דודו וצוקית מתנשקים. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

למה דודו לא רוצה לשכב עם צוקית? חתונה ממבט ראשון

30.4.2019 / 22:34

נראה שהם מסתדרים לא רע, הם מתחבקים, מתנשקים, וצוחקים יחד. אבל כשזה מגיע למיטה הוא מסתובב והולך לישון. צוקית מתוסכלת, בצדק, ואנחנו יושבים בבית ותמהים, למה דודו, לעזאזל, לא שוכב עם צוקית? הנה דעה של אישה אחת, שיודעת דבר או שניים על תסביכים

כשגבר ואישה שנראים טוב ובגיל המתאים, נהנים יחד כבר 22 ימים (שאת רובם הגדול העבירו באותה דירה ואותה מיטה, אחרי ירח דבש בחו"ל) ולא עושים סקס כל כך הרבה זמן, חיבים לעצור ולשאול מה דה-פאק הבעיה של הדודו הזה. היא רוצה אותו, היא אומרת שהיא רוצה אותו, היא הכי פתוחה והכי מאפשרת - לעשות את הצעד הראשון איתה היה יכול להיות נון-אישיו. לא שהוא צריך לעשות משהו. סמכו עליה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

רואים שהוא נהנה איתה וממנה - הוא מלטף אותה, הוא מנשק אותה (לא יותר מדי, כדי שלא יקרה משהו, חלילה), הוא ישן איתה במיטה כל לילה, ואיכשהו, ברגע האמת, הוא מכבה את האור והולך לישון, כשדווקא הכי טבעי בעולם לזרום עם הנשיקה לשלב הבא. כל מה שהוא צריך לעשות זה להפסיק להרים שלטי עצור כל שנייה ואולי גם להוריד את גדר התייל שהקים במרכז המיטה.

צוקית אומרת כל הזמן, וצודקת, שמערכת יחסים שאין בה סקס (ואני אחדד - סקס טוב) - אין לה סיכוי להתקיים. היא מתוסכלת, ובצדק. כי עם כל הכבוד לזה שככה הוא מתנהל "כשהוא לוקח דברים ברצינות", אני מצטערת. אין שום סיבה שבשלב הזה הוא ימשיך להתנהג כמו פריג'ידית עם וגיניסמוס, והכבוד שלה זה הדבר האחרון שמעניין אותו.

דודו וצוקית מדברים על היחסים. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
בחייאת, תפסיק לכבד אותי! כמה יוגה בחורה יכולה לעשות/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אז מה הבעיה בכל זאת? כבר חודשיים אנחנו שוברים את הראש יחד עם צוקית וחברותיה, ואגב, אם כבר מדברים, וואחד דוש-מוב מצד צוקית להביא את החברות שלה לשאול אותו "מה קורה עם האינטימיות?". מי עושה כזה דבר?? ובאמת ציפית לקבל תשובה אמיתית? טוב שלא שאלת אותו על מסך באצטדיון פוטבול. בכל מקרה, גם הפעם הוא אמר את המשפט הקבוע שלו: "כשאני רוצה משהו ברצינות אני מתייחס אליו בחרדת קודש".

חרדת קודש? פחחח. חרדה נטו, אולי. את התירוץ הדלוח הזה הוא יכול לספר לחברים שלו. אני לא קונה. זה נשמע לי קצת נקי מדי, קצת מחמיא מדי לאופי הכביכול אצילי שלו - ולמען האמת - נשמע לי שקר. לא שקר זדוני, חלילה, אבל שקר הישרדותי, כזה שמספרים כשחושבים שאם הוא יצא לאור, האדם ממול ינטוש כי לא יוכל לשאת את המשמעויות שנובעות מן האמת. שקר כזה מספרים כשחושבים שהדבר שאותו מסתירים הוא משהו שאף אחד לא יהיה מסוגל לקבל. כזה שקר מספרים דווקא כשממש רוצים שהמישהו הזה יישאר - הרעיון הוא להרוויח זמן, ולגרום לשני להיקשר אלייך, ככה שכשידע את האמת יהיה לו יותר קשה לקום וללכת.

דודו וצוקית בשיחה. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
פגיעה קשה בעבר יכולה לגרום לטראומה/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אני מדברת מנסיון, כמובן. היתה תקופה שגם אני סיפרתי שקרים הישרדותיים. למה? כי הייתי בטוחה שאין סיכוי שאני אוכל לספר לחברים, בעבודה ולבני זוג שאמא שלי ערבייה, בלי לשלם על זה מחיר מאד כבד. בדיעבד אני חכמה, ואני יכולה לספר לכם גם שזה לא היה נכון - או לפחות שהגזמתי בהמון - וגם, אחרי כמה התמוטטויות עצבים - ששום סוד לא שווה שישמרו אותו בבטן. הנזק הנפשי הרבה יותר חמור מכל אובדן אופציונלי של איזה דביל. אבל זה סיפור ליום אחר, מה אני שמנסה להגיד הוא שנדמה לי שאני מזהה את הסימפטומים. ההסתגרות הזאת והשימוש בשקר המכובס והמוכן מראש בכל פעם כשהנושא עולה, מזכיר לי מאד את מה שאני הייתי עושה. צוקית חושבת שהוא לא נמשך אליה ולא מודה כדי לא לפגוע, אבל אני לא חושבת שזה נכון. אני חושבת שהוא מפחד ומתבייש במשהו והוא לא שוכב איתה דווקא בגלל שהוא לא רוצה לאבד אותה.

אני חושבת שהוא מסתיר משהו שקשור לסקס. לא יודעת בדיוק מה, מן הסתם, אבל זה כנראה משהו שהוא מתבייש בו. יכול להיות שמישהי בעברו הגיבה לא טוב לדבר הזה, ואולי זה קרה יותר מפעם אחת, ואי לכך הוא פיתח תסביך, ועכשיו הוא נמנע מסקס עד לרגע שבו הוא מפתח מספיק אמון כדי להתפשט מול מישהי חדשה. אולי מבחינתו היא צריכה להיות ממש אובססיבית עליו כדי שהוא ירגיש מספיק בטוח. אם תזכרו, בשיחה עם צוקית הוא דיבר באופן מעורפל על זה שהוא נפגע ונסגר בעבר. בהקשבה ראשונה נראה שהוא מדבר על שברון לב רגיל לגמרי, אבל לדעתי יש יותר דברים בגו, ושברון הלב הזה או הפרידה שהוא מדבר עליה בלי לדבר עליה, קשורה לסיבה בגללה הוא עכשיו בהתקף PTSD.

עוד באותו נושא

הגובה לא קובע: הגברים הלוהטים שהיינו פוסלות על סנטימטרים

לכתבה המלאה
צוקית. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
גם צוקית לא קונה את הסיבה הרשמית של דודו/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

ביננו, גם כל האובססיה הזאת לקרב נורמנדי או איזה שיט דומה, מדליק נורה אדומה. מעבר לזה שיש משהו קצת נקרופילי בלהיות מאוהב במלחמה, זו גם בריחה ממש יסודית מהמציאות - התקופה ההיא לא מזכירה את התקופה הזאת בכלל. מי יודע, אולי יש לו געגוע לתקופה בה הכל היה פשוט יותר (רק עבור גברים), תקופה בה גבר לא היה נשפט על ידי ביצועי המיטה שלו, בטח שלא על פי סטנדרטים נשיים. לנשים לא היתה זכות דיבור בכלל - הן היו צריכות להגיד תודה שהבעל לא מפוצץ אותן מכות ומביא הביתה חזיר, שיהיה לה עם מה לבשל נזיד, וכל מה שגבר היה צריך לעשות זה לצאת למלחמה ולהביא פרנסה וכבר הוא היה נחשב גבר מושלם.

מה לעשות שכיום גברים נמדדים על פי פרמטרים שונים, ואחד מהם הוא הסקס ואיכותו? חרדת הביצוע של גברים בעשור האחרון עלתה במאות אחוזים, ולא סתם - נשים הפכו ליותר גרועות משופטים בדה-וויס, ובהרבה מקרים הן מגלות אפס סובלנות כלפי גבר שקצת מתקשה (או לא מתקשה) לתפקד בצורה מושלמת. גבר כזה לומד לא לחשוף את עצמו מוקדם מדי, ומוקדם מדי אומר לפני שהבחורה מאוהבת ולא רואה בעיניים. ואגב, זה בטח עובד, כי אין דבר שבחורות יותר נמשכות אליו מגבר בלתי מושג שלא לחוץ לשכב איתן.

זה יכול להיות כל דבר שהופך אותו בעיניו לסקס פחות מאידאלי החל מחרדת ביצוע פשוטה וכלה בכשלים תפקודיים טכניים. ומה יעשה גבר כזה שהוא גם רגיש? את מה שאני עשיתי כשפחדתי שמישהו יתקרב אלי יותר מדי ואיאלץ לספר לו את הסוד שלי - הוא ייסגר, יתחמק, ויהפוך להיות מסתורי ובלתי מושג. במידה ואני צודקת, לדעתי אין סיכוי שהוא אי פעם ייתן לעצמו לעשות את הצעד הזה, שדורש המון אומץ, כל עוד המצלמות סביבו. נשאלת השאלה, הלגיטימית, אגב, למה שבן אדם שיש לו כזה סוד ילך לתוכנית טלויזיה מלכתחילה, והתשובה היא - כדי להעמיד את עצמו עם הפנים לקיר, לשים את עצמו במצב שבו הוא יהיה חייב להוציא את זה, כי בסופו של דבר, אין אדם יותר אומלל מזה שיש לו סוד שלדעתו אף אחד לא יכול לקבל או לאהוב. מנסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully