זוג עושה סקס. ShutterStock
ShutterStock

חובה לדעת: 5 דברים שבוודאות ישדרגו את האורגזמה שלה

21.10.2022 / 17:13

האורגזמה הנשית היא תעלומה שטובי המומחים עדיין מנסים לפתור, אבל הודות לעובדה שהנושא כבר יותר מדובר, בכל זאת חלה התקדמות קטנה - הנה חמישה מהלכים מנצחים להאצת האורגזמה שלה - תנסו את זה בבית!

לאישה יותר קשה להגיע לאורגזמה מאשר לגבר, מהסיבה שהאינסטלציה הנשית יותר מסובכת והרבה יותר פנימית. בנוסף אלמנטים כמו רגש והראש משחקים תפקיד משמעותי בהנאה המינית שלנו, עד כדי כך, שעשרה אחוזים מהנשים מדווחות שמעולם לא חוו אורגזמה. כן, תנו לידיעה העצובה הזאת לשקוע רגע.

חשוב לדעת, שמבחינה רפואית גרידא, אין כמעט אישה שלא מסוגלת להגיע לאורגזמה, אלא אם כן היא סובלת ממצב כרוני ספציפי, או, וזה הרבה פחות נדיר, היא לוקחת אנטי-דיכאוניים. הכדורים הפסיכיאטרים מהסוג הנפוץ כגון פרוזאק, ציפרלקס ודומיו, ידועים כמעכבי אורגזמות ומחלישי ליבידו.

האורגזמה הנשית נשארה עד היום תעלומה, נשים עדיין טורחות לזייף אורגזמות כדי לא להעליב או לצאת "פגומות" בעיני בני הזוג שלהן, אבל בכל זאת נרשמה התקדמות אדירה בתחום, ועם הזמן גם נאספו כמה שיטות שעובדות עבור חלק גדול מהנשים. נסו ותיווכחו:

שיטת השחמט

שחמט. ShutterStock
שחמט/ShutterStock

אם אנחנו מדברים על סקס, אז אני משווה את כל המהלכים של הפור-פליי, כולל רוב האקט, למשחק שח, מלא במהלכים שמקדמים לעבר האורגזמה. שלה, כמובן. אתם הכי לא מעניינים כרגע. מי שמשחק יודע שיש המון אנשים שיודעים לשחק שח, אבל לא יודעים לעשות מט, והבעייה הזאת קיימת גם בסקס בין גברים לנשים. זו לא בעיה של הגבר, שלא תבינו לא נכון. אין לאף גבר דרך לדעת מה המהלך המנצח שמביא אותה לשם, וגם לי אין דרך לדעת. אבל דבר אחד אני יודעת בוודאות - לכל אישה יש את הכפתור הזה שאפשר ללחוץ עליו ברגעי השיא, שמביא אותה לקו הסיום. יש נשים שגירוי הפטמות על סף אורגזמה יעשה אצלן את ההבדל, יש נשים שהצלפה תעשה להן את זה, יש נשים שצריכות להתהפך על הבטן, ויש כאלה שלחישה של משהו ספציפי באוזן תחרפן אותן. צאו למשימת גילוי ותבינו מה הדבר שעושה לה את זה. ברגע שתדעו - אי אפשר יהיה לעצור אתכם

שיטת הכרית והנחתת האגן

תרגיל פילאטיס הרמת אגן. ShutterStock
תרגיל פילאטיס הרמת אגן/ShutterStock

הנחתת האגן הוא טריק טנטרי מוכר שמשתמשים בו בטיפולי סקס ברחבי העולם. ההנחתה גורמת לנשים שיש להן בעיה בתחושות גירוי באיזור, "להעיר" אותו ולהחזיר לשם תחושה. זה מתבצע בשכיבה על הגב, על משטח יחסית קשיח (לא רצפה, אבל משהו כמו מזרן קשיח או שטיח רך), והרעיון מאחוריה פשוט: היא צריכה להרים את האגן כמו בתרגיל הכושר המוכר, ולהצניח אותו על המשטח. אחרי כמה פעמים שעושים התנועה הזאת התחושות באיזור מתחדדות עקב זרימת הדם המוגברת לשם, מה שמאיץ את האורגזמה.
בשיטת הכרית, שמוכרת יותר לעולם המערבי, הכרית מונחת מתחת לאגן שלה בזמן האקט המיני - הרמת האגן גורמת לכיווץ של שרירי הבטן התחתונה והאיזור שסובב אותה, ומקלה על האישה לבצע את הכיווצים הנכונים שיעזרו לה להגיע לאורגזמה.

שיטת הרגליים הסגורות

רגליים של אישה באמבטיה. ShutterStock
רגליים של אישה באמבטיה/ShutterStock

כדי להגיע לאורגזמה, גוף האישה צריך לייצר סדרה של כיווצים בכל אזור הבטן התחתונה והאגן. גם לשם שיפור זרימת הדם לאזור, וגם כדי להפעיל לחץ פנימי על נקודת הג'י והדגדגן. נסו לקיים יחסי מין כשרגלי האישה סגורות, וב'סגורות' אני מתכוונת על גבול הנעולות. זה קצת מסובך כי לא נשאר לגבר הרבה מקום להתנועע, אבל עם קצת הסתגלות זה לגמרי אפשרי. אם זה קשה מדי, נסו את שיטת הרגליים הסגורות כשהיא שוכבת על הבטן והגבר למעלה. זו תנוחה שמאפשרת הרבה מאד שליטה על השרירים הטבעתיים שלה, ולכן מקלה על הרבה מאד נשים להאיץ את האורגזמה שלהן רק על ידי כיווץ והרפייה של השרירים הללו.

שיטת חיקוי האוננות

הדרך הכי טובה לגלות באיזו צורה כל אישה מגיעה לאורגזמה היא לדעת איך היא מאוננת. זה ייקח קצת זמן כי צריך להרגיש בנוח כדי לעשות את זה אחד ליד השני, אז אל תתחילו בשיחת "איך את מאוננת" בפגישה הראשונה, אבל נסו לגרור אותה לספר או להראות לכם כמה שיותר מוקדם במערכת היחסי. זה ממש חשוב, כי אלא אם כן מדובר במישהי כל כך מודחקת שלא נוהגת לענג את עצמה - לדעת איך היא עושה את זה כשהיא לבד היא ההתקדמות הכי גדולה לכיוון סקס מספק עם כל אישה. ברגע שתדעו אם היא מעדיפה לגמור על הגב, על הבטן, לאט, מהר, או אם היא משתמשת בויברטור - ככה תוכלו ליישם את זה מהר יותר בסקס, וזה ישתלם.

שיטת הסוטול הקל

אישה מגלגלת ג'וינט של מריחואנה. ShutterStock
אישה מגלגלת ג'וינט של מריחואנה/ShutterStock

כן, כי גם לנשים יש חרדת ביצוע. חרדה שקשורה לפחד לאכזב, לדימוי גוף שלילי, ולחוסר ביטחון שצץ לפעמים במערכת יחסים חדשה. כל סוג של סטרס מעכב את האורגזמה הנשית ויכול אף למנוע אותה לחלוטין. לכן, הטריק החשוב מכולם הוא כביכול לא פיזי, אבל הוא מאד פיזי. לחץ מכווץ את הגוף, וגורם לו לא לתפקד בצורה טובה, אז עשו כל מה שאתם יכולים כדי לגרום לה להרגיש בנוח, משוחררת, ובטוחה. בין אם מדובר על עמעום אורות כדי שהיא תרגיש יותר נעים ובין אם היא צריכה לשבת ולדבר, להעמיד פנים שסקס הוא לא מטרת הערב הזה. חוץ מזה, כוס יין תמיד עוזרת, כי מכל הדברים הטובים שיש לאלכוהול להציע, זה המשמעותי ביותר. כוס יין יכולה להרפות את המתח הזה ולהעביר אותה מארץ הפריג'ידיות למדינת המולטי אורגזמות, ברבע שעה.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully