טום אביב, אופירה אסייג, מגי טביבי. רפי דלויה, ניר פקין, מערכת Sheee
מערכת Sheee/רפי דלויה, ניר פקין

רק ידידים: מה הסיפור של טום אביב עם נשים מפורסמות?

22.3.2019 / 8:00

משום מה בכל פעם שאנחנו חושבים שלטום אביב יש רומן עם מישהי, הם מכחישים ואומרים שהם "רק ידידים", ואנחנו שואלות את עצמנו - האם הם באמת רק ידידים, או שקשה להאמין?

זה קרה כמה פעמים - אופירה אסייג שנאמר שהיה קשר בין הפרידה שלה מבעלה לבין ההתרועעות שלה עם טום אביב, מגי טביבי, שגם היא הכחישה רומן איתו, ועוד לפחות פעם אחת שאנחנו יודעים עליה. למעשה מלבד עדן פינס, ששם היה רומן שאף אחד לא טרח להכחיש, איכשהו תמיד כשהוא מעורב, זה נראה אותו דבר - הוא מסתובב עם אישה מסוימת, מצולם איתה בפוזות מחובקות שנראות אינטימיות למדי, אבל כששואלים אותו או את האישה של אותו הרגע מה קורה בינהם, התשובה היא "כלום, אנחנו רק ידידים".

אז אולי יש רומן מוכחש, אולי הם באמת רק ידידים, ואולי טום אביב פשוט הבין שקשירת שמו ותמונתו בנשים מפורסמות, פשוט תעזור לו להתקדם בעולם. אנחנו לא באמת יכולים לדעת. אבל חייבים לשאול: האם יש דבר כזה, ידידות תמימה בין גבר ואישה סטרייטים?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם לשפוט לפי קומדיות רומנטיות - תמיד יש מניע נסתר, תמיד יש משהו מעבר - משיכה מינית, הידלקות או אפילו התאהבות. הדעה הרווחת היא שאין סיכוי שגבר ירצה להיות נחמד אליך אלא אם יש לו עניין בך. ביננו, יש בזה משהו. כמה פעמים שמעתם על הגברים שמתלוננים שהם העבירו ספה בשביל ידידה רק בשביל הסיכוי הקטן שהיא תרצה לגמול להם כמו שבחורות מחזירות טובה בסרטי פורנו? גם אצל נשים זה קורה את מתידדת עם מישהו, ופתאום קורה משהו שגורם לך לראות אותו באור שונה ופחות ידידותי.

אבל האם זה תמיד נכון? אנחנו רוצות לחשוב שקיימת האפשרות לקשר בין איזה לגבר שהוא על טהרת הידידות. בשביל לעשות קצת סדר, עברנו על סוגי הידידים כדי שיהיה לכן יותר קל להחליט:

ידיד כמו אח

את כנראה מכירה אותו מאז שאתם ילדים, והוא באמת מתייחס אליך כמו אחותו הקטנה. מגן עליך כשצריך, שומר עליך מפני דושבאגים במועדון או אפילו סתם יתקשר לשאול שהכל בסדר איתך כשהעלית סטורי מתבכיין. כמו אח, הוא גם לא יתבייש לרדת עליך, לצחוק איתך, ויש סיכוי לא רע שהוא ראה אותך במצבים כאלה נוראיים שגם אם היה סיכוי למשהו אי פעם - אין ספק שעבר לו (זוכרת את הפעם ההיא שהקאת על עצמך? אני מדברת על זה).

סיכוי למוב: 1 מתוך 5, כי משפחה לא מחרמנים

עוד באותו נושא

והיום בפינת ההחפצה: הכדורגלנים שלא היינו בועטות מהמיטה

לכתבה המלאה

הידיד המתמיד

או בלעז - הידיד שנמצא בפרינדזון. יכול להיות שאת לא תדעי את זה, יכול להיות שלא כיוונת לשם, אבל הבחור כן רוצה משהו מעבר, ואת, מה לעשות, דווקא לא רוצה. את מתה עליו כידיד, הוא בחור נפלא, אין ספק. אבל משהו בחיבור איתו לא מרגיש לך רומנטי בשום צורה. יכול להיות שזה היעדר משיכה מינית. יכול להיות שכבר ראית אותו עם כל כך הרבה נשים, שהדבר האחרון שאת רוצה זה להיות עוד אחת מהן. ויכול להיות שזה פשוט לא זה. הוא, מצידו, כנראה ישאר ידיד שלך, רק בשביל הסיכוי שאולי יום אחד כן.

סיכוי למוב: 4-3 מתוך 5, תלוי במידת הביישנות. או השכרות.

ידיד עם הטבות

טוב, אפשר להתווכח כאן האם באמת אפ/שר לתחזק ככה ידידות, כי יש משהו בסקס שגורם לאנשים להיקשר, ותמיד יש סיכוי טוב שאם כבר ידידים עושים סקס מדי פעם, מתישהו אחד הצדדים ירצה להפוך את הקשר למשהו יותר רציני. אם הצלחת למצוא ידיד שכיף לך איתו במיטה ואין קנאה ביניכם - ברכותיי! מצאת לך מערכת יחסים נוחה ומספקת, בלי כאב הראש של מה לקנות לו מתנה ליום ההולדת. כשתהיי מוכנה למערכת יחסים רצינית, תוכלי לשחרר את הסקס איתו ואולי אפילו תצליחו להישאר סתם ידידים.

סיכוי למוב: 5 מתוך 5, לפעמים 6 מתוך 5 כשהוא ממש חרמן

ידיד שידוך

יש ידידים כאלה שאת רק מחפשת את מי לשדך להם. את יודעת שהוא אחלה בחור, מוכן ובשל לזוגיות אבל לא איתך (כי את תפוסה או לא מעוניינת). את כל היום עסוקה בלחפש לו חברה לשדך לו, וכל חברה שלך שרק עושה קולות של רווקה - את ישר מציעה לה אותו, ולא בוחלת באמצעי שיווק: "הוא מבשל נהדר!", "הוא ממש יודע להקשיב", "הוא בכלל לא אוהב כדורגל!". לא נורא, בסוף תמצאי לו, אני בטוחה.

סיכוי למוב: 2 מתוך 5, כי יש מצב שהוא לא קלט את המסר שאת מנסה להעביר אותו הלאה.

הידיד היועץ

את יכולה לשבת עם פרלמנט החברות שלך ולחפור שבע שעות על שיחת הווצאפ המשמימה עם הבחור החדש, בסופו של יום, גברים יבינו בגברים יותר טוב מאיתנו כי, מה לעשות, הם גברים. הידיד היועץ תמיד יהיה שם לתת עצות על המין הגברי (למרות שזה באמת לא כל כך מסובך, הרוב נפתר באמצעות אוכל או מין) ואת מצידך, תמיד תשמחי לתת לו עצות על בחורות שהוא מתחיל לצאת איתן (כאן זה כבר נהיה יותר מסובך, עדיף שתביא דף ועט).

סיכוי למוב: 3 מתוך 5 - כי היועץ לפעמים נמצא שם כשאת בוכה או במצב חלש, ואת יודעת איך זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully