קייט, ויליאם, רוז. GettyImages
GettyImages

לא בשביל הסקס: למה בגד ויליאם בקייט עם הדוגמנית לשעבר

10.4.2019 / 8:01

הלם היכה בנו כששמענו שהנסיך ויליאם בגד בקייט. לא בשביל משהו, אבל עם כל הכבוד למלכה וזה, בואו, זה לא שאם מפשיטים אותו מתאריו הוא כזאת מציאה גדולה. אבל חמור מזה - הוא בגד בה, לכאורה, עם חברתה הטובה, הדוגמנית לשעבר רוז הנבורי. למה, ויליאם? למה ככה?

השמועה הטריה שכולם מדברים עליה היא ללא ספק זו שאומרת כי הנסיך וויליאם בגד, ככל הנראה, בקייט מילדטון. וזו לא סתם בגידה, אלא בגידה עם אחת החברות הקרובות של מידלטון, המרקיזה (והדוגמנית לשעבר) רוז הנבורי. חיטוט מהיר במעגל החברים של בני הזוג מראה מיד שבני הזוג היו קרובים, ייצאו לחופשות משותפות ובילו יחד באירועים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד אחד, אחרי 3 ילדים ויותר מעשור יחד, התשוקה ככל הנראה כבר מזמן פחתה בין בני הזוג. יש גם את העובדה שאם לוקחים מוויליאם את התואר, הכסף והמעמד נשארים עוד בחור מקריח עם מבטא בריטי שאפשר למצוא בכל פאב לונדוני. ומצד שני - אלו וויליאם וקייט! אי שם מתחת לשכבות הסארקאזם אנחנו ילדות בנות 12 שמאמינות באגדות, וממש בא לנו את הסוף הטוב עם הציפורים והפרפרים, למרות שכשחושבים על זה, באמת השמועה הזו הגיונית.

קייט הרבה יותר יפה....

ולבגוד, בשביל נסיך, זו לא אופרציה פשוטה - הרי וויליאם הוא לא עוד גבר ממוצע שרוצה לרענן את השגרה האפורה שלו - הוא לא יכול לצאת למועדון ולהתחיל עם בחורות בזמן שהוא מסננן את קייט או להחליק ימינה בטינדר בחיפושים אחר מישהי שנמצאת ברדיוס של 200 מטר מוינדזור, אז העובדה שהוא בחר במישהי מאותו המעמד, שגם לה יהיה המון מה להפסיד במידה והיא תיתפס, היא הגיונית. יש גם את העניין הפעוט הזה של יותר מ-20 שנים שמבדילות בין המרקיזה לבעלה בן ה58, לעומת שנים בודדות בינה לבין וויליאם. אז כן, העולם בדיוק הפך לקצת אפור יותר עבורנו.

השאלה הגדולה היא למה, בעצם, גברים בוגדים? נעשו אלפי מחקרים בתחום, רובם משעממים וארוכים, אבל הסיבות הן בדרך כלל זהות - ולא, זה לא כי את לא מחכה לו עם חזיית מלמלה ותחתוני רשת בזמן שאת מבשלת לו קציצות:

אבל למה עם החברה הכי הטובה, למה?

למה גברים בוגדים? ולא, זה לא קשור רק לסקס

הוא רוצה החוצה
הסיבה ההגיונית ביותר היא גם הפשוטה ביותר. גברים שלא רוצים להישאר בקשר, ועם זאת לא מסוגלים לגמור אותו, ככל הנראה יבגדו, לפעמים אפילו בתקווה להיתפס. אגואיסטי אבל נכון. יכולות להיות המון סיבות למה הוא נשאר בקשר שהוא לא רוצה להיות בו - ילדים, נוחות, כסף או סתם חוסר רצון להתמודד עם שיחת הפרידה. אגב, זו גם סיבה שמתאימה לקשר של וויל וקייט - הרי הוא לא באמת יכול לקום בוקר אחד ולהודיע לה שנגמר, ולהתחיל לחלק טירות חצי חצי.

הדשא של השכן
כולנו מסתכלים לפעמים על חיים של אנשים אחרים וחושבים שאולי להם טוב יותר, ובמקרה של גברים מסוימים, הם פשוט חושבים שיהיה להם כיף יותר עם מישהי אחרת. אז הם בוגדים, מבלי להבין שאף זוגיות היא לא מושלמת וגם אם האישה החדשה מציגה כישורי אקרובטיקה של קרקס, אחרי 10 שנים גם היא תתעצבן אם הגרביים המסריחים שלו נשארו באמצע הסלון. הדבר היחיד שאפשר להתנחם בו הוא העובדה שבמקרה הזה האשמה היא לחלוטין של הגבר, כי הוא אף פעם לא יהיה מסופק, ואין שום דבר שאת יכולת לעשות אחרת כדי למנוע את הבגידה, רק לעזוב אותו בזמן.

כי חדש זה יותר טוב
בדיוק כמו ילדים קטנים, גם לגברים יש את האשלייה הזאת, שהם מפסידים משהו בגלל שהם קשרו עצמם לבחורה אחת, או במילותיו האלמותיות של ברני סטינסון "חדש זה תמיד יותר טוב". יש משהו בשגרה של הזוגיות הותיקה שיכול לכבות את הניצוץ ולגרום לחיים להיראות חדגוניים ומשעממים, ולך לרצות למות קצת מבפנים. אז חדש, גם אם הוא לא מתאים וטפשי, הוא עדיין דבר מרגש, שמעורר אותנו לחיים, גם אם זה לזמן מועט

ביטחון עצמי נמוך
גברים עם ביטחון עצמי נמוך עלולים לחפש דרכים להעלות לעצמם את הביטחון, והעובדה שנשים נמשכות אליהם ומפלרטטות איתם גורמת להם להרגיש חזקים ונחשקים, וכן, הם עלולים להמשיך עם החיזור עד למיטה. ולמרות שבגידה היא החלטה נוראית, במקרה הזה קצת קשה להפיל את האשמה לחלוטין על הגבר. אם הוא חי בבית בו הוא לא מרגיש נחשק, חזק או חשוב, הוא אכן עלול לפזול לעבר נשים אחרות שכן יגרמו לא להרגיש ככה.

משעמם לך? תעשה פאזל!

שעמום ומיאוס
זה לא נעים, אבל זה נכון. לפעמים קשרים הופכים להיות שגרתיים, מונוטוניים ומשעממים, וגברים מחפשים ריגושים בחוץ. לצערנו אחרי כמה שנים ניצוץ דורש עבודה ושני בני הזוג צריכים לעבוד כדי לשמור על מערכת היחסים, בין אם זה על ידי דייט זוגי קבוע, התנסויות חדשות, טיפול זוגי או פשוט החלטה מודעת להקדיש זמן איכות אחד לשנייה.

כי הם יכולים
בין אם הם חושבים ש"מגיע להם", ממש כמו שאת חושבת ש"מגיע לך" לקנות את השמלה שאת כל כך רוצה כי היה לך שבוע קשה, או כי הם כועסים עלייך, או על החיים, ובמקרה גם נמצאים במצב בו זה פשוט מתאפשר ובת הזוג ככל הנראה לא תגלה, לפעמים גברים בוגדים פשוט כי הם יכולים לבגוד באותו הרגע ולהימנע מההשלכות.

חוסר בגרות ותחושת פספוס
בגידה יכולה לקרות אם הגבר שמדובר בו לא הספיק להתנסות במערכות יחסים רבות לפני שנשבע לאישה אחת אמונים, ויחסית לחברים שלו הוא מרגיש תחושת פספוס. לפעמים הבגידה מגיעה מתוך חוסר בגרות - הרצון להראות "מגניב" בעיני החברים, המחשבה ש"כולם עושים את זה" או חוסר ניסיון במערכות יחסים בוגרות שמתבססות על אמון יכולים לגרום לו לא להתחשב ברגשות של בת הזוג ופשוט לעשות מה שמתחשק לו באותו הרגע.

הזנחה וחסך חברתי
גברים מסוימים נוטים להישאב אל תוך מערכת יחסים, לנטוש את החברים שלהם לטובת בת הזוג, ולמצוא את עצמם במקום שבו חיי החברה שלהם מנוהלים על ידי האישה. גם אם זה היה נוח למשך כמה שנים, לפעמים הצרכים משתנים. מאחר ובת הזוג לא מסוגלת או לא מעוניינת לתת לו את התמיכה שהוא צריך ושהיה מקבל מחברים, הוא מחפש אותה אצל אישה אחרת ש"מבינה" אותו.
י
ישנן עוד עשרות סיבות שיכולות להוביל לבגידה, חלקן באשמת הצד הבוגד, אחרות באשמת שני הצדדים וחלק אפילו באשמת האישה בלבד (למשל, אם הוא חושב שבגדת בו והוא רוצה נקמה). בסופו של דבר, כל מה שאנחנו יכולות לעשות הוא לנסות לשמור על מערכת יחסים בריאה, שוויונית וחמה ולקוות לסוף טוב - אם אפשר לא כזה כמו באגדה של וויליאם וקייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully