מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
GettyImages

רויאל ביצ'ז: הכל על הריב בין מייגן מרקל לקייט מידלטון

5.6.2019 / 6:05

מאז הריב על שמלת השושבינה של הנסיכה שארלוט, השמועות על ריב מתמשך בין מייגן מרקל וקייט מידלטון ממשיכות לצוץ - מה באמת קורה שם? ג'ני דנסון חפרה ברשומון המלכותי (אינסטוש, כמובן) וחזרה עם מסקנות

כמה דברים שאנחנו אוהבות במיוחד: לפרגן לנשים מצליחות, לאכול דברים משמינים בטענה שמגיע לנו, ולרכל על משפחת המלוכה הבריטית. בניגוד לעוגת קצפת עם שוקולד, רכילות מהארמון לא משמינה ולא גורמת לנו להרגיש רע עם עצמנו, מדובר בשיחת משרד לגיטימית כמעט כמו דיון על מה שג'ון סנואו עושה לחאליסי, רק בלי צרחות הספויילרים.

איזה כיף שמאז שמייגן הגיעה לארמון לפני קצת יותר משנה אנחנו מקבלות שטף של עדכונים על ריבים משעשעים בין שתי הגיסות. לא נעים לומר אבל מהרגע הראשון היה ברור שאו שיהיה שם חיבור מדהים, או שהן לא יסבלו אחת את השניה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד אחד עומדת לה מידלטון, עם נימוסים אנגליים מצוחצחים, סטייל מהודק ושנים של ניסיון בניווט בין חוקי הארמון מבלי לחטוף על הראש, ומצד שני מייגן, עם המבטא מקליפורניה, אג'נדה פמיניסטית ואפס סבלנות לחוקים או הערכה לעבודה הקשה שעשתה שם קייט שנים לפניה. זה אולי נראה מינורי אבל מבחינת ארמון המלוכה העובדה שכשמייגן מגיעה לאירוע עם לק שחור או נטולת גרביונים, יותר גרועה מהעונה האחרונה של SUITS.

עבור קייט, מייגן היא אח קטן ובלתי נסבל שמקבל את כל הפינוקים ולא מעריך את כל העבודה הקשה שנעשתה עבורו במשך שנים בהן ההורים לא הסכימו שיחזור מאוחר או יביא בנות הביתה, וכרגע שוררת בארמון אווירת "ילדות רעות" צוננת שכל הזמן דולפת לתקשורת. כדי לעשות לכן סדר במערכת היחסית הסוערת, יצרנו ציר זמן שמסביר את הדרדרות היחסים בין הנסיכות:

לא רואים את הפנים של קייט - יש סיכוי שהיא בדיוק נושפת עליה כמו חתולה

דצמבר 2017
התמונות המשותפות הראשונות של בני הזוג הגיעו לקראת חג המולד כשהמלכה הזמינה את מייגן להצטרף אליהם לחג, וזו היתה הפעם הראשונה שאדם שאינו מקושר באופן רשמי למשפחה מורשה להצרף לחגיגה. יש סיכוי שכאן התחילה להתעורר בקייט תחושת מרירות קלה, שכן לפני שהיא קיבלה טבעת היא נאלצה לשבת בבית כמו אחרונת המעריצות ולצפות במי שאז היה בן הזוג שלה בטלוויזיה.

מייגן מרקל היא האח החדש שמקבל הכל בלי להתאמץ

מרץ 2018
בחודשים הראשונים של 2018 היה נראה שהגיסות דווקא מחבבות אחת את השניה, הדיווחים דיברו על כך שקייט עוזרת למייגן להתאקלם וללמוד את הדרך. אבל כנראה שזה לא ממש הסתדר, כי למסיבת הרווקת של מייגן היא לא טרחה להגיע. נכון, היא היתה בהריון מתקדם וזה לא פשוט לעלות על מראה מלכותי ולהצטלם בחודש תשיעי, אבל היי, קייט היתה קופצת בחבל בבגד ים במהלך צירים אם המלכה היתה מבקשת, אז להבריז ממסיבת הרווקות של גיסתך בתירוץ שאת עייפה נראה כמו ניסיון להראות מי כאן הבוס.

עוד באותו נושא

לכלוכי הכס: כשמייגן לא הוזמנה ליום ההולדת של קייט

לכתבה המלאה

מאי 2018
כמה ימים לפני החתונה המלכותית קייט ומייגן רבו בנוגע לשמלת השושבינה של הנסיכה שרלוט. הריב הדרדר וקייט בכתה. הדיווחים אומרים שקייט היתה "הורמונלית ורגישה" באותה תקופה כי היא היתה שבועות ספורים אחרי לידה, אבל לנו זה מריח כמו עוד בריידזילה שחייבת להראות לגיסה המטרידה מי מחליטה מה.

מה שתגידי, מלכתי

דצמבר 2018
ארמון המלוכה לא מוציא הרבה הצהרות בנוגע לחיים הפרטיים של המשפחה, אבל השמועות דחפו את יחצנ"י הארמון לנקוט צעד יוצא דופן ולהוציא הודעה רשמית שמדברת על כך שהגיסות בקשר טוב. לצערם הדרך הטובה ביותר ללבות שמועות על ריב היא להוציא הצהרה על כך שאין שום ריב, כך שזה לא ממש עזר.

ינואר 2019
מדי שנה קייט חוגגת יום הולדת בבית של בני הזוג בנורפולק והחגיגות משתרעות על פני כמה ימים, עם ארוחה משפחתית בחסות המלכה ופעילויות משפחתיות. אולי מייגן החזירה לקייט על ההברזה ממסיבת הרווקות, או שקייט בכלל לא טרחה לשלוח הזמנה, בכל מקרה, קייט חגגה יום הולדת ומייגן ממש לא היתה באזור. אז כן, מדובר בחגיגה משפתית מצומצמת ולא באירוע של 2000 איש בחוות רונית, אבל לא להזמין את אח של בעלך ואשתו זה מוזר, במיוחד בשביל בריטית מנומסת שכל תנועה שלה דולפת לעיתונים.

מאי 2019
ב-19 למאי חשבון האינסטגרם של מייגן והארי הציג לעולם סרטון עם תמונות חדשות מהחתונה המלכותית. זה היה יום הנישואים הראשון של בני הזוג והסרטון זכה ליותר מ-7 מיליון צפיות. באותו היום פורסמו בחשבון האינסטגרם הרשמי של הארמון תמונות מקסימות של קייט, וויליאם והילדים בתערוכת הפרחים בצ'לסי, כאלו שכללו גם את הנסיך לואי רץ ומחייך למצלמה - מסחטת לייקים מושלמת. אנחנו עשינו לייק והמשכנו בחיינו אבל מסתבר שמדובר בתחרות סמויה של הזוגות - ושאחד מחוקי ווינדזור הוא לא "לגנוב את הפוקוס" ולתת לכל אחד מבני הארמון את הרגע שלו במרחב הווירטואלי, מבלי לנסות להתעלות אחד על השני. נכון שזה נשמע לנו מטופש, כאילו, מה השלב הבא? אן פולואו? אבל מצד שני כשמדובר במשפחות שכל תמונה שלהם הופכת ללהיט, נראה שקייט יכלה להתאפק 24 שעות ולא להתעקש לפרסם את התמונות ביום הנישואים הראשון של הדוכסים מסאסקס כמו איזה רויאל ביץ'.

הקיימברידג'ים משחקים מלוכלך ומפעילים את מסחטת הלייקים הפרטית שלהם

כמובן שמסביב לכל השמועות נראה שיש גם דברים טובים בין הגיסות. חשבון האינסטגרם של הדוכסים מסאסקס (שככל הנראה מנוהל על ידי מייגן) כתב לנסיך לואי ברכה ליום הולדתו והנשים מגיעות לעיתים לאירועים משותפים וטורחות להיראות כאילו הן מסתדרות. מצד שני, גם היה רגע בו מייגן והארי כמעט עברו לגור באפריקה.

לא ברור אם הריב בין המלכותי אמיתי או המצאה של התקשורת, אבל הרעיון ששתי פשוטות העם האלו יושבות בשולחן המלכה ומטנפות אחת על השניה בזמן שהאחים רוצים לקבור את עצמם ואליזבת מהרהרת באפשרות להכניס את הגיליוטינה לאופנה, הוא משעשע. כמה כיף לדעת שלא רק בארוחה המשפחתית שלנו יש ריבים קטנוניים ומעצבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully