי את הלב למליון רסיסים, לא רק בגלל שהם גרמו לכאב מיותר ובלתי מוצדק, אלא גם בגלל שעשית את הבחירה שלא לאמר את האמת, משהו שאני לעולם לא אבין.

סיפרת לעיתונאים שיצרת איתי קשר לאמר לי אישית שלא תגיע לחתונה שלי, מה שמעולם לא קרה, כי מעולם לא התקשרת.

אמרת לתקשורת שמעולם לא הגשתי לך עזרה כלכלית, וגם, שמעולם לא ביקשת ממני עזרה - גם זו לא האמת. שלחת לי מייל באוקטובר האחרון וכתבת בו: אם אני תלוי בך מדי כלכלית, אני מצטער, אבל האם תוכלי לעזור לי שוב בבקשה, לא כתמורה לנאמנות שלי" (נשמע כמו איום, לא?)

כל מה שעשיתי תמיד היה לאהוב אותך, להגן עלייך, ולעזור כלכלית עד כמה שרק יכולתי. דאגתי לבריאותך, ותמיד בדקתי איך אני יכולה לעזור עוד. בשבוע החתונה שלי נודע לי דרך כתבה בצהובון שהיה לך התקף לב - התקשרתי וכתבתי הודעות טקסט, התחננתי שתקבל עזרה... ובמקום לדבר איתי ולקבל את העזרה שהצעתי, הפסקת לענות לטלפון וענית לי רק דרך צהובונים.

אם אתה אוהב אותי כמו שאתה אומר לעיתונים, בבקשה תפסיק. בבקשה תן לנו לחיות את חיינו בשלווה, בבקשה תפסיק לשקר, בבקשה תפסיק לגרום לנו לכאב כה גדול, בבקשה תפסיק להשתמש לרעה ביחסים שלי עם בעלי. אני מבינה שכבר הלכת רחוק כל כך עם העניין הזה שאתה אולי מרגיש שמאוחר מדי לסגת כי אין דרך החוצה אבל אם תעצור לרגע אני חושבת שתראה שהיכולת לחיות עם מצפון נקי חשובה יותר מכל כסף בעולם.

התחננתי בפנייך שתפסיק לקרוא את הצהובונים, אבל המשכת, על בסיס יומיומי, להקליק עליהם ולהאמין לשקרים שהם מספרים שם עלי, במיוחד לאלה שהומצאו על ידי הבת השניה שלך (סמנתה מרקל גרנט), שאותה אני בקושי מכירה. צפית בי סובלת בשקט מהשקרים האכזריים ומתפוררת מבפנים.

כולנו תמכנו בך והגנו עלייך מאז ומתמיד, כמו שאתה יודע, לכן לשמוע על המתקפות שניהלת על הארי בתקשורת, הארי, שהיה סבלני, נדיב ומבין כלפייך, היה אולי הדבר הכי כואב מכל. מסיבה כלשהי אתה ממשיך להמציא את הסיפורים הללו, לייצר נרטיבים שקריים, ולשקוע עמוק יותק בתוך רשת השקרים הסבוכה שטווית לעצמך.

הדבר היחיד שעוזר לי לישון בלילה הוא האמונה שלשקרים אין יכולת לחיות לנצח, ושהאמת בסוף תמיד יוצאת לאור. סמכתי עלייך, האמנתי לך ואמרתי לך שאני אוהבת אותך. ביום שאחרי, פורסמו הסרטונים ממצלמת האבטחה (הכוונה לצילומים ממצלמת האבטחה שהוכיחו שתמונות הפפרצי שלו היו מבוימות) לא יצרת איתי קשר מאז השבוע של החתונה שלנו, ולמרות שאתה טוען שאין לך דרך ליצור איתי קשר, הטלפון שלי הוא עדיין אותו טלפון, כמו שאתה יודע. אין הודעות, אין שיחות שלא נענו, אין נסיונות תקשורת מצידך. רק עוד ועוד ראיונות בתקשורת עם שקרים מזעזעים שאתה מספר עלי, שקרים שמשלמים לך כדי לספר.

חבריה של הדוכסית מספרים כי תגובתו של תומאס מרקל למכתב הזה היתה להציע לה שיביימו כמה תמונות של "אב ובת" לתקשורת, כדי לתקן את דעת הקהל עליו. מייגן היתה מזועזעת מתגובתו של אביה למכתב הזה, ואמרה שזה גרם לה להרגיש כאילו הוא לא הבין מילה ממה שכתבה במכתב, שכל מטרתו היתה לבקש שיפסיקו לתקשר דרך העיתונות, ויתחילו לדבר באופן פרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully