טוני מולי. ירון ויינברג,
ירון ויינברג

תתחילו להתרגש: אלו רק חלק מהמותגים הגדולים שמגיעים לישראל

20.3.2019 / 13:19

בשנה האחרונה החליטו ב-סופר-פארם שהגיע הזמן להביא מותגים חדשים וטרנדיים לכל אחד מ-245 סניפי הרשת ובסופר-פארם אונליין. הנה המותגים החדשים והמרגשים שתוכלו למצוא עכשיו בסופר-פארם

אז כמו שהבנתם, סופר-פארם מקימה מחלקה שתעסוק בייבוא ישיר של מותגים, במיוחד כדי להביא לארץ מותגי נישה איכותיים במחירים נוחים. דני לוזון, משנה מחויבת להתאים את עצמה למגמות העולמיות, כדי לתת ללקוחות שלנו את החוויה הטובה ביותר: "לכן החלטנו להקים מחלקה שמתמחה בייבוא מותגים ומאפשרת לנו להביא מותגי נישה במחירים דומים למחירים בעולם". אז כמו שאמרנו, תתחילו להתרגש, כי יש כמה מותגים שהולכים להעיף לנו את התחת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הסנונית ראשונה היא מותג הטיפוח שכולנו מכירות מיוטיוב - PIXI, בנוסף, משיקה סופר-פארם מחלקת K BEAUTY אשר נותנת מענה לטרנד הטיפוח הקוריאני בה תמצאו מסיכות של סטואה, ROSE HEART, SKIN TREATS והכי חשוב - את המותג הקסום הזה שכל מוצר בו נראה כאילו פייה עיצבה - TONY MOLY (בתמונה הראשית)

טוני מולי. ירון ויינברג,
קרם ידיים בריח בננה מעולם לא היה חמוד יותר, מחיר: 44.90 שקלים/ירון ויינברג

PIXI הוא אחד ממותגי האינדי הבולטים, ויגיע בשבוע הקרוב למדפים. מתוך המגוון, סופר-פארם תשיק בנתיים את ליין ה"סקין טריט", ליין מוצרי טיפוח שמתאפיין בחיבור לטבע, מועשר בתמציות צמחים, ובטוח לשימוש. המותג לא מבצע ניסויים על בעלי וחיים ולא עובד עם ספקים המבצעים ניסויים אלו - המותג בטוח לשימוש ואינו מבצע ניסויים בבעלי חיים. טווח מחירים: 50 עד 120 שקלים.
.
ג'ון פרידה, הלא הוא מותג מוצרי השיער המצליח מאנגליה, שכבר נמכר בארץ בעבר המייצר מוצרים לטיפול בשיער תובעני, אחת הסדרות המוכרות שלהם הינה ה'פריז-איז', שנועדה לטפל בשיער יבש שנוטה להתחשמל. טווח מחירים: 34.90 עד 49.90שקלים.

ROSE HEART מותג קוריאני שמייצר מסכות פנים שמכילות רכיבים איכותיים ותמציות צמחים טבעיות ב-14.90 שקלים ליחידה.

TONY MOLY הוא מותג הקוסמטיקה הקוריאני המוביל בעולם, וסופר-פארם מוכרת מבחר של כ-100 מוצרי טוני מולי (יש להם אלפי מוצרים, חלקם יגיעו הנה בעתיד). המותגים מציעים מוצרים המכילים רכיבים ייחודיים כמו ריר חלזונות, אבקת קליפות ביצה, פחם וולקני, מזון מלכות ועוד. המוצרים מגיעים באריזות מדהימות בצורת חיות, פירות, שרק להסתכל עליהם עושה נעים על החיים. להסתכל על המוצרים שלהם בסניף זה כמו להגיע לדיסנילנד של גדולים. טווח מחירים: 15 שקלים עד 100 שקלים, מלבד סדרת ריר החלזונות שהיא יקרה יותר ועולה בסביבות 300 שקלים.

אלו רק חלק מהמוצרים השווים שתמצאו על המדפים - דפדפו

מסיכת עגבניה להבהרה, טוני מולי, 69.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

SKIN TREATS מסכות פנים מאנגליה וקוריאה שמכילות פירות ורכיבים מטפחים. 2 המסכות הקיימות מבוססות האחת על אבוקדו ואחת על אוכמניות. והמגוון צפוי להתרחב ולהכיל גם מוצרי טיפוח נוספים שמבוססים על מזונות על. מחיר למסיכה הינו 12.90 שקלים.

MILUCCA מותג הקוסמטיקה מילוקה שכולנו מכירות היטב, השיק מוצרי טיפוח גוף מעוצבים וצבעוניים לאחר שנתיים של פיתוח המותג כבר כולל כ-200 מוצרי איפור וטיפוח, וכמובן מוצרי איפור במחיר נגיש. טווח מחירים של עד 44.90 שקלים
.
MISS KEY
מותג בישום בינלאומי צעיר ומיוחד במינו שעוצב במיוחד עבור דור האינסטגרם. למותג קולקציית בשמים רחבה במיכלים קטנים ולא מחייבים, כדי לאפשר תחלופה גבוהה והתאמת הבושם לסגנון או מצב הרוח. הבקבוק מעוצב ונוח לנשיאה בתיק, ועולה 29.90 שקלים.

מילוקה מוצרי גוף. מילוקה,
מוצרי טיפוח הגוף של מילוקה/מילוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully