אפליקציית דייטינג. ShutterStock
ShutterStock

סקסיפדיה: דיק-פיק שולחים באהבה או לא שולחים בכלל

13.10.2021 / 13:00

עולם הדייטינג היה מבלבל מאז ומתמיד, ועכשיו, אחרי מי טו הוא מבלבל אף יותר. אז החלטנו לכתוב את המדריך החדש להתנהגות מינית, מא' ועד ת'. נתחיל בא' - אפליקציות, כי מספרים לנו שאתם ממש זקוקים להדרכה הזאת. וולקאם ל"סקסיפדיה"

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

פוסט עידן מי טו (או שמא בתוכו? איפה אנחנו? למה זה מרגיש שמאז 2010 העידנים עוברים בקצב כפול?), דרי אפליקציה רבים שואלים ושואלות את עצמם איך להתנהל מול המין השני: איך והאם, בכלל, לשטוח את כוונותייהם המיניות בפני הפרטנרית?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ומה איתי? האם לחכות שיתחיל איתי, כמו בימי הנסיכה במגדל, או שמא להסתכן במשלוח הקריאה הנועזת "הי"? זמנים מבלבלים עוברים על רווקי העולם. כדי לסייע לכם לנווט בחשיכה, הנה כמה כללים בני זמננו להתנהגות נאותה באפליקציות:

צעירה וצעיר מסמסים זה לזה. ShutterStock
כן, מותר לך לשלוח לו הודעה. זה אפילו רצוי/ShutterStock
  • 1. כן, את יכולה לשלוח לו הודעה. לא, לא יצא לך כלום מלחכות לנצח. אם זה מוריד לו ממך, בעיה שלו. נקסט. מי שאשם בכך הן בטח לא "הפמיניסטיות שהרסו לנו את כל הרומנטיקה". לנו אין שום דבר נגד רומנטיקה, להיפך - היא לגמרי מוזמנת להגיע. משני הצדדים. גייסי את כל האספירציות הרומנטיות התמונות בך, ושאלי אותו "ממצב".
  • 2. אם אתה פה למטרות "קז'ואליות", מה שמכונה בשפה מכובסת, תגיד את זה. אל תדחוק את הצד השני לשטוח את כוונותיו לפניך. אם באמת חשוב לך לדעת, מרבית הנשים באפליקציות (כלומר, אלה ששוחחתי איתן), רוצות בגדול משהו רציני, לא יודעת אם איתך. בבקשה.
  • 3. זה אמנם מבאס שגבר פוטנציאלי מודה בפנייך שהוא כאן בשביל סטוצים מזדמנים, אבל מותר להם. מותר גם לך להתבאס, ואין צורך להוציא את זה עליו. אפשר לענות שלא מתאים ולהמשיך הלאה, מבלי מונולוגים רוויי זעקה קיומית על "למה כל הגברים רוצים רק את זה". לא כולם רוצים רק את זה, חלקם כן, וזכותם.
  • 4. אם אתם כאן בשביל סטוצים - דעו איך להנגיש את זה לצד השני. למשל, "את מאוד מוצאת חן בעיניי, (מנוסח בלשון נקבה אך פונה לשני המינים), וחשוב לי להיות כן איתך - אני לא מחפש משהו רציני. מה איתך?". איך לא לעשות את זה? הנה כמה רעיונות: "יש לך ציצים יפים" / "אני מת לגמור לך בפה" / דיק פיק בהפתעה. לפני כל אלה, דרוש לבדוק האם הצד השני מעוניין, בכלל, באינטרקציה מינית. ואיזו. אם קיבלתם "לא", אל תנסו להמשיך ולשכנע. זה מתיש, מטריד ולא מכבד.
אישה מחפשת דייט. ShutterStock
זכותו לרצות רק סטוצים. את לא חייבת להשתתף/ShutterStock
  • 5. תיאורי פרופיל כמו "שמנות תחליקו שמאלה", "נמוכים דפדפו מכאן" - לא לגיטימיים. בואו נגיד את זה ככה: אם אתם לא מצליחים לתאר מה מושך אתכם בבני זוג מבלי להעליב על הדרך קבוצת אוכלוסיה שלמה, אולי עדיף לשמור את המחשבות בלב ולהסתפק בהתרשמות מתמונות. האיפוק הזה נחוץ לנו כחברה, אבל בעיקר לכם, כי לא הרבה אנשים איכותיים ירצו לצאת עם אלה שמשווקים את עצמם כשיפוטיים, שטחיים וגסי רוח. יש הבדל בין להיות כאלה מבפנים - וכולנו קצת כאלה מבפנים - מאשר להציג את התכונות השליליות שלכם כתעודת זהות. לא כל רפש שעובר לנו בראש נועד להיאמר או להיכתב, גם לא בשם חופש הביטוי הכה קדוש.
  • 6. עשרה שלבים לפני דיק פיק (ששולחים רק ברשות מפורשת!), גם תמונות תקריב על המפשעות הלבושות שלכם לא מדליקות אף אחת. טוב, כמעט אף אחת. תמיד יש מישהי שהמראה הפיזי של אגן חטוב עושה לה את זה לבדו, אבל רובנו נמשכות למכלול: מראה חיצוני, כריזמה, אישיות, אינטלקט. תקריב על איבר המין נתפש בעינינו כתוקפני, ומעיד על חוסר הבנה של המיניות הנשית. לכן, אחרי תצוגה כזאת, לרוב לא נגיע אפילו אל יתר המאפיינים שלכם כדי להבין אם מתחשק לנו לשכב אתכם. בקיצור, הזינוק האגרסיבי למטרה מפספס אותה. זו לא הטרדה, זה פשוט סליזי, גם בשביל מי שרוצה נטו סקס.
  • 7. לא מבקשים לעבור לווטסאפ אחרי שתי הודעות. גם לא אחרי חמש. למעשה, אם מאז שהחלה השיחה האדם שמולכם לא הספיק ללמוד עליכם דבר אחד חדש מעבר לכתוב בפרופיל, זה כנראה לא הזמן. אם היא מגיעה בשלב מוקדם מדי, הבקשה הזו גם מסריחה מנואשות, ודוחקת את הצד השני לפינה לא נוחה. למה שאתן את הטלפון שלי לאדם זר, שכל מה שידוע לי עליו הוא שיש לו לסת נאה וכלב? מה אם הוא פסיכופת? מה אם הוא אובססיבי? מה אם הוא מעריץ של "סברי מרנן"? ואתן - או אתם, אבל בעיקר אתן - תחשבו פעמיים לפני שאתן מחליפות מספרים. אם הוא שלח לכן הודעה כזאת כל כך מהר, תהיו בטוחות שהוא שלח אותה לעוד עשר נשים במקביל.
  • 8. מעל הכל, כבדו את הצד השני שאתם משוחחים איתו. אם היא לא מעוניינת לבוא אליך במפגש ראשון, אל תלחץ. אם הוא לא רוצה איתך סקס כאן ועכשיו, הוא לא "גיי" ולא "אפס". לצד זה, אנשים אינם קוראי מחשבות כפי שהיינו רוצים שיהיו. אם משהו מרגיש לכם לא בנוח, אל תהססו לומר את זה. אם הצד השני חושב שאתם רגישים מדי, "לא זורמות", טרחנים ובכיינים - הוא כנראה לא הבן אדם ששווה לבזבז עליו ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully