מייגן מרקל 
הנסיכה דיאנה. GettyImages
GettyImages

מזל של נסיך: מייגן מרקל היא ההיפך הגמור מהנסיכה דיאנה

5.3.2019 / 6:22

מאמינים במתקשרות? הנסיכה דיאנה האמינה - היתה לה מתקשרת צמודה במשך שנים - סאלי מורגן, פיינליסטית האח הגדול, מכריזה שלמייגן והארי יוולדו שלושה ילדים בשש שנים. האם הארי התחתן עם אישה שדומה לאמא שלו ושתלך בדרכה של הנסיכה? לכלוכי הכס

אם חשדתם שקיים שיגעון סביב בית המלוכה (או בתוכו), אתם כנראה צודקים. מסתבר שלדיאנה היתה מתקשרת שעבדה איתה באופן קבוע, מתקשרת שעכשיו מנסה למצוא את דרכה חזרה לארמון דרך נבואות חינם שהיא משחררת לכיוון מייגן מרקל. אבל הארי לא התחתן עם אמא שלו, ואין סיכוי שמייגן מרקל תתייעץ עם מתקשרת.

אז מי זו הסאלי מורגן הזאת? סאלי היא מתקשרת ומדברת עם רוחות, בוגרת האח הגדול VIP האנגלי, ולטענתה בין לקוחותיה נמצאים גם אומה תורמן, וג'ורג' מייקל. סאלי ראתה את הרוח הראשונה שלה בגיל 4, ולדבריה אין לה שליטה על ה"כוחות" שלה. מאז שדיאנה מתה (מוות שאותו צפתה, כך היא אומרת בדיעבד) היא הספיקה להיות פליטת ריאליטי, לכתוב כמה ספרים, ולהופיע בתקשור מול קהלים גדולים של אנשים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

אז סאלי מורגן עסוקה למדי, אין מה לדאוג לה, וגם הלך לה לא רע לתקופה - אחרי שפשטה את הרגל, היא נכנסה לבית האח הגדול והגיעה עד הגמר, והוציאה כמה וכמה ספרים, כולל אחד על החיים שלאחר המוות, בעקבות מותה של הנסיכה דיאנה, כמובן, כי האישה ללא ספק יודעת לנצל מומנטום, והיא גם מקיימת מעין מופע שבו היא מנבאת לאנשים את עתידם ומדברת עם האהובים המנוחים שלהם, מופע שהוא סולד-אאוט באופן קבוע. אפשר להגיד שבאופן כללי הולך לה לא רע.

אבל למה להסתפק בזה? נראה כי סאלי מורגן מנסה להזדחל חזרה אל חצר המלוכה באמצעות חלוקת תחזיות חינמיות לגבי הזוג המלכותי הטרנדי של רגע זה - הסאסקסים. לפי הראיון האחרון שנתנה סאלי מורגן בתקשורת, למייגן והארי יהיה שלושה ילדים שיוולדו במהלך שש שנים הקרובות (שאת זה גם אני יכולתי לנבא), והראשון מבינהם, שאותו נזכה להכיר ממש עוד מעט, יהיה "תינוק מניפולטיבי". עוד חוזה מורגן שבין בני הזוג תהיה תשוקה גדולה לעוד הרבה זמן, ועל מייגן אמרה "זו אישה שיכולה להתמודד עם הכל".

אבל גם סאלי מתמודדת לא רע עם דברים. באחת מההופעות שלה, בהן היא מדברת עם רוחות, כאמור, נחשדה בתרמית שבמסגרתה כביכול קיבלה מידע על הקהל. חלק מהאנשים היו מוכנים להישבע שבזמן שישבו הם יכלו לשמוע קול גברי מוסר לה אינפורמציה, מידע שעשר שניות לאחר מכן יצא לה מהפה. מביך מאד.

בנוסף, פנתה מורגן באמצע מופע לרוח שכביכול שקרובה למישהי שהיתה בקהל, והסתבר לה, מול כולם, שהרוח חיה וקיימת ואף קנתה כרטיס למופע. אופסי. סאלי מורגן היוותה מטרה לעוד כמה חיצים של חוסר אמונה - עיתונים שמדווחים על הונאה (כמובן שהיא תבעה אותם), כמה וכמה אנשים שטענו שהיא ידעה עליהם אינפורמציה מראש וגם הוכיחו זאת. לא נעים, אבל אם החלטת שהקריירה שלך היא שיחות עם רוחות, תתמודדי.

אמנם היא לא שמעה מדיאנה דבר מאחרי שנהרגה, כך מתוך ציטוט שלה בדיילי מייל בשנת 2017, כשנתבקשה לחזות את עתיד שני הנסיכים השיבה מורגן, "אני חוזה שלנסיך וויליאם ודוכסית קייט יוולד תינוק חדש השנה. אני בטוחה שב-2018 הארי יתחתן עם מייגן". היא צדקה חלקית. אמנם היא פגעה עם מועד החתונה של הארי ומייגן, אבל קצת פספסה עם מועד הלידה של וויליאם וקייט, כי לואיס נולד ב-2018 ולא ב-2017. מקורות אומרים שהיא מנסה לחזור חזרה להיות המדיום הרשמית של נשות הארמון, אבל אם יותר לי לנבא את העתיד - אין לה סיכוי. כי בניגוד לנסיכה דיאנה, שהיתה עדינה, ויחסית קלה להשפעה עקב המצוקה הנפשית שהיתה נתונה בה, עם כל הכבוד - מייגן מרקל לא צריכה את העזרה שלה.

נקודת המוצא של שתי הנשים לא יכול להיות שונה יותר- דיאנה היתה בת 32 כשהתחתנה, אחרי שנכשלה בלימודים וחיה על חשבון המשפחה שלה (שהיו רוזנים, והיה להם כסף), ועבדה קצת כגננת. לעומת זאת מייגן נולדה לתוך קשיים כלכליים, למשפחה בין גזעית, עברה גירושים של הוריה, וסבלה בני משפחה שאנחנו כבר יודעים שהם חבורה של משוגעים. ואם זה לא מספיק מחשל היא היתה שחקנית בהוליווד. אז לא נראה לי שמייגן מרקל תהיה בחוסר האונים שנדרש כדי לגשת לקבל ייעוץ מאחת שמדברת עם רוחות, ועצם העובדה שמורגן כל כך שנויה במחלוקת, בטח לא תועיל לה במסע ההתחבבות מחדש. ואגב, כל הכבוד להארי, שהצליח לא להתחתן עם מישהי שדומה לאמא שלו.

שלא תבינו לא נכון, גם אני הלכתי בחיי לקוראות בקפה ומתקשרות, וזו בדיוק הסיבה שאני יכולה לאשר באופן וודאי שהצורך הזה נובע משילוב של מצוקה עם קורטוב של טמטמת (חולפת או קבועה) בלבד. נדיר עד בלתי אפשרי להיתקל אדם ששרוי ביציבות נפשית ושהכל אצלו תפקד, אצל מתקשרת. אבל אל תרגישו רע אם גם אתם מאמינים בזה, הנה, בשנת 2005, פרופסור מהארוורד אמר על מורגן שאצלו היא "מדורגת בטופ 5 של המתקשרות בעולם". אישית אני סבורה שאם פרופסור בהארוורד מכיר כל כך הרבה מתקשרות שהוא יכול לדרג אותן, האוניברסיטה הזאת הולכת לכיוון מאד לא טוב. מצד שני, את כל הדברים שאמרתי כאן אמרתי בלי להיעזר ביישויות או כדור בדולח, אז מה אני יודעת בכלל.

View this post on Instagram

❤️❤️❤️ @meghanmarkle_official

A post shared by Meghan Markle ? (@meghanmarkle_official) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully