מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
GettyImages

ממבסוט לסמרטוט: איך הרסה מייגן מרקל את הנסיך היחיד שאהבנו

23.3.2019 / 23:51

מהילד הרע של בית המלוכה ששותה שמפניה מתוך רגל תותבת, הפכה מייגן את הארי לדוכס לדוגמה שמתחיל את הבוקר עם מדיטציה ומנהל דיונים על טבעונות - היא כנראה תשלם על זה בעתיד. לכלוכי הכס

רוצה לאמר, בתור התחלה, שאני מאד בעד מייגן. היא הגיעה לארמון כאנדר-דוג, והיא מנסה לשרוד שם בלי לוותר על מי שהיא - אני מצדיעה לנסיונות שלה להתהלך בין הטיפות השמרניות והאנשים בעלי האישיות של מגירות מחוכים שהיא נאלצת לסבול, ולא מתחשק לה לבלות את החייה בחדלון חסר משמעות ונפנופים ממרפסות. אז היא עצבנה כמה אנשים מאז שהפכה לדוכסית, אבל אין פריצת דרך שנעשתה בלי לעצבן כמה אנשים. סימן ההיכר של אנשים חזקים הוא שהם לא חייבים שכולם יאהבו אותם כל הזמן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הבעיה היא שהיא התחילה להגזים. לפני כשבוע התפרסמה ידיעה לפיה המלכה דחתה עתירה מאד מוזרה של הזוג המלכותי - הם ניסו להשיג את אישורה להקים חצר אוטונומית משל עצמם, שלא קשורה לחצר שאליה שייכים הזוג המלכותי השני, ויליאם וקייט, או בכלל, לארמון באקינגהאם. הם רוצים חופש פעולה מוחלט. ומה המלכה אמרה? עד כאן.

אחרי שספגה המלכה הרבה מאד התנהגויות חריגות מצד הכלה החדשה שלה, כולל לאפשר לזוג התנהלות משרדית נפרדת לפעילויותיהם הציבוריות, נגמרה לה הסבלנות, כנראה, ואפשר להבין אותה. באמת, כמה היא כבר יכולה לצפות בנכד שלה מאבד את אישיותו בתוך הזוגיות הזאת, ועוד לאישה הלא נכונה, בלי להגיב? הרי זה ידוע - האישה היחידה שמותר לה להשתלט על המוח של הנסיך הארי היא המלכה אליזבת' השניה, ייצוגה עלי אדמות של הממלכה והכנסייה האנגליקנית.

ועם כל הכבוד למייגן, גם אותי זה כבר מתחיל לעצבן. העתירה האחרונה של הזוג המלכותי להקים חצר נפרדת ועצמאית לחלוטין - שלא קשורה לארמון - כדי שמייגן תוכל להרחיב ללא הפרעה את כמות ועומק הפעילויות האקטיביסטיות שלה, היתה המסמר האחרון בארון הסמרטוטי של הארי.

נראה שהאיש, בעבר הילד הרע והדי שטחי של המשפחה, איבד לגמרי את עמוד השדרה שלו. סתם כדי לסבר את האוזן, הנה סקירה קצרה של מעלליי הנסיך בעברו, שנראה לי שכולם קצת שכחו. זוכרים למשל את הפעם בה הוא התפשט והסתובב ערום בוגאס אחרי שהפסיד בסטריפ-ביליארד? או את הפעם שבה הוא היה כל כך שיכור שהוא נפל לתוך בריכה, או את האופנוע שהיה לו (איפה האופנוע, אגב? זה היה לוהט)?

היו לו רגעים פחות מלכותיים אפילו. פעם הוא שתה שמפניה מתוך רגל תותבת, העז לנשק את החברה שלו באירוע פומבי בניגוד לפרוטוקולים הנוקשים של חצר המלוכה, והסתובב עם פי-דידי (מצחיק!). אבא שלו אפילו שכר עבורו דובר מיוחד שכל תפקידו היה למנוע ממנו להסתבך ברגעים פומביים מביכים. כמובן שהיתה גם החשפנית שטענה שהם חגגו יחד בוגאס, (תמורת 1000$) אבל הכי גרוע שלו, ללא ספק בכלל היה הרגע שבו הוא חשב שזה רעיון מצוין להתחפש לנאצי, כולל צלב קרס על הזרוע, במסיבת תחפושות.

מאחורי כל אישה חזקה עומד מישהו שפעם היה כיפי

איך שלא תסתכלו על זה, הדבר האחרון שהוא היה זה נסיך לדוגמה, ועד לרגע שמייגן נכנסה לחייו הוא לא הפגין אפילו ברמז שום התעניינות באף נושא שאינו שעשועים ושאיפת וודקה מהאף - מבן אדם שלא מפסיק לחגוג, פתאום הוא מתעניין בקיימות, מתווכח על רמת הטבעונות של צבעים, ומתחיל את הבוקר עם מיץ מנגולד, מדיטציה ופאקינג יוגה. הוא הפסיק לעשן ולשתות מתוך הזדהות עם אשתו ההרה, והודיע שהוא לוקח חופשת לידה. שביננו, זה לא כזה משנה, כי מה הוא כבר עושה שהוא צריך לקחת חופשה? אלא אם כן העבודה שלו היא לייצר כותרות שארגונים שונים יאהבו, ובמקרה הזה, אחלה ג'וב, כבוד הדוכס 'כלב מביט מטה'.

שלא תבינו לא נכון, אני לגמרי בעד להפסיק עם החגיגות המגוחכות האלה - מגיל מסוים ומעלה זה ממילא מתחיל להיות יותר עצוב מכל דבר אחר, אבל האם זה הגיוני שמבחור שהרגלי השתייה שלו מימנו את חברת 'גינס' הוא הפך בבת אחת לבחור הכי אחראי, ואין מנוס מלאמר - הכי מ ש ע מ ם בעולם? לא.

מה שיותר סביר שקרה הוא שהילד שחי בבועה המלכותית כל חייו, מעולם לא פגש אישה שלא נופלת מהרגליים מולו, וכנראה שזה הנסיון הראשון שלו במערכת יחסים רצינית עם אישה בעלת עקרונות, כזו שבאמת עשתה משהו בחייה חוץ מללכת לנשפי צדקה, והוא מעריץ אותה כל כך שהוא נותן לה להוביל אותם. זה לא רע בפני עצמו - למייגן יש עמוד שדרה שיכול לשאת עוד אדם, והיא באמת אכפתית ופעילה - הבעיה היא שהשינוי הזה כל כך קיצוני, שמתישהו בשנים הקרובות, בתום שלב ירח-הדבש של הזוגיות, הטרנספורמציה הזאת, שאין סיכוי שהיא תחזיק מעמד עקב קיצוניותה, תגרום לפיצוץ בלתי נמנע, וחבל.

עוד באותו נושא

מזל של נסיך: מייגן מרקל היא ההיפך הגמור מהנסיכה דיאנה

לכתבה המלאה

די, נסיכוש, תודה שלטופו יש טעם של עוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully