גבר מפתה אישה. ShutterStock
ShutterStock

לא בא לה? יבוא לה! שיטות בדוקות להגברת החשק שלה

3.5.2019 / 18:02

מה לעשות שלפעמים אין לה חשק? בין אם כואב לה הראש, היא עייפה, או סתם מרגישה שמנה - הנה כמה שיטות בדוקות לגרום לה להיכנס למוד

מבין התלונות השכיחות הן אלה של גברים שמרגישים מקופחים מבחינת תדירות הסקס שלהם עם בת זוגם. ויש בזה משהו, הפערים בין הליבידו הנשי לגברי הם די גדולים, במיוחד אחרי כמה שנים ובמיוחד אחרי כמה ילדים, והמצב הזה חמור יותר אצל זוגות במעמד סוציו-אקונומי בינוני עד נמוך. הפער הזה הופך להיות גרוע יותר אם מאפשרים למצב של חוסר סקס להימשך יותר מדי זמן, כי ככה הוא עלול להתקבע.

את הפייסבוק ואת האיסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

לפני שנתחיל עם הטיפים השימושיים, רק דבר אחד חשוב. כשאתם קוראים כאלה כתבות, תבדקו אם הכותב הוא גבר, ואלא אם כן הוא סקסולוג או פסיכולוג או מקצוען כלשהו בתחום, אל תקשיבו לעצות שלו. לא שיש לי משהו נגד גברים, הם חמודים והכל, אבל אין להם שום מושג איך נשים חושבות. לדוגמה, רוב הגברים חושבים שכדי לגרום לה לפתח חשק, הם צריכים להדליק נרות בבית ולהגיד לה דברים הזויים כגון "כל היום דמיינתי אותך מתפשטת". זה אולי עובד בתחילת מערכת יחסים, אבל בשלב מאוחר יותר זה סתם נראה ומרגיש מאולץ. אבל אל ייאוש - יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לא להגיע לשם. הנה הטיפים שעובדים באמת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully