קיילי ג'נר (ימין) ג'ורדין וודס (שמאל) אוגוסט 2018. GettyImages
GettyImages

בעקבות הבגידה בקלואי: האם את אחלה חברה או סתם אישה רעה

22.2.2019 / 7:26

לרגע אחד היה נדמה שמשפחת קרדשיאן נרגעה. קים הודיעה על הריון רביעי, קנדל מתלוננת כרגיל וקיילי מתאפרת וסופרת דולרים. עד שזה קרה - הבסטי של קיילי, ג'ורדן וודס, נתפסה מתמזמזת עם הבעל של קלואי, שכבר בגד בעבר. גלי איזו חברה את

לרגע אחד היה נדמה שקרדשיאן הפכו משעממות - קים הודיעה על הריון רביעי, קנדל מתלוננת על כך שיותר מדי מעצבים רוצים לעבוד איתה בשבועות האופנה, קלואי מגדלת את הבת שלה ומעלה ציטוטים מלאי השראה לאינסטוש וקיילי מתאפרת וסופרת דולרים. אבל אתם יודעים איך זה אצל הקרדשיאנז, אם אין איזה אבא שהופך לאמא שהופכת להיות כלבה אגוצנטרית או גבר שנכנס למכון גמילה אחרי שהזריק לעצמו מנת יתר של דבק מגע, אמא קריס מתחילה לפחד. כי בכל זאת, קים, קנדל, קלואי, קיילי, קורטני, רוב, קניה, סקוט ואפילו יונס בנג'ימה וטריסטן כבר הרעידו את העולם עם פאדיחות שהיו גורמות לנו לרוץ להסניף אסבסט, אז מי כבר נשאר?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר הכרת?

ובכן, נשארה ג'ורדן. לא מכירים אותה? הגיוני, ג'ורדן היא החברה הטובה ביותר של קיילי, אשת סוד שגרה אצלה בבית ובנתה קריירה שלמה על הגב של הג'נרית הצעירה. ג'ורדן היתה במשך שנים ארוכות הסייד קיק השקט של קיילי, זו שהזדנבה אחריה למקומות כמו סוויטות מפוארות בקאריביים, שטיחים אדומים ומטוסים פרטיים בזמן שהיא "בונה קריירה כדוגמנית למידות גדולות". בינתיים היא אגרה עוקבים באינסטגרם, שמונה כבר 8.4 מיליון, דגמנה לחברת הג'ינסים של קלואי והשיקה ליין בגדי ספורט בנאלי.

אבל מסתבר שהרכיבה הנינוחה על הסוס הקרדשיאני לא הספיקה לג'ורדן, כי לפני כמה ימים היא נתפסה מתמזמזת עם טריסטן תומפסון, החבר הבוגדני של קלואי קרדשיאן - במסיבה! כן, אותו טריסטן שנתפס בוגד כמה ימים לפני שקלואי ילדה, זה שכרגע עובד על שיקום הזוגיות שלהם בשביל המשפחה (ראוי להערכה, יש בארץ זוגות שלא טורחים לעשות את זה) ועכשיו כולם מוזמנים לבריכת הטינופת הצהובה - מקורות מספרים שקיילי "קרועה" מהבגידה של הבסטי. הגיוני, מצד אחד היא בוגדת בוגדת, בוגדת, מצד שני, אולי היא חשבה שככה מרימים למשפחה?

ואנחנו אומרות - מה יהיה עם חברות נשית אמתית? האם לג'ורדן סוף סוף נמאס? או שהיא לא באמת היתה חברה של קיילי אף פעם? כדי להגן עלייך מפני בנות כמו ג'ורדן, ולשמור לך על החברים הבוגדניים של אחותך, הכנו לך שאלון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully