ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

הזויים! קבלו את הסלבס שמחכים עם סקס עד החתונה

10.3.2019 / 7:30

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין התחתנו. זה מאד מרגש אותנו, אבל מה שיותר מעניין זה איך היו הימים הראשונים בין הסדינים, בהתחשב בזה שהוא הצהיר על התנזרות מוחלטת עד החתונה. גלו מי עוד התנזר ממין, ומה אומרת על זה הפסיכולוגית שלנו

השבוע חגג ג'סטין ביבר יום הולדת 25 עם אשתו הטריה היילי בולדווין. אם להאמין לזוג - הם כנראה חגגו את הנישואים בכמה ימים לוהטים במיוחד בחדר המיטות, שכן רק לפני כמה שבועות הצהירו שניהם בראיון שהם התנזרו ממין עד החתונה. העניין שלנו בסלבס ובמה שהם עושים במיטה הוא אולי צהוב וחצוף, אבל נראה שיש המון מפורסמים שדווקא שמחים לשתף אותנו במה שהם עושים או לא עושים עם בני הזוג שלהם.

מצד אחד יש לנו את כריסי טיגן שמספרת בפירוט על הפעם ההיא שבה טסה עם בעלה ג'ון לג'נד במחלקה הראשונה והיא מרגישה שהיא צריכה לקבל גביע על מה שעשתה מתחת לשמיכה, רוברט דאוני ג'וניור שמדבר בפתיחות על כך שהוא אובססיבי לאוננות ואפילו מרתה סטוארט רמזה פעם שהיתה בשלישיה. מצד שני, יש המון כוכבים שאוהבים לשאת בגאווה את דגל ההתנזרות - האחים ג'ונאס הסתובבו פעם עם "טבעות טוהר", בריטני ספירס היתה יושבת בראיונות ואומרת שהיא שומרת את עצמה ליום בו תלבש שמלה לבנה ואפילו הקומיקאית טינה פיי דיברה בתוכנית אירוח על כך שאיבדה את הבתולים בגיל 24. זה נשמע מקסים והכל, אבל אין לנו ספק שרובם משקרים.

את הפייסבוק והאינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

אז פנינו לסקסולוגית ויועצת הזוגיות אורית ארמן ושאלנו אותה מה דעתה על כל העניין הזה, של לשמור את עצמנו לחופה. "כשמדובר בסלבס, הסיפור הוא למשוך תשומת לב", אומרת אורית. "הם חייבים להמציא את עצמם מחדש ולעשות משהו שידברו עליהם. הרי אלו אנשים עם המון ניסיון מיני, לא שמרנים של פעם"

View this post on Instagram

#justinbieber #haileybaldwin

A post shared by Justin Bieber (@justinbieberhaileybaldwin) on

מצד שני, אורית אומרת שיש המון בונוסים כשלא רצים מיד למיטה. "זוג אנשים עם ניסיון מיני עשיר שאין להם סיבה דתית לשמור את עצמם לחתונה, כנראה מרגישים חיבור והתאהבות ורוצים למשוך את הרגע, אז הם פשוט יוצרים ריגוש. כשמאוהבים ולא מממשים את זה במיטה זה יוצר חיבור רגשי ופנטזיות, ואחר כך המפגש המיני המצופה יוצר תגובה פיזית ורגשית עוצמתית זוגות שלא מגיעים למיטה בדייט הראשון, השני או השלישי מעצימים את התשוקה המינית, הם נהנים מכל מגע, כל ליטוף בפנים, כל חיבוק וכל נגיעה מקרית, והמפגש המיני, כשהוא מגיע, הופך לחוויה עוצמתית ורגשית".

אז אולי ג'סטין והיילי עלו על משהו? "אולי הסלבס רוצים לעורר מחשבה על הנושא, אבל הרי אלו אנשים עם המון ניסיון מיני, לא אנשים שמרנים של פעם שהיו באמת שומרים את עצמם לחתונה. בעיני המטרה היחידה כאן היא למשוך תשומת לב. כשלוקחים את זה לעולם האמתי אני ממליצה למשוך עד לפגישה השמינית או העשירית, ליהנות מההתקדמות בקשר המיני כי מיניות היא לא רק יחסי מין, מיניות זה כל מגע, מבט או ליטוף, וכשמגיעים למיטה מהר מספספים לא רק את הריגוש אלא גם את הזכרונות והתחושות של ההתחלה".

בין אם תקחו את העצה של אורית למשוך את המתח המיני, או תקפצו ישר למיטה (לא שופטות!), בינתיים הכנו לכם רשימה של סלבס שהצהירו שהם שומרים על עצמם עד החתונה. כלומר, מצעד של אלו שאנחנו לא ממש מאמינים להם, כן? בואו לראות אם תצליחו לנחש נכון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully