מעודדות הזהב רותם רבי. עידו שחם, מערכת Sheee
מערכת Sheee/עידו שחם

שבעים אקסטרים: למה סבתא של רותם רבי רוצה להיות מעודדת

בשיתוף בתי קולנוע לב

15.5.2019 / 16:04

לחלומות אין גיל, מסתבר לנו אחרי הסרט "מעודדות הזהב" שאליו הגיעו אושיות הרשת רומי נסט, אן זיוי, רותם רבי, שירה בר ואור שפיץ - יחד עם הסבתות שלהן. אחרי סרט מרגש דיברו הבנות על חלומות ועל מערכת היחסים הכי מיוחדת בחייהן

העולם שייך לצעירים. משפט שאנחנו שומעים כבר שנים, והוא נכון, במובן מסויים. לכל גיל יש את הפעילויות המתאימות לו, ואין ספק שגילאי עשרים ושלושים אמורים להיות מוקדשים לבניית קריירה ולהגשמת חלומות גדולים. אבל זה לא צריך להיגמר שם - גם בגילאים מאוחרים יותר אפשר להמשיך ולחלום, ועם הרבה רצון ונחישות, גם להגשים. הסרט "מעודדות הזהב" מדבר על התקופה הזאת בחיים, שאנחנו קוראים לה "הגיל השלישי" ועל התגברות על הדעה הקדומה של החברה, ולפעמים אפילו שלנו כלפי עצמנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תופעת האייג'יזם (גילנות) - הופכת להיות רלוונטית יותר ויותר. ממש לאחרונה, בתוכנית עתירת הרייטינג "הישרדות" בעונת ה-VIP, עינת ארליך דיברה על היחס המעליב שקיבלה מחברים מסוימים באי, עקב גילה. הסרט "מעודדות הזהב", שאגב, מבוסס על סיפור אמיתי, מדבר על ההתגברות על הדעה הקדומה של העולם וגם שלנו עצמנו, וניצחון הרוח. בסרט, קבוצת נשים שחיות בתחושה שהכל כבר מאחוריהן, מקימות קבוצת מעודדות בדיור המוגן היוקרתי שעברו לגור בו. היש סיפור יותר מעורר תקווה מזה לקחת אליו את הסבתות שלהן?

צפו באושיות הרשת בהקרנה המיוחדת

מעודדות הזהב/עידו שחם, עריכה: דפי מקל

מעודדות הזהב

העלילה: דיאן קיטון מככבת בסרט בתור מרתה, אישה שמרגישה שהכל כבר מאחוריה, וגם מה שלפניה לא מרגש אותה כבר. מרתה מוכרת את כל תכולת ביתה שבניו יורק ועוברת לקהילת דיור יוקרתית לגיל השלישי, אבל לא מוצאת את עצמה במקום החדש. יום אחד היא נתקלת במקרה במדי הנבחרת הישנים שלה מהתיכון, ועולה בראשה רעיון משוגע - להקים קבוצת מעודדות. הקומדיה הקסומה הזו מבוססת על סיפור אמיתי, בכיכובן של זוכת האוסקר דיאן קיטון והמועמדת לאוסקר ג'קי וויבר, שמוכיחות שוב ושוב שאף פעם לא מאוחר מידי לחלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מעודדות הזהב אור שפיץ. עידו שחם, מערכת Sheee
אור שפיץ וסבתא שלה/מערכת Sheee, עידו שחם
מעודדות הזהב אן זיוי. עידו שחם, מערכת Sheee
אן זיוי וסבתא שלה/מערכת Sheee, עידו שחם
מעודדות הזהב שירה בר. עידו שחם, מערכת Sheee
שירה בר וסבתא שלה/מערכת Sheee, עידו שחם
מעודדות הזהב רומי נסט. עידו שחם, מערכת Sheee
רומי נסט ואמא שלה/מערכת Sheee, עידו שחם
מערכת Sheee, בשיתוף בתי קולנוע לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully