אנדי מקדואל. לוריאל פריז,
לוריאל פריז

קיס מי NOW: מצאנו את הליפסטיק העמיד המושלם

8.10.2021 / 10:05

לכולנו יש יחסי אהבה-שנאה עם הליפסטיק הנוזלי העמיד, ועדיין אין לו תחליף באירועים מיוחדים. או לפחות לא היה לו תחליף - עכשיו אנחנו מתכבדות לבשר שמצאנו את הליפסטיק העמיד המושלם, והוא גם לא יקר

ליפסטיק נוזלי עמיד הוא אחת ההמצאות הכי שוות של השנים האחרונות. מצד שני, מי שניסתה יודעת שיש לו כמה בעיות - הוא מתייבש על השפתיים בשלב מסוים, דוהה רק במרכז השפתיים, וכדי לתקן אותו צריך להסיר אותו לחלוטין - אי אפשר פשוט להוסיף, כי גם ככה השכבה שקיימת עבה מדי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז אמנם אנחנו אוהבות את הליפסטיק העמיד, אבל הוא לא מושלם. איזה ליפסטיק כן מושלם? גם עמיד, גם דק ונוח, גם נוח להסרה וגם נוח לתיקון במשך היום? לא תאמינו אבל מצאנו אחד כזה, והוא מהמם.

זהירות! אתם במערכת יחסים רעילה של תלות הדדית
זה הפחד הגדול של משתתפי חתונמי
רוצה חזרה את האקס? אז נא לא לעשות את הדברים האלה

הלן מירן. לוריאל פריז,
הלן מירן/לוריאל פריז

הליפסטיק הוא של המותג מייבלין, ואותנו זה כבר לא מפתיע, כי מדובר במותג עם כמה וכמה מוצרים פשוט מצוינים, ששומר על איכות וחדשנות במשך השנים. אם בליפסטיק עמיד נוזלי עסקנן - שפתוני מאט אינק (המרובעים עם הפקק הלבן) מצוינים, עמידים בצורה בלתי הגיונית, ומבחר הגוונים בלתי נגמר. מצד שני, גם הם סובלים ממחלת הליפסטיקים הנוזליים שמשאירה אותנו אחרי כמה שעות עם ליפסטיק רק בקווי המתאר.

יודעות עם איזה ליפסטיק זה לא קורה? תכירו את INK CRAYON.

עוד בוואלה!

בשביל יעל מאוחר מדי, אבל כך צו ההרחקה יגן עלייך

לכתבה המלאה
סינדי ברונה. לוריאל פריז,
סינדי ברונה/לוריאל פריז

כשמסתכלים עליו הוא נראה כמו המוצר הכי פחות מרגש בעולם, עד שמנסים. החל מהמשיחה, המשך ברמת הדיוק שהעיפרון המסובב (והמתחדד) הזה מאפשר, התחושה הרכה והנעימה שלו על השפתיים, וגולת הכותרת - שמונה שעות - זה משך הזמן שהוא נשאר מושלם מבלי להתייבש, וגם אחרי שמונה שעות הוא דוהה בצורה יותא אחידה וחיננית מכל ליפסטיק נוזלי אחר, וכדי לתקן אותו כל מה שצריך לעשות זה לשלוף אותו ולשים עוד שכבה, מבלי לשלם את המחיר של המראה הסדוק.

ביאטריס ויו. לוריאל פריז,
ביאטריס ויו/לוריאל פריז

הקולקציה החדשה של הליפסטיקים העמידים (זודיאק) מבוססת על טהרת גוונים עזים, חזקים ונשיים של אדום, סגול, ורוד, כתום- פיץ' ובורדו- שכביכול מותאים למזל שלך, אבל בואו נדלג על פרט המידע הלא רלוונטי הזה ונתמקד בעיקר - זה הליפסטיק העמיד המושלם, והוא גם עולה רק 40 שקל. אבל סמכי עלינו - אחד לא יספיק לך.

הקולקציה הינה במהדורה מוגבלת ותימכר בסניפי רשת סופר פארם בלבד.
לרגל השקת הקולקציה החדשה והמוגבלת - 3 יחידות ב-99 שקלים

חוץ מזה, ידעתן שלוריאל פריז (אמא של מייבלין) היא בין הראשונות שהתמשו בסלוגן של העצמה נשית?

במסגרת חגיגות 50 שנה לסלוגן "Because you're worth it" - הצהרה נשית בדבר ערך עצמי שאיחד נשים ברחבי העולם סביב המותג, וגם כיום המותג לוריאל פריז ממשיך במסע אחר הייעוד האוניברסלי שלו - לסייע לכל אישה בכל גיל ומכל מוצא להאמין בערך העצמי שלה.

כשותפים הרשמיים של שבוע האופנה בפריז, הציגה החברה באמצעות שגרירותיה המגוונות את הטרנדים החדשים באיפור לחורף 2022. המותג עבד בשיתוף פעולה עם בתי אופנה אייקוניים כמו אלי סאאב, בלמיין, מוגלר, ואיסי מיאקי לצד מגוון מעצבים כמו Koche, אסתר מאנס ועוד.

על המסלול צעדו נשים עצומות בכל הגילאים, כולל הדוברות הבינלאומיות של המותג: הלן מירן, קתרין לנגפורד, קמילה קבייו, אנדי מקדואל, ועוד, במסגרת האמירה הפמיניסטית שנחוצה עכשיו יותר מתמיד, וכדי לתמוך בנשים דרך פרויקט הדגל החברתי העולמי Stand Up! נגד הטרדה מינית במרחב ציבורי, ולאפשר לנשים להיות חופשיות ולנוע ללא פחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully