אורטל. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

האם את אישה מעצבנת? תלוי אם את עושה את הדברים האלה

29.5.2019 / 7:28

בסתר ליבך את יודעת אם את מעצבנת או לא, אבל כדי לסגור את הפינה הנה משהו שיגרום לך להיות בטוחה - אם את עושה את הדברים האלה, או אפילו את חלקם, אז... את יודעת

היי בנות, בוקר טוב, וברוכות הבאות למציאות שלנו. כן, אנחנו חזקות, נפלאות, נהדרות ויכולות, אבל לא פחות - יש דברים שאנחנו עושות שאני פשוט צריכות להפסיק לעשות אותם, כי מביאים את הקריזה, ויכולים להוציא אדם מדעתו, בלי קשר לדת גזע ומין. סתם, כי זה פשוט מטריף. אז בפעם הבאה, לפני שאת יוצאת על גבר רנדומלי, תעשי בדק בית ותראי איך גם את יכולה להשתפר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מתלוננות שמתחילים איתנו
אני לא מדברת על הבוס הנוגע, או על הבחור שחשב שלצעוק לך ברחוב "וואי וואי איזה תחת אינעל דינק" יביא אותך לזרועותיו. אני מדברת על התחלות רגילות, כאלה שניגשים אליך בבר או בקפה, או אפילו כאלה שמנסים את מזלם ברשתות החברתיות. למה את מתלוננת על זה? זה לא מחמיא לך שמתחילים איתך? זה לא כיף שאנשים אחרים חושבים שאת שווה? אז או שנסחפת קצת עם עניין המי טו ואת כבר לא יודעת להבדיל, או שאת פשוט רוצה להראות לכולם שאנשים מתחילים איתך. אז תדעי לך שזה שקוף, וזה מעצבן. את לא רוצה שנאחל לך שיפסיקו להתחיל איתך, נכון? כי את תתמוטטי.

רואות טלוויזיה. ShutterStock
סתמו כבר/ShutterStock

מדברות תוך כדי צפיה בטלוויזיה
לא סתם קוראים לזה "צפיה בטלוויזיה" ולא "ניתוח סדרת משחקי הכס בראי תרבות האונס". זה לא לגיטימי לחפור עם שאלות כשאת רואה סדרה. כן, גם אם את ממש חייבת לדעת איך קוראים לשחקן ההוא, וכן, גם אם את לא מאה אחוז על העלילה ואת חייבת עדכון. אין דבר יותר מעצבן משאלות טורדניות כשמישהו אחר מנסה להתרכז בסדרה, על אחת כמה וכמה אם השאלות אפילו לא קשורות לעלילה. לא מעניין אותך - תודה ולהתראות. הסעיף מנוסח בלשון סדרה, אבל מתייחס כמובן גם להתנהגות בבתי קולנוע. ט.ל.ח

נועלות עקבים או בד מזיע באמצע הקיץ ואז מתלוננות כל הערב
כואב לי. חם לי. יש לך פלסטר? אני לא יכולה ללכת. חמודה! בשביל יופי צריך לסבול, אני מבינה את זה. אבל - תסבלי בשקט. את ידעת שאנחנו הולכות לרקוד והחלטת לבוא על עקבים - אז סליחה אבל אני לא הולכת לשבת איתך כל הערב רק כי לא נוח לך. אם החלטת לבוא למסעדה עם שמלה שאי אפשר לאכול איתה - תחנקי בשקט או לכי להקיא. אנחנו לא נתכנן את המשך הערב שלנו לפי הבגדים הלא נוחים שלך גיברת, שאם להיות כנה, גם לא כאלה מחמיאים. יאללה ותרי עליהם.

פלמנקו. ShutterStock
כשתרקדי ככה, דברי איתנו. בנתיים תנעלי סניקרס/ShutterStock

תמיד נורא עייפות
לא משנה אם את אמא טריה, סטודנטית, בגיל המעבר או רווקה בת 30. את תמיד עייפה, נכון? אסור לדבר איתך עד הקפה הראשון, ואת מקבלת את הנפילה הזאת של העייפות אחרי ארוחת הצהריים. לא ישנת טוב בלילה, חסר לך ברזל או שאולי נדבקת ממישהו במחלת הנשיקה. סבבה, הבנו. את עייפה. אנחנו קצת נהיים עייפים ממך, אז אולי כדאי שתנוחי, במלוא מובן המילה.

חייבות לעשות הכל בקבוצות
האמת, אף פעם לא ממש הבנתי את הקטע הזה של ללכת לשירותים בקבוצות. נשגב מבינתי. אם יש בחורה שמוכנה להסביר לי את ההיגיון, אני כולי אוזן. אבל חוץ משירותים, למה אנחנו חייבות לעשות הכל ביחד? להירשם יחד למכון, לצאת יחד לקנות בגדים, ללכת ביחד למספרה… את כל הפעילויות האלה לגמרי לגיטימי לעשות לבד. אפילו מומלץ. אני לא יודעת אם זו חרדת נטישה או פשוט עניין קדמון של הסתובבות בלהקה, אבל כל הסיפור הזה קצת מחרפן. בייחוד בגלל שחברה כבר יותר משבועיים מסתובבת עם אייפון חצי עובד רק כי היא מנסה לקבוע איתי שאני אבוא לקנות איתה חדש. למה אני צריכה להיות נוכחת באירוע הזה? לעולם לא אדע.

עוד באותו נושא

מדיה חרדתית: התמונות שעושות חשק לתקוע לעצמך מזלג בעין

לכתבה המלאה
ביקיני בשלג. ShutterStock
לא קר, לא קר בכלל/ShutterStock

מעלות תמונה לא קשורה, רק כדי שיראו כמה אנחנו כוסיות כשאנחנו חצי ערומות
אז ככה - להעלות תמונה מהקיץ בבגד ים בחורף זה מעצבן. להעלות תמונה עם בגד ים בסלון - מאוד מעצבן. להעלות תמונה עם בגד ים בסלון בחורף - מגה מעצבן. סבבה שאתן כוסיות, תאמינו לי שרואים את זה גם מבעד לסקיני הצמודים. אתן לא חייבות לתת לנו תזכורת לזה שהייתן באילת לפני חצי שנה, כולנו זוכרים. אגב, יותר משזה מעצבן זה די פתטי. ועם זה שזה מעצבן ופתטי, אני לא מוחקת את התמונה שהעלתי עם הכיתוב "מתגעגעת לקיץ". כן, אני מעצבנת ופתטית, סו מי.

חופרות על בן הזוג
וזה לא משנה אם מדובר על התרגשות של תחילת הקשר או תלונות בשלב יותר מתקדם. העיקר שמדובר. האופן בו אנחנו מצליחות להשחיל את בן הזוג לכל נושא שיחה שעולה הוא פשוט מעורר השראה, או בחילה, לא סגורה על זה. אם אני מספרת לך על העבודה החדשה שלי, ממש לא מעניין אותי לשמוע מה החבר שלך עושה, ואם החלטתי לספר לך שמצאתי גזרים אורגניים מצויינים, אני לא צריכה לדעת את הגודל של האיבר שלו. וגם אם אני רונה שלט חדש, אם כבר מדברים על זה.

מוצאות שוביניזם בכל מקום
אני מסכימה, הדרך לשוויון בין המינים עוד לא תמה, אבל צריך גם לדעת לבחור את הקרבות שלנו. אם נתחיל לקרוא לקבוצת גברים בלשון נקבה זה במקרה הטוב ישעשע, במקרה הפחות טוב זה ירגיז. לפתצוח במלחמהת חורמה עם המענה הקולי של בזק בינלאומי כי הוא מדבר בזכר, למשל - לא גבעה שאני מעוניינת למות עליה. יש לנו מספיק על מה להילחם - הייתי מעדיפה שישוו לנו משכורות לשל הגברים, ולא יתחילו להגיד להשתמש במילים כמו שולחנה. אגב, גם נשים שבוחרות בכוונה להגדיר את עצמן כלא פמיניסטיות זה מרתיח. זה שאת בוחרת להיות חשפנית ולחזור הביתה לבשל זה כבר פמיניסטי, נשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully