ליידי גאגא בראדלי קופר. GettyImages
GettyImages

שפת הגוף אומרת הכל: הרומן בין בראדלי קופר וליידי גאגא

7.3.2019 / 7:00

אחת הדרמות הגדולות של הוליווד היא ללא ספק מרובע האהבה בין לידי גאגא, בראדלי קופר, אירינה שייק והארוס לשעבר של גאגא, כריסטיאן קרינו. אחרי הפרידה של הגאגא מארוסה, החשדות לגבי רומן אפשרי בינה לבין בראדלי קופר גברו. לדעתו של החוקר הפרטי אין עשן בלי אש

למי שלא יודע במה מדובר ולא עוקב אחר הדברים החשובים באמת שהם הרכילות של הוליווד, תנו לנו להסביר: מדובר בשני זוגות הוליוודיים יציבים יחסית, קופר ושייק הם הורים לילדה וגאגא הייתה מאורסת תקופה לכריסטיאן קרינו.

גאגא וקופר צילמו יחד את הסרט "כוכב נולד" עטור השבחים ומיד אחרי ההקרנה יצאו במסע יח"צ גדול מהחיים, כשהם מציגים זוגיות "חברית" דביקה במיוחד.

הם היו יחד בפסטיבלים, צעדו על שטיחים אדומים, צחקקו אחד עם השנייה, התחבקו ולא הפסיקו לדבר על כמה העבודה ביניהם הייתה נפלאה. עכשיו, אנחנו מאמינים להם. לא כל זוג שמצלם יחד סרט רץ מיד למיטה, לא כולם הרי בראד ואנג'לינה. או מיילי סיירוס וליאם המסוורת. או מתיו מקונוהי ופנלופה קרוז. או רייצ'ל מקאדמס וריאן גוסלינג. בעצם לא משנה, שכחו שאמרנו משהו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

בכל מקרה, שייק וקרינו לא טרחו להגיב על החברות הקרובה, ובינתיים כל אתרי האינטרנט רק הראו לנו תמונות בהן גאגא מסתכלת על בראדלי בעיניים בורקות, משל היה עוגת קצפת או סטייק שהיא יכולה ללבוש. מצד שני יכול להיות שמדובר במהלך חכם במיוחד של יחסי ציבור - להלהיב את הקהל ולשפוך שמן למדורת הרכילות כדי לקבל עוד ועוד כותרות.

אבל אז קרה משהו מפתיע - כמה ימים לפני טקס האוסקר ליידי גאגא וכריסטיאן קרינו הודיעו שהם נפרדים. עכשיו, זה יכול להיות מצחיק ומשעשע, אבל האמת היא שזה מתחיל להריח לא טוב. כמה ימים אחר כך גילינו ששייק וגאגא הפסיקו לעקוב אחת אחרי השנייה באינסטגרם - או שאולי שייק עשתה אפילו יותר וחסמה את הזמרת - לא משהו שחברה שתומכת בקשר הידידותי אמורה לעשות, ואז גאגא התראיינה והכחישה כל קשר בין זה לבין החברות שלה עם בראדלי והסבירה שהם משחקים זוג מאוהב וזה בסך הכל יח"צ. עכשיו, אולי זה נכון, אבל בחייכם - זה הוליווד.

אז הלכנו לאדם שממש מבין בבגידות, כי מזה בדיוק הוא עושה את היומית שלו - אורי סבר, חוקר פרטי התנדב להסביר לנו קצת על בגידות: "זה לא שכולם בוגדים" הוא אומר, "אבל זה קורה הרבה דווקא בעבודה, בעיקר בעבודות אינטנסיביות, כאלו שבהן עובדים סביב השעון, והמון במקרים בהם יש המשכיות ויוצאים לבלות אחרי העבודה, והגבולות מיטשטשים".

צילומי סרט בהחלט עונים על ההגדרה של "סביבת עבודה אינטנסיבית עם המשכיות שבה הגבולות מיטשטשים" לדעתנו. וגם שטיחים אדומים הם עבודה, ומצד שני הם גם לחלוטין בילוי. הזדמנות - צ'ק.

ליידי גאגא בראדלי קופר. GettyImages
"אף אחד לא נוגע ככה באישה אם הוא לא נמצא איתה בקשר אינטימי-מיני". ליידי גאגא ובראדלי קופר/GettyImages

"כששני אנשים עובדים יחד ועולים על גל של הצלחה ויש להם מכנה משותף שהוא רק שלהם, שניהם בתוך ההצלחה וזה בייבי משותף. אני נתקל בזה המון בקבוצות ריצה, IRON MAN למיניהם, חוויות משותפות גדולות שגורמות לאנשים להתקרב".

אם מניחים שלרוב האנשים יש זוגיות יציבה (שזו בסך הכל מילה מכובסת לשגרה משעממת) והם כמהים להתרגשות כלשהי, זה נשמע הגיוני שחוויה משותפת טובה כמו פרץ עצום של אנדורפינים שמתרחש אחרי ספורט או תהליך יצירתי כמו צילומים או סיום פרוייקט, בתוספת כמה צ'ייסרים, עלולה לתת לשני אנשים אשלייה של חויה משותפת ולהוות הטריגר לבגידה. אם זה קרה או לא ימים יגידו, אבל אם נאמין למישהו, זה לבלש שזהו לחם חוקו, ולא לליידי גאגא שיש לה את כל הסיבות להסתיר.

סבר מכריז שבדרך כלל אין עשן בלי אש, ומאמין שמשהו קורה בין השניים בהתבסס על נסיונו העשיר בניתוח מחוות גופניות והבעות פנים: "לדעתי לא יחלפו עוד ימים רבים והרומן בינהם יצא לאור", הוא פוסק, "שימי לב איפה היד שלו נמצאת - זו נגיעה אינטימית פר-אקסלנס - אף אחד לא נוגע ככה באיזה אם הוא לא נמצא איתה בקשר אינטימי-מיני".

ומה צריכה לעשות אירינה? (כי נראה שהארוס של גאגא כבר החליט) "הייתי שם מצלמות סמויות על הכניסה של החדרים שלהם, לראות מתי נכנסים ויוצאים, אם יש ביקורים ליליים ובעיקר לראות איך הם נפרדים - אם הם נפרדים בנשיקה או לא, אם הבגדים שלהם פתוחים יחסית, כל פרט קטן יכול לאפיין את הקשר. אף אחד לא חושב שמצלמים אותו ברגע הפרידה בדלת החדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully