אורגזמה. ShutterStock
ShutterStock

"הוא ממש נבהל מעוצמת הגמירה שלי": הסדנה שאת חייבת לעבור

12.4.2019 / 16:50

גם אם את חושבת שאת מכירה את עצמך, כנראה שיש עוד מה לפתוח שם בפנים, כדי למצות את הפוטנציאל האישי והמיני הגלום בך וכמובן, באורגזמה שלך, שיכולה להיות אינסופית. נועה גורן עשתה את הסדנה וחזרה המומה, וקצת גמורה

דברים רבים מעוררים אצלנו מגננות, ואצלי צפו כמה כשפנו אלי לסקר את הסדנה של רוני ארז. הדרכת אורגזמות? מה אני צריכה את זה, כשאני מכירה את הגוף שלי ככה חזק? "זה לא קשור", השיבה רוני, "הסדנה והקורס מיועדים לכולן. אין אישה שלא תפיק מהם ערך". וואו, כמה שהיא צדקה.

בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר היית?

קשה להפריז בערך הסדנה הזו. אני לא כותבת זאת חלילה כי שילמו לי, הלוואי ואהיה חשובה מספיק כדי שישלמו לי על דעות. אני גם לא חסידה או מתנגדת גדולה של אופנת ההדרכה המינית, שפשטה בפיד שלנו כשדה חרציות. העניין הוא פשוט: הלכתי כעיתונאית, השתנו לי החיים, אני רוצה שגם אתן תעבורנה את זה. כעת אספר למה.

בבוקר המפגש הראשון, יום שישי, נכנסתי לחדר גדול עם שטיח אדום, שמיכות רכות, ציור של ואגינה. במעגל כבר ישבו נשים מכל רקע וגיל, בחנו זו את זו בסקרנות, ואז רוני הורתה לנו לבחור קלפי-מילים, כשכל משתתפת אמרה מה המילה שקיבלה מעלה בה. אט-אט התחלנו להיחשף. "אני סובלת מחוסר חשק", אמרה אחת. "אני מנהלת רומן" - חלקה אחרת - "יש בעיה במשיכה שלי לבן-הזוג". מישהי העידה דווקא על ליבידו בלתי נגמר, תלות במין; אחרת אמרה שהכל נורמלי אצלה, והיא באה ללמוד. הרוב היו כמוה. כשהגיע תורי, משכתי בכתפיי; "אני מחוברת למיניות שלי. דווקא במין אני מצליחה להיות חופשיה ולא לחשוב, אבל בכל רגע אחר בחיים, אני סובלת מעודף מחשבות". תהיתי אם ההערה רלוונטית, ורוני הביטה בי באישור.

היא עברה חיים מעניינים, רוני ארז. נישאה בשנית לבעלה כיום, ניצן, ויש להם חמישה ילדים החיים בבית הזה עם ציור הפות. הם בנו יחד את הסדנה, הנקראת 'סדנת הגל', על שם השיטה שפיצחו להשגת האורגזמה המקסימלית(!), לאחר שיצאו למסע מונוגמי לחקר האהבה. הטריגר למסע היה פרוצדורה רפואית שרוני עברה, ששנתה לה את מבנה הרחם. "הייתי צריכה לגלות את עצמי מחדש", העידה; עיניה תמיד זוהרות, כולה יופי וביטחון. הכריזמה שלה כמעט אגרסיבית, אבל אני אומרת זאת לחיוב, כלומר - היא מדריכה נוקשה, סוחפת. כאלה הם אנשים שחשים שליחות.

ובאמת, הדברים שרוני וניצן גילו לא נמצאים באינטרנט. מה שרוני עושה בסדנה, לא סתם מהדהד; היא מעבירה מידע שהיה חוסך לנשים וגברים בלגאן רב. רוני, שלמדה NLP, הייתה ספורטאית ועברה שלל השתלמויות המכסות לה את הקיר, הצליחה לנקוב במקור של כל אחת למעכבים הפסיכולוגיים שלה, ולעזור לה להיפטר מהם.

חדר. טל מנור,
חדר גדול עם שטיח אדום, שמיכות רכות וציור של ואגינה/טל מנור

למשל, משתתפת סיפרה שגדלה בבית שמרן. במהלך השיחה רוני הוכיחה כי זו הסיבה לניכור שפיתחה כלפי מיניותה. אצלי, נגיד, שגדלתי בבית ליברלי ופמיניסטי, העניין שונה; רוני השכילה לשאול על האקסים שלי, גברים שאהבתי. היא הביאה אותי להרהר בבחירות שנעשו, ולהבין שאני מוכרחה להיות יותר שלמה עם עצמי לפני הכניסה לקשר הבא. "זה לא פרדוקס, שדווקא עם עצמנו קשה להשלים?" שאלתי, וכולן חייכו.

כך החל אחד מהתהליכים המשמעותיים ביותר שעברו עלי. נכון, הסדנה היא כאמור מינית; רוני לימדה אותי פיזית היכן ללחוץ כדי למקסם ולהכפיל את האורגזמות שלנו - מה שפאקינג עבד, בנות, בפעם הראשונה ששכבתי עם גבר תוך כדי הסדנה, הוא ממש נבהל מעוצמת הגמירה שלי וכמעט הטחתי את הבנאדם על הקיר ממול. "וואו!", הוא זעק, ואני התנשמתי, המומה, ואמרתי לו: "אתה יודע, חשבתי שלמדתי הכל על עצמי. מי היה מאמין".

לאט לאט נחשפו מאגרים עמוקים בתוך עצמי. זה הגיע אפילו לרמות של נקודות לחיצה ספציפיות, שמגע בהן משחרר מעכבים וכאבים פנימיים, עמוקים, כמו זעקה. ממש, מגע ספציפי משפיע נפשית על האישה המורכבת והרגישה, באופן חסר תקדים. ככל שתרגלתי את מה שרוני לימדה אותנו, כך העמיק לא רק התענוג שלי, אלא גם הניתוק שלי ממחשבות שליליות והחיבור העז לעצמי האמיתית. כבר חוויתי אורגזמות CUV (אורגזמה של כל הקומפלקס העליון של האיבר), וחשבתי שנגעתי במקסימום. נדהמתי לגלות, שלאורגזמה הנשית אין סוף, ולא משנה לאן הגעת - תוכלי למשוך אותה עוד, ועוד, ועוד.

ביצים. טל מנור,
"יש לתרגל עם ביצת ג'ייד בתוך הנרתיק, כמעט יום-יום"/טל מנור

לסדנה יש אוריינטציה רוחנית, אבל כזו שחשבו מראש על כל חלק וחלק בה. כלומר, כן, היא תנצח את הסרקזם שלכן. זה עובד. למשל, רוני וניצן בנו מדיטציה שמנקה את המיינד, ותרגול שרירי שמכין אותנו לחוויה. כאשר תרגלנו את המדיטציה הזו במפגש הראשון, רוני הנחתה אותנו לפגוש את הילדה הקטנה שבתוכנו; ואני גיחכתי, עד שבאמת ראיתי אותה בעיניי רוחי, אותי הקטנה, מגישה אלי יד. "היי", אמרתי לה, "אוקיי, זה מוזר"; "זוכרת שהיית אני? זוכרת שידעת באמת מי את?". ביקר לי, כך אמרה לי הקטנטונת, ראיתי אותה בצלילות רבה, קמתי ממקומי ורציתי לברוח מהחדר, ואז התנגשתי בזכוכית המבריקה וגרמתי לכולן להתעורר מהמדיטציות שלהן.

"את - את בסדר?". רוני רצה והביאה לי קרח, שיכסה על הבומבה שבמצח שלי. התבוננתי בעיניה, דומעת, ורוני הניחה עלי יד בהבנה. "תמשיכי לעבוד. את תפתחי את האומץ להיות עצמך בסוף". אני מבינה שכל זה נשמע כמו סצנה קיטשית מ'מלך האריות', אבל עבורי היה זה רגע של תובנה. לא רק הכרתי את הגוף שלי מחדש, אלא גם את נפשי, זו האמתית, לפני ששיניתי אותה כדי שכולם יחבבו אותי.

לאחר מכן, רוני חילקה לנו חוברות (שחברים שלי עוד מנסים לגנוב לי, משהבינו איזה ידע פלאי יש שם), והפתעות נוספות, וכל אחת קיבלה שלל משימות מגניב, לפי העבודה שיש לה על עצמה. אני לא מגלה לכן מהו כי לא לעשות ספוילרים למי שכן יילכו, אבל כן אספר, שכשידיד שלי ראה אותי עם אוזניות ברחוב ושאל "מה את שומעת?", עניתי סמוקה "סנופ דוג" כשבעצם שמעתי מנטרות שנועדו (והצליחו!) לחבר אותי אל עצמי (אני רצינית, זה עובד!). שבועיים שלמים הלכתי עם המנטרות האלו באוזן, מקלפת שכבה אחר שכבה של זיוף ממני. תוך כדי זה, המשכתי לחוות אורגזמות יותר ויותר מטלטלות, שבאמת גרמו לבחור שיוצא איתי פחות או יותר לסגוד לי.

רוני ארז. ידי אביגיל עוזי,
רוני ארז, יוצרת ומנחת הסדנה/ידי אביגיל עוזי

התרגול גרם לי לצלול אל מעבר לציניות שלי. כשכבר הגענו למפגש השני, התחלנו להתמקד במבנה הפיזי של הוואגינה, לרבות שטיקים וטריקים שיפתיעו גם את מי שכבר חוו אורגזמות מתמשכות - כמו למשל דרכים למשוך את האורגזמות עד לאינסוף. אם כי, אתן יודעות, כדאי להפסיק אותן כדי להצליח ללכת לסוּפר מדי פעם וכאלה.

שוב גיליתי עוצמה חדשה, נוספת. לשם השגתה יש לתרגל עם ביצת ג'ייד בתוך הנרתיק, כמעט יום-יום, בריכוז מוחלט ויחד עם המנטרות החמודות ברקע. כבר לא הייתי צינית ולא צרת-עין, ידעתי שזה עובד, מה שזה לא יהיה שרוני עושה פה עובד; הסתובבתי בדירת השותפים שלי עם ביצת ג'ייד בתוכי, בלי (אני מקווה) שהשותפים ידעו מזה. רוני יודעת שאין לגמירה הנשית סוף, ומכוונת כל משתתפת להתעלות מעל לנקודה הנוכחית שלה, כשהכל מבוסס על תנועת הגל שגילתה והיא מלמדת, דרך הגוף והנפש. בנות, מי שתשתתף בסדנה או בקורס האינטרנטי של 'הגל' ותעמוד בכל המשימות, גם אם השפריצה בעברה - תגלה עולם ומלואו.

מתוך החיבור העמוק שגיליתי בתוכי אלי, הרגשתי ביטחון עצמי חדש. נפרדתי מהבחור שיצאתי איתו (הוא אמר שהוא יתגעגע לאורגזמות, לפני שבכלל יתגעגע אלי! כמה מקסים), כי התחלתי להבין מה אני מחפשת. הרגשתי שפגשתי את עצמי הקטנה מהמדיטציה, זו שכמהה להעז, להיות ברגע. רוני השקיעה בכל מילימטר בפעילות הזו, וחשבה על הכל; כל הנשים המשתתפות העידו על שינוי דרסטי בחייהן, הן במין, שהפך מתענוגות הגוף למקום שאין סוף לשיאיו, והן בחיים - שהפכו לקצת פחות מאבק, בין האישה לעצמה.

ליצירת קשר עם רוני, או ישירות לקורס האינטרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully