יעל בר זוהר, גיא זוארץ. רפי דלויה
רפי דלויה

בקרוב אצלנו: הזוגות השווים והיציבים ביותר בישראל

16.6.2019 / 10:10

השראה זו מילה יפה. למעשה הזוגות האלה ממש נותנים תקווה עם הזוגיות היפה שלהם, במיוחד בשואו-ביז, שם יותר קשה לתחזק זוגיות טובה. קבלו את הזוגות שאנחנו הכי מפרגנות להם, ורוצות גם

הסופר לאו בוסקליה מחבר הספר "האהבה" ציין בפתיח כי "האהבה נראית לי דומה מאוד לראי. כשאני אוהב מישהו הוא נעשה הראי שלי ואני נעשה הראי שלו, ומה שמשתקף לכל אחד מאתנו באהבת השני הוא האינסוף". רובינו, גם אם לא נודה בזה, מאחלים לעצמנו אהבה רומנטית שתאריך ימים ובעיקר תגרום לנו להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמנו. זו משוואה פשוטה- כאשר אנחנו נאהבים ואוהבים, טוב לנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

במגרש הביתי שלי, כלומר בקרב קבוצת החברים שסביבי, ערך הזוגיות לא כל כך קיים. רק לעיתים, לפרק זמן קצר שמגיע עד לשיא מסוים ואז נגמר. זה נשמע עגמומי, ויש בזה משהו. במובן מסוים, לא מעט אנשים סביבי פשוט הרימו ידיים. אהבה היא משהו שצריך לתחזק, כי אם לוקחים אותה כמובנת מאליה היא עלולה להיעלם כלא הייתה, והרבה מאיתנו לא טובים בתחזוק ועבודה קשה לאורך זמן. לכן, רק מעטים באמת מצליחים לנהל חיי אהבה מספקים וטובים עם אותו בן או בת זוג לאורך זמן. אבל יש כאלה - הנה הרשימה שחזירה לי את התקווה ומעוררת בי השראה. כי אם כבר זוגיות - אז כזאת.

איתן פוקס וגל אוחובסקי

הבמאים, היוצרים, העיתונאים, מבקרי התרבות והאבא ואבא של הקהילה הגאה איתן פוקס וגל אוחובסקי הם זוג חזק, יציב ומעורר השראה. כבר יותר מ-30 שנים שהם יוצרים ואוהבים ביחד. פוקס ואוחובסקי הם לוחמי צדק ענקיים שנלחמים מכל הלב למען הקהילה הגאה. לא סתם הם כל כך הרבה שנים ביחד, הם מהווים דוגמא לאחד מזוגות הגייז הראשוניים והמפורסמים בישראל. בזמן שכולם הסתתרו בארון, הם כבר חיו את חייהם לפי האמת הפנימית שלהם ועוררו השראה בהמון נשים ואנשים שבזכותם מצאו את האומץ להתחיל לחיות. חוץ מהעשייה המפוארת שלהם לתיקון המרקם החברתי הם גם הכניסו לחיים שלנו סדרות וסרטים שצרובים לכולנו בלב כמו פלורנטין, יוסי וג'אגר, ללכת על המים, הבועה ועוד. איתן הוא במאי הסרטים וגל תמיד מעורב ונותן השלמה ליצירה, ואנחנו מקווים לשמוע ולראות עוד הרבה משניהם יחד.

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ

מבחינתי, יב"ז וגז"א הם דמויות דיסני שחיות באושר ועושר עד עצם היום הזה, אני רק תוהה מאיזה סרט הם נלקחו. השחקנים, הזמרים, המנחים והפרזטורים נמצאים בזוגיות יציבה של 15 שנים. יש להם 3 ילדים משותפים, שזה לא צחוק, ואיכשהו הם עדיין נראים, אחרי הכל, גם מאוהבים וגם החברים הכי טובים. הם הכירו בשנת 2002 במחזמר מרי-לו, בהצגה מספר 200 הקאסט ערך מסיבה, ששם הם הביאו את אהבתם לידי ביטוי ומאז הם בלתי נפרדים. לפני שהתחילו לצאת בר-זוהר שקלה לשדך לזו-ארץ את אחת מחברותיה אך למזלה זה לא יצא לפועל. עד היום מצהירים על עצמם שהם החברים הכי טובים, טוענים שהדברים שמחברים ביניהם הם טוב לב, פרגון הדדי וויתור אחת למען השני. הם משדרים יציבות, ביטחון ולא נותנים לקריירות שלהם להאפיל על אהבתם, למשל, בצילומי "הישרדות" יב"ז והילדים מגיעים כל שבועיים לבקר את גז"א מה שהופך אותם ללא ספק לשורדים המנצחים.

עוד באותו נושא

רוצה לעבוד אצל משפחת קרדשיאן? זה מה שאת צריכה לדעת

לכתבה המלאה

אלונה קמחי ויזהר אשדות

שני אמנים ויוצרים מופלאים ומוכשרים. הסופרת, השחקנית, הפזמונאית, התסריטאית ובימים אלו גם אוחזת בתואר אבירה של מסדר האמנויות והספרות - אלונה קמחי, והזמר, המלחין והמוסיקאי יזהר אשדות, הם ללא ספק זוג מעורר השראה. כבר עשרות שנים שהם יחד, יש להם בן משותף, ועד היום הם לא טרחו להתחתן בשביל להצהיר על אהבתם. אשדות מתאר עצמו כ-"נרקומן למילים של אלונה" ואלונה הצהירה בעבר שאם חלילה יקרה משהו ליזהר היא תחיה לבד ובחיים לא תחפש גבר אחר. טוענת שהיא יכולה להיות ולשכב עם יזהר עד היום מהסיבה שהתבגרו ביחד ועד היום כשמסתכלת עליו היא רואה עדיין את הבחור שפגשה. אין דבר יותר מדהים מלראות שני אמנים שיוצרים ואוהבים ביחד. אלונה כותבת טקסטים והוא מלחין, שר אותם ולא שוכח להקדיש לה אותם תוך כדי שהוא מסתכל לה בעיניים. נאחל להם עוד שנים רבות של אהבה ויצירה משותפת.

יובל שרף ושלומי שבן

לא תמיד אנחנו מתנהגים בהתאם לערכינו או מגשימים את כל האידיאלים שלנו. בכדי לשרוד, אנחנו חייבים לפעמים להתפשר, אך לא במקרה של הזוג המוכשר והפוטוגני שרף X שבן אשר ללא ספק מתחזקים זוגיות יפה, טובה וכנה, שלפעמים גם מצולמת באינסטגרם שלהם. ההצצות האלו נותנות לנו חשיפה קטנה לרגעי האושר והאינטימיות שביניהם, וזה נראה טוב מאד. הם הכירו בשנת 2007, כעבור שנה עברו להתגורר יחד. לאחר שנתיים של זוגיות נפרדו אך כעבור חודשיים חזרו במהירות אחת לשני. בשנת 2011, לאחר ארבע שנים של זוגיות מוצלחת טסו לחופשה ברומא, שם שבן הפתיע את שרף כאשר שלף טבעת. באותה שנה התחתנו, ומאז הביאו לעולם 2 ילדים. במקביל הם ממשיכים לעשות חיל, כל אחד בתחומו (היא במשחק והוא במוסיקה) ויחד מצליחים לגרום לכולנו לקנא שאנחנו לא הם.

קרן מור ומנשה נוי

עוד זוג יציב, מוצלח וחזק הם השחקנים והיוצרים קרן מור ומנשה נוי, שמנהלים זוגיות ארוכה ואוהבת, יחד עם 2 ילדים וקריירה מפוארת. קרן מור ומנשה נוי הכירו לראשונה בשנת 1993, על הסט של "החמישייה הקאמרית", אחת מהתוכניות שנחשבות אבן דרך של הבידור הישראלי, מור הייתה שחקנית ונוי סטודנט לקולנוע. והשאר הסטוריה. כאשר נולדו ילדיהם, לא עצרו - הם המשיכו בקריירה אינטנסיבית ובד בבד לא נתנו לזוגיות ללכת לאיבוד. מור מגדירה את הזוגיות כמאבק שיש בו מנצחים ומפסידים, וכבחירה שעושים כל יום, מה את עושה ואיך את פועלת מול המסגרת הנתונה, מול עצמך, מול בן הזוג ומול הילדים. כבר שנים שהם מנצחים בנושא הזה, ואנחנו נמשיך להתבונן בהם בהערצה, ולקוות שגם לנו זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully