חתונה ממבט ראשון. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

חוכמת הפרעצל: זהו הגבר הכי שווה בחתונה ממבט ראשון

14.5.2019 / 7:05

אנחנו צופות בהם מתחתנים, מבשלים, ובוכים. אנחנו יודעות מתי הם מאוהבים ומתי הם עושים סקס, והגיע הזמן שנבחר - מי מבין הגברים בחתונה ממבט ראשון הכי שווה?

חתונה ממבט ראשון מספקת לנו כל כך הרבה בידור בשבועות האחרונים, אז למה לא למצוץ ממנה את השאריות? היום החלטנו לדרג את כל הגברים בתוכנית לפי שישה פרמטרים: סקסיות, ביטחון, אינטיליגנציה, בגרות, הומור וזרימה. הציונים שוקללו, והנה הציון הסופי של כל אחד מהם. דרגו ובחרו - מי הגבר הכי שווה בתוכנית מ-1 עד עשר?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עידו ואורטל. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
קצת חדר כושר והוא מושלם. עידו/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

עידו - ציון: 6.6

סקסיות 9
עידו נראה טוב. אם כי לא היה מזיק לו קצת חדר כושר, סתם בשביל קצת יותר רוחב בכתפיים, יש לו גובה טוב ופנים יפים - מספיק כדי שיהיה נעים להסתכל עליו, ולא מדי. בדיוק כמו שצריך.

ביטחון עצמי 5
התלבטות. מצד אחד הוא מספיק בטוח בעצמו כדי לבכות למישהי שהוא לא מכיר, אבל מצד שני אדם שבאמת בטוח בעצמו לא היה נעלב עד כדי כך, ונשאר סגור אפילו כשהחליט לתת צ'אנס

אינטיליגנציה 9
מעל הממוצע. זה לא משהו שרואים בתוכנית, כי עם הפרטנרית שציוותו לו כמעט בלתי אפשרי לנהל שיחה, ולמען האמת, גם קצת מלחיץ - אם אי אפשר להגיד את המילה פרעצל בלי לחטוף על הראש, אז כדאי להיזהר מנושאים יותר משמעותיים.

בגרות רגשית ויכולת הכלה 4
לא מרשים. הוא נעלבי, הוא נסגרי, הוא מתאהבי - ובגדול, ילדותי. למרות שאורטל קשה להתמודדות, ההתנהלות שלו מולה לא הוכיחה בגרות רגשית גדולה. יכולת ההכלה של אדם נבחנת ברגעים הקשים, עם אנשים שקשה איתם, ולא עם החבר הכי טוב, במסיבת טבע.

הומור 6
קשה קצת לבדוק את זה כשהוא צמוד לאישה שאין לו איתה תקשורת, אבל ברגעים שהוא התבדח או צחק, נראה שיש לו חוש הומור מורבידי וציני.

זרימה 7
אם הוא הסכים להמשיך אחרי איך שאורטל התנהגה, הוא בהחלט זורם. ואם הוא זה שהתנצל אחרי שהיא כעסה עליו בפרשת פרעצל-גייט, על אחת כמה וכמה.

דודו וצוקית מתנשקים. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
אתלטי ולא מתגנדר. דודו/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

לירן- ציון: 7.3

סקסיות 7
לירן נראה טוב. הוא מתאמן, יש לו גוף טוב, הוא נאה, והוא גבוה. אבל הוא לא ממש סקסי. לירן הוא גבר שבא להתכרבל איתו בסלון בחורף, פחות גבר שבא לקפוץ עליו ולהפשיט אותו. לירן הוא כזה שהמשיכה אליו מתבססת על הקשר יותר מאשר על סקסיות מתפרצת.

ביטחון עצמי 10
רק גבר מפוצץ ביטחון עצמי היה יכול להמשיך עם שירי, שבאמת עשתה לו את החיים הכי קשים שאפשר. אם האגו שלו היה שולט בו ולא להיפך, כבר מזמן הוא היה בורח או הופך לאגרסיבי כדי להציל את כבודו.

אינטיליגנציה 6
זה לא שהוא לא חכם, אבל הוא לא חד. קשה לו לקרוא את שירי והוא מסתמך בעיקר על דברים שנאמרים לו על ידי חברים או המומחים. גם כשהם אומרים לו דברים מובנים מאליהם, הוא נראה מופתע כאילו קיבל הארה בטיבט.

בגרות רגשית ויכולת הכלה 9
הוא יציב, הוא מקבל, הוא לא נופל למקומות של עלבון וכעס - יכולות ההכלה של האיש הזה הן לא הגיוניות בשום פרמטר.

הומור 2
לא. ומה שהכי מביך זה שהוא חושב שהוא משעשע וששירי לא מבינה את ההומור הייחודי שלו. אז זהו, שלא. יש לנו במגירה גרביים יותר מצחיקות ממנו. עדיף שיתמקד בדברים שהוא חזק בהם - יש לו מספיק כאלה.

זרימה 10
הכי זורם. קשה לחשוב על משהו ששירי תציע לעשות והוא יגיד לה "אין מצב, בשום פנים ואופן לא, כאן אני מותח את הגבול". עם לירן אפשר לעשות הכל, בכל מקום, בכל זמן.

עוד באותו נושא

למה שירי לא מצליחה להימשך ללירן: חתונה ממבט ראשון

לכתבה המלאה
לירן מודאג חתונה ממבט ראשון. צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, מערכת וואלה! NEWS
נייס גאי, סקסיות שנבנית עם הזמן. לירן/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אלון - ציון: 5.6

סקסיות 10
גובה סביר, גוף סביר, אופי קליל ונהנתן. ובעיקר ילד רע. וילד רע זה סקסי. לא ברור איפה בתרבות שלנו זה התקבע, אבל גברים נחמדים נתפסים כפחות מושכים מגברים כאל, ואין מה לעשות.

ביטחון עצמי 6
הוא מטעה. נראה שיש לו ביטחון, אבל הדרך שבה הוא מנהל עימותים מסגירה את הפחדנות הבסיסית שלו, שקשורה בעיקר למערכות יחסים. יש בחרדה שלו מפני פיתוח רגש, מעט מן המיזוגיניות. כנראה שהוא נפגע בעבר, אבל מי לא, וגם - זה לא משנה את התוצאה

אינטיליגנציה 8
מעל הממוצע, וזו גם אחת הבעיות שלו עם דקלה - הוא יותר אינטיליגנטי ומתוחכם ממנה, והם לא באמת יכולים לנהל שיחה שתאתגר אותו. מצד שני, הוא קצת משתמש באינטיליגנציה שלו לרעה.

בגרות רגשית ויכולת הכלה 3
תזכורת: "אני לא חייב לך כלום ואת לא חייבת לי - הנה הדלת - או שאת הולכת או שאני הולך"

הומור 5
לפחות לפי מה שראינו אין לו חוש הומור יוצא דופן. הוא בעיקר מסתמך על צ'ארם, ולא ממש צריך הומור כדי להשיג את מטרותיו. הומור הוא כלי הישרדותי שאלון כנראה לא נאלץ לפתח

זרימה 2
אלון עושה רק מה שהוא רוצה. שזה גם מבאס ת'תחת אבל גם מעורר הערצה. ביננו, אדם שעושה מה שהוא רוצה הוא אדם מבסוט - אדם מבסוט זה אדם שנעים להיות לידו וגם אחד שיכול להועיל אם צריך. לא בטוח שזה רע, אבל זו לא זרימה.

חתונה ממבט ראשון אלון עיני דיקלה דקלה ודקלה ודיקלה. אבי כהן
סקסי אבל דוש. אלון/אבי כהן

דודו - ציון: 6

סקסיות 8
אתלטי באופן טבעי מצד אחד, ולא אחד שמתגנדר מול הראי ועושה טרימינג של שערות החזה של עצמו, מצד שני (שזה טוב, די נמאס מהאלה כבר). גם יש משהו סקסי בדיכאוניות שלו. יש מצב שהיינו רוצות לשכב איתו אפילו רק כדי לשפר לו את המצב רוח.

ביטחון עצמי 9
נכון שיש לו את האישיוז שלו, אבל לא להיכנס עם מישהי למיטה במשך חודש, בתוכנית טלויזיה כל כך מסוקרת, דורש הרבה מאד ביטחון עצמי ונאמנות לעקרונות פנימיים

אינטיליגנציה 7
הוא אינטיליגנטי וידען בתחומים שמעניינים אותו. מצד שני, קצת תקוע. כשמדברים על תחום שאין לו נגיעה אליו הוא כמעט לא מסוגל לנהל דיון, והוא מאד נעול על הדברים שהוא מאמין בהם, כמעט עד כדי חוסר יכולת לפתוח את הראש לדברים חדשים.

בגרות רגשית ויכולת הכלה 6
הוא נראה בוגר יותר ממה שהוא כי יש לו פרצוף רציני, יכולת ההכלה שלו ממוצעת. למזלו צוקית מכילה את עצמה כל כך טוב, שהיתה לנו בדיוק הזדמנות אחת לבחון את העניין - עם התיק שהלך לאיבוד.

הומור 5
לא היו יותר מדי הזדמנויות בהן ראינו אותו מתבדח, אבל ראינו את צוקית נקרעת מצחוק בכמה הזדמנויות. קשה לדעת אם הוא מצחיק במיוחד או שהיא פשוט קלה להצחקה. אנחנו מהמרות על אופציה 2.

זרימה 1
המממ, לא ממש. הוא יצור חובב שגרה עם קושי להסתגל למצבים חדשים, והדבר שהכי יקר לו הוא ההרגלים שלו. נראה לי שגם אם נשאל אותו, הוא יגיד שהמילה "זורם" היא האחרונה שמתארת אותו.

מתוך התוכנית "חתונה ממבט ראשון", קשת. מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת, צילום מסך
אין לו חוש הומור אבל הוא יודע לדשן. יוגב/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, קשת

יוגב - ציון: 6.1

סקסיות 8
יוגב נראה מצוין. אתלטי, גבוה, עובד אדמה - יש בו את כל הפרמטרים שהופכים גבר לסקסי, כולל תווי פנים נאים. מצד שני יש לו את אחד הקולות הכי מוזרים בעולם, של דמות בסרט מצויר שנתקע לה משהו איפשהו.

ביטחון עצמי 8
האיש בהחלט בטוח בעצמו. הוא יודע את ערכו, ולא מתעסק בחשיבה מיותרת שיכולה לתסבך ולגרום לו לאכול סרטים. שזה טוב. מצד שני גם לחשוב זה טוב.

אינטיליגנציה 6
זה לא ששמענו אותו מדבר שטויות, אבל גם לא יצא לנו לשמוע אותו אומר משהו נורא מעניין ומלא תובנה.

בגרות רגשית ויכולת הכלה 8
הוא לא טיפוס הסטרי שעסוק בעצמו, אלא אחד שיודע לשים מישהו אחר במרכז תשומת הלב בלי שהוא ירגיש שזה גורע ממנו. בת-אל לא מעמידה אותו ביותר מדי מבחנים, אבל נראה שגם אם היא היתה נתקפת חרדה הוא היה יודע איך להכיל אותה ולהרגיע אותה.

הומור 3
יוגב הוא איש אדמה עם שתי רגליים על הקרקע. הוא שותל גינות, בונה דברים, וחתיך. אבל מה - הוא משעמם.

זרימה 4
הוא לא שוקל לעבור לארה"ב, הם עברו לגור אצלו, והוא אוהב להיות במושב ולעדור בגינה. בקיצור, כמו רוב האנשים היציבים, גם הסלע הזה מעדיף לעמוד במקום.

ליאור ושרונה חופה. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
וייב של טינאייג'ר והרבה אגו. ליאור/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

ליאור - ציון: 5.5

סקסיות 6
בליאור יש משהו חמוד, עם הפרצוף העגול שלו והסקי, והחבר'ה וההתנהגות הזאת, שמאד אופיינית לבנים. דגש על בנים. הבעיה כאן היא שיש לו וייב של טינאייג'ר, ובתוכנית שבה מערכת היחסים מתחילה בחתונה, חוסר הבשלות הזה פחות חינני. חוץ מזה, אחרי גיל 30, אולי הגיע הזמן לשחרר את התיכון.

ביטחון עצמי 4
בהתאם לגילו המנטאלי, שהוא 17, נראה שהביטחון העצמי שלו רעוע ותלוי באישורים חיצוניים. הנפילה שלו בסקי הוציאה ממנו משהו מאד מתבכיין וזעוף, ושרונה נראתה כאילו היא עושה בייביסיטר לאחיה הקטן יותר מאשר סועדת את בן זוגה.

אינטיליגנציה 8
יש לו רגעים חדים, והוא קולט סיטואציות. אנחנו חושדות שהחדות שלו שמורה בעיקר למצבים שהוא מעורב בהם, מה שמגביל את טווח ההבנה שלו.

בגרות רגשית ויכולת הכלה 3
אנחנו לא יודעים כלום על ההסטוריה שלו, אבל הוא עושה רושם של מישהו שגדל בבית נעים ונוח, ושחייו רופדו מהרגע שנולד ככה שלא יקרה לו שום דבר רע. מצד אחד, איזה כיף לו. מצד שני, התוצאה היא בחור שעבר את השלושים בלי להתפתח רגשית בהתאם.

הומור 6
נראה שיש לו, אבל הניחוש שלנו הוא שזה פחות הומור ויותר "צחוקים". בסגנון סרטי 'בתול בן ארבעים' או 'משתגעים על מרי', שרגעי השיא שלהם הם מישהי שמשפיכים לה על הפנים או מישהו שמזיין פשטידה. זה מצחיק, אבל בצורה מאד מסוימת.

זרימה 6
לא ראינו עדויות לזרימה אצלו. הוא בטוח מחזיק עצמו זורם, אבל אם יבדקו את זה, ימצאו שהוא זורם בעיקר עם אנשים שהוא מכיר ממש טוב, ועם מצבים שנוחים לו. שזו לא חוכמה גדולה.

שחר ואפרת חופה. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
סליחה, ומי אתה?/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully