נטלי דדון שי חי. ניר פקין
ניר פקין

אתם עם שי חי או נטלי דדון? גלו מה התת מודע שלכם אומר

24.2.2019 / 15:58

רק עכשיו זה החל ואנחנו כבר מריחים את הגמר - לכבוד ההדחה הכפולה, החלטנו לבדוק למי אנחנו דומים מבין דיירי בית האח הגדול. ענו וגלו האם אתם עצבניים ומחרחרי ריב, או משכיני שלום כפיתיים

הנה, הזמן חלף עבר לו במהרה ובלי ששמנו יותר מידי לב נותר רק עוד שבוע לגמר האח הגדול VIP. ומה למדנו חברות וחברים? ששי חי לא אלים, הוא סתם חרדתי, שנטלי בחיים לא תצא עם שטראובר, ושנרי היא הבן אדם הכי מעניין שאי פעם דרך בבית האח הגדול. בקיצור, יצר המציצנות שלנו בשיאו. אנחנו מכורים לפורנו טלוויזיוני ובמיוחד לז'אנר האח הגדול, וגאים בזה. אם בעבר התביישנו להודות שאנחנו חובבי טראש היום ברור לכולנו שהריאליטי ניצח והתקווה לאיכות שהייתה לפני אי אילו שנים התפיידה כלא הייתה. אני לא מרגיש עם זה רע - להיפך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יש משהו מאוד חברתי באח הגדול שמאחד את כולנו וגורם לנו לפתוח דיונים משמעותיים וחשובים על החיים ועל עצמנו. למשל דרך האח הגדול גיליתי שאני הרבה פעמים חסר סבלנות בכל הנוגע לדיעות שלא דומות לשלי, לתדהמתי גיליתי שאולי אני לא כזה פלורליסט כפי שחשבתי. בנוסף, יש משהו כיף בצפייה משותפת של האח הגדול עם עוד אנשים - שיחות ארוכות, ויכוחים מעניינים ומלא צחוקים על ההתנהגויות השונות והמשונות של האנשים בתוך הניסוי הזה.

אז לכבוד הגמר, ואחרי צפייה מסורה ונאמנה בכל הפרקים ששודרו עד כה, הרכבתי כמה שאלות בסיסיות שדרכן תוכלו לגלות למי אתם הכי דומים בבית האח:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully