אירה דולפין. מתן ברנס,
מתן ברנס

צלוליט? כל השיטות והמכשירים לטיפול ומניעה על פי אירה דולפין

27.3.2019 / 7:00

אם את אישה, 90 אחוז שיש, או יהיה לך בקרוב צלוליט. את יכולה להיות שמנמנה ובת ארבעים עם צלוליט, ורזה בת עשרים עם צלוליט. מה גורם לו, איך ממגרים אותו או מונעים את הופעתו - אירה דולפין עם כל הטיפים והטריקים שמנצחים את הצלוליט

את ההשראה לכתבה הזאת, והשראה בכלל, קיבלנו מג'סי ג'יי המדהימה, זמרת ויוצרת אנגליה וחברתו של צ'נינג טאטום שהגיבה לאנשים שכתבו לה תגובות מרושעות לגבי העובדה שיש לה צלוליט. היא צילמה את עצמה מאחור עומדת בגאון עם בגד ים, והכותרת של התמונה הזו היא: "לכל מי שאמר לי שיש לי צלוליט, אני רק רוצה לענות: אני יודעת, יש לי מראה בבית".

קודם כל, וואו. איזו אישה מעוררת השראה. ככה נראה ביטחון עצמי, וזה משתלם. אם צ'אנינג לא בא בטענות, למה אנחנו דופקות חשבון לכל דביל שאנחנו יוצאות איתו? נקודה למחשבה. ובנתיים, בואו נדבר קצת על צלוליט:

מדובר בתופעה מצערת שמתרחשת אצל נשים בעיקר, ופוגעת בכל הגילאים ובכל המשקלים. את יכולה להיות רזה וצעירה עם צלוליט ויכולה להיות שמנמנה עם מרקם עור חלק ומוצק לגמרי. אירה דולפין, גורו הכושר ובעלת רשת הכושר PinkRoom מספרת כי היא שומעת מהרבה מתאמנות תלונות על נושא הצלוליט, וכאן הזמן להסביר שיש דבר כזה "צלוליטיס" אבל הוא מחלה אחרת לגמרי. הצלוליטיס הוא דלקת של רקמות החיבור התת-עוריות, וצלוליט היא פשוט הצטברות תאי שומן והפיכתו לגבשושי. סקופ: 90 אחוז מאוכלוסיית הנשים בעולם סובלות מצלוליט, ואין קשר בינו לבין גיל או משקל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

אירה דולפין, כוכבת הישרדות ומאמנת הכושר הידועה של המפורסמים (פינק רום) מסבירה כי צלוליט הוא אמנם תופעה שלא קשורה ישירות לכושר אבל כושר בהחלט יכול לעזור בצמצומו.

אירה דולפין. מתן ברנס,
אירה דולפין/מתן ברנס

"למרות העניין הגנטי המשפיע רבות על הופעת הצלוליט חשוב לומר שככל שכמות השומן שלנו בגוף תעלה, בייחוד באזורי הירכיים המותן והישבן, כך כאמור יעלו הסיכויים להיווצרות הצלוליט ולהגדלת השטחים הקיימים שלו בגוף" מסבירה דולפין, "מומלץ להקפיד על פעילות גופנית ותזונה נכונה שיוכלו לצמצם את התופעה. אך חשוב לי להיות כנה ולומר שלא בטוח שגם אלו יעלימו את התופעה לחלוטין כי כפי שכבר ציינתי מדובר בתופעה גנטית."

ובכל זאת?

תזונה - מומלץ לאכול מאכלים שערכם התזונתי מכיל כמות מינורית של שומן וכך יעזור להפחית את כמות השומן הטרי בגוף. תפריט תזונה נכון הוא דבר מאוד חשוב- תפריט ממוקד שיכלול הרבה חלבון ירקות ופירות וכמובן תוספי תזונה ושייקים העשויים מחלבון. רצוי לצמצם את כמויות השומן שאנחנו צורכים - בעידן שלנו אנשים רגילים לאכול מאכלים עם כמות שומן מאוד גבוהה ושלא בצדק.

פעילות גופנית - חשוב ביותר!! בשביל לקבל את מיטב התוצאות רצוי להתאמן בין 3-4 פעמים בשבוע וכל אימון יארך בין חצי שעה לשעה. התרגילים המומלצים ביותר: רכיבה על אופניים, שחייה, אימוני כוח, סטפר, הליכון, הליכה בשיפוע - מאוד מומלץ גם הליכה של עד שעה ביום מומלצת ביותר..

עיסוי - הדרך היעילה והמשמעותית ביותר לפזר את התאים השומנים שמצטברים היא עיסוי - רצוי להשקיע בעיסוי הצלוליט (אפשר לעסות לפני או אחרי המקלחת, לפני השינה או כשקמים בבוקר) קרם לחות טוב יעשה את העבודה בצורה מעולה. כמובן לעסות את האזורים הנקודתיים של הצלוליט וכך נוכל לסייע בפיזור השומנים שהצטברו

שתיית מים - כאשר אנחנו לא שותים מים הגוף מתייבש והצלוליט נראה בצורה מאוד בולטת לעין. אם נקפיד על שגרת שתיית מים מרובה ואחידה עורנו יהיה יותר דק ונעים וכך הצלוליט פחות יורגש לעין.

קרם פילינג קפאין - לאחרונה ישנה פופולאריות גדולה בקרב הקרם - הקרם מעודד ניכוז לימפטי שגורם לשומן הצלוליט להיות מומס ובאופן טבעי השומן יוצא מהגוף

לסיכום, שינויים ברקמות השומן לא יתחוללו בין לילה ולא ברגע אחד. ככל שתשקיעו יותר זמן ומאמץ (לרב תתחילו לראות תוצאות בטווח זמן של עד 3 חודשים לחצי שנה) - לא לצפות לראות תוצאות תוך זמן קצר. אני דוגלת תמיד בעבודה קשה שלבסוף גם משתלמת ונותנת תוצאות ראויות. כמובן שהתוצאות משתנות מאדם לאדם ותלויות בתפריט התזונה שלו בכמות אימוני הכושר שלו ובכמות השומן התת עורי של כל אחד.

אם לצ'אנינג טייטום זה טוב, גם לדוש שפגשת בבר זה בסדר גמור

ישנם בשוק מכשירים לטיפול בצלוליט, שהמשותף בינהם הוא שכולם מנסים לפרק את התאים השומניים התת עוריים הללו. חלקם באמצעות חום והאחרים עם ואקום.

Accent Prime
המכשיר היחיד שקיים כרגע בשוק שנותן שני סוגי חימום, גלי רדיו וגלי אולטרה-סאונד בו זמנית הוא מכשיר של נובה מדיקל בשם Accent Prime שאותו תוכלו למצוא בין היתר במרפאתה של ד"ר להבית אקרמן. שילוב שתי הטכנולוגיות הללו עוצמתי במיוחד ונותן דרגת יעילות גבוהה יותר ממכשירים אחרים בשוק, וגם עולה בהתאם. 1500 שקלים ל-20 דקות (מינימום ארבעה טיפולים)

BodyTer
מכשיר שמטפל הן בבעיית הצרת היקפים והן בצלוליט, באמצעות אלקטרודות המחדירות חום-תרמי המשפר את הסירקולציה וחילוף החומרים. המכשיר משלב אולטרסאונד ותהליך יניקה לפירוק הצלוליט וגם לשיפור של מרקם העור ומיצוקו. את הטיפול תוכלו למצוא ב"הברבור", בדיזנגוף סנטר. מחיר: 360 שקל לטיפול, מומלצת סדרה של 10 טיפולים.

דרמסוניק
מכשור המבצע ריכוך הצלוליטיס ע"י גלי אולטרסאונד המחליקים את העור ומונע את מראה "קליפת התפוז". לאחר מכן מבצעים שאיבה וניקוז של הצלוליט. על מנת שהטיפול יהיה יעיל ויראו תוצאות מרשימות יש צורך בכ-8 עד 12 טיפולים שכל אחד מהם יעלה 360 שקלים

Body Sculpturing
באמצעות גלי רדיו ואפקט ואקום המכשיר מחמם את הרקמות ומעורר את זרימת הדם, מאיץ חילוף חומרים ומפרק את תאי השומן, בעוד הוואקום מסייע לניקוז רעלים ועוזר לחדירה טובה יותר של גלי הרדיו. כל טיפול עולה החל מ-990 שקלים, וקחו בחשבון שנדרשת סדרת טיפולים

דפדפי למכשירים הקיימים בשוק

Body Sculpturing רונית רפאל, 990 שקלים לטיפול אחד מתוך סדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אירה דולפין. מתן ברנס,
אירה דולפין/מתן ברנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully