מייגן מרקל. GettyImages
GettyImages

בכל אחת מאיתנו יש מיגן מרקל: כמה תעלה המסיבה שלך

11.3.2019 / 7:00

לפני כמה ימים עלתה מרקל על מטוס בחשאי והלכה לבקר בעיר האהובה עליה ניו-יורק, לטובת בייבי שאוור חלומית שארגנו לה החברות. בגלל שהיא לא פשוטה כמונו, כל החגיגות עלו כחצי מיליון דולר(!), אבל מה לא עושים כדי לשמח נסיכה

כמו שאתן בטח יודעות, מייגן מרקל היא לא נסיכה שגרתית של בית המלוכה הבריטי, והיא נוטה לחרוג מהמנהגים הממלכתיים חדשות לבקרים. לאחרונה עשתה את זה בבייבי שאוור שלה. לפני כמה ימים היא ארזה את עצמה ואת הבטן ההריונית, עלתה על מטוס פרטי וטסה לניו-יורק, שם ארגנו לה חברותיה הטובות, סרינה וויליאמס ואמל קלוני, בייבי שאוור שרק נסיכות יכולות ליהנות ממנה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אגב, תושבי אנגליה יכולים להיות רגועים, כי שלא כמו אצלנו בממלכה, הכסף למסיבה יצא מכיסה הפרטי של מרקל, כך נמסר מדובר הארמון. אז מה עלה כל כך הרבה? טיסה: כ-250 אלף דולר, בקטנה. סוויטה: "רק" 10 אלפים דולר. מסיבת פנטהאוז: 150 אלף דולר, אבטחה: 26 אלף דולר.

מתנות לאורחים: תיק של קוויאנה בשווי של כ-200 דולר, ובתוכו מוצרים שהנסיכה אוהבת במיוחד. לדוגמה: נר בריח עלי עגבניה ירוקים של "ג'ו מלון", שעולה 67 דולר (אני מזכירה לכן שמדובר בנר), אבקת אנזימים של טאצ'ה ב-65 דולר, וחמאת גוף של סוזן קאופמן ב-81 דולר. שקית המתנות כללה גם מוצרים מ"Honest Beauty" ו"רודין". כל החבילה הזאת הגיעה לסכום של כ-700 דולר, וניתנה לכל המשתתפים בחגיגה. היו בערך 20 כאלה.

נכון, בייבי שאוור זה מנהג מאוד אמריקאי, אבל כמו הפרום, מסיבת הסילבסטר והבלאק פריידי, בטח גם הוא יעשה עלייה וגיור. אני תמיד בעד סיבה למסיב. איך היית מתכננת את הבייבי שאוור שלך? הרכיבי לך את הבייבי שאוור האולטימטיבי, ואנחנו נגיד לך כמה את נסיכה. או שלא.

View this post on Instagram

#gayleking #meghanmarklebabyshower

A post shared by positive paparazzi Diva (@divaladyc21) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully