קינסי וולנסקי. צילום מסך
צילום מסך

קרייזי ביצ'ז: הדברים הכי הזויים שבחורות עשו בשביל לייק

4.6.2019 / 6:21

אם להתפרץ למגרש כדורגל נראה לכם כמו מעשה מטורף, תחשבו שוב - יש לנו כאן תרמיות משוגעות שדרשו המון תכנון מוקדם ומעידות על נואשות, ולקינוח, גם כמה אנשים שמתו תוך כדי צילום סלפי. עם שור. או נחש. כן.

ממש לפני כמה ימים, באמצע משחק ליגת האלופות, פרצה למגרש קינסי וולנסקי, משפיענית רשת בלונדינית שרצה בין הכדורגלנים בבגד ים שעליו לוגו של אתר אינטרנט בשם Vitaly uncensored. היא לא עשתה את זה כדי למצוא לעצמה בעל כדורגלן, (למרות שהיא מספיק סתומה) אלא בשביל סיבה נעלה בהרבה: עוקבים ולייקים באינסטגרם ופרסום לאתר של החבר שלה ויטאלי, שמעלה "מתיחות מטורפות, ציצים ותחתים בלי חוקים". קינסי נעצרה והוכנסה למעצר כשבחשבון האינסטגרם שלה 300,00 עוקבים. כשהיא יצאה מהמעצר הוא עמד על 3,000,000 צופי ליגת האלופות שרצו לצפות לה בסטורי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בנתיים אינסטגרם חסמו לה את החשבון כי היה בו תוכן לא הולם לטענתם, אבל הפואנטה היא שעד כמה שזה נשמע מטורף, לרוץ חצי ערומה באמצע מגרש כדורגל בשביל עוקבים, אבל האמת היא שהריצה הזו מביאה לחשבונה של קינסי עשרות אלפי דולרים בדמות מפרסמים שיעוטו על חשבון האינסטגרם הדשן שלה, ומליונים לערוץ היוטיוב של החבר. ולצערנו, שמחתנו ובעיקר שעשועינו, קינסי ממש לא לבד. משפיעני רשת חוצים גבולות כדי להשיג לעצמם עוקבים, לייקים וחשיפה. להיות כוסית בבגד ים אולי מביא לך כמה עשרות אלפי חרמנים, אבל בשביל מאות אלפי עוקבים חדשים צרך לעבוד. ומסתבר שיש לא מעט סיפורים מטורפים לחלוטין בנוגע למרחקים שמשפיעני רשת הולכים אליהם בשביל לייקים:

זייפה שלושה ימים בפסטיבל קוצ'לה. כבוד

גבי האנה היא בלוגרית ויוטיוברית עם 3.8 מיליון עוקבים באינסטגרם ו6.5 מיליון עוקבים ביו טיוב. אם אתם זוכרים משהו מאפריל האחרון, בוודאי תזכרו את הצפת הצמות, הנצנצים והגדי הים הסרוגים בקוצ'לה, שכן כל מי שיודעת להחזיק טלפון ארזה לעצמה כמה מכנסוני ג'ינס גזורים ושינעה את עצמה לעבר המדבר בקליפורניה. כי ביקום האינסטגרמי, להגיע לקוצ'לה זה בייסיק כמו לקנות בזארה, את פשוט מגיעה לשם בשלב מסוים, גם אם לא התכוונת. בכל מקרה, גבי החליטה להראות לעוקבים שלה עד כמה פשוט לזייף נסיעה לקוצ'לה. לטובת העניין היא גייסה חבר עם ידע בפוטושופ וחברה שיודעת לצלם, התאפרה בצבעי ניאון, שמה פאה בצבע טורקיז וחליפה צבעונית שאי אפשר ללבוש לשום מקום ויצאה להצטלם בגינה של הבית שלה. את התמונות היא עיבדה לרקעים מקוצ'לה (שהיו בשפע מהפיד הפרטי שלה) ואפילו ביקשה מחברה שלה שהיתה בפסטיבל לצלם לה כמה סרטוני אווירה לסטורי. לקינוח היא העלתה סטורי בו היא מתארגנת ליציאה ב"דירת AIRBNB אותה שכרה לפסטיבל" בדירה של שכנה שלה. היא עשתה את זה במשך 3 ימים, עם החלפת תלבושות, פאות ותמונות.

יושבת בגינה ליד הבית ועושה צ'ק אין בקוצ'לה

אחר כך היא העלתה סרטון יוטיוב שמגלה לעוקבים שהיא עבדה עליהם עם סרטוני מאחורי הקלעים ותמונות "לפני ואחרי". הסיבה שלה למתיחה: "אנשים מסתכלים על אנשים אחרים באינסטגרם וחושבים לעצמם - החיים שלהם מושלמים, הגוף הזה, החופשה הזו, הרכב הזה... כל כך הרבה מזה מזוייף." אמרה גבי בניסיון לתרץ את הרצון בעוקבים. אנחנו מקווים שהיא נהנתה מהחוויה, כי אמנם לתמונות יש כמות לייקים שמתקרבת לחצי מיליון, אבל היא עדיין מטפחת את אותם 3.8 מיליון עוקבים שהיו שם לפני.

זייפה חתונה כדי להרים את האינסטגרם. והצליחה

אנדי פוטמקין, ממשפחת פוטמקין שאולי לא שמעתם עליה אבל יש להם קונצרן רכב והמון כסף התחתנה עם מי שהיה החבר שלה ומעצב שיער לכוכבים, ג'ורדן בלקמור. היום ג'ורדן תובע את אנדי בטענה שהיא זייפה את הנישואים בשביל "לקבל חתונה גדולה ומפוארת, יחסי ציבור ותשומת לב". הבנתם נכון, מדובר בלייקים. איך ולמה זה קרה? מסתבר שג'ורדן לא כל כך רצה לחתום על הסכם ממון עם אנדי (שהמשפחה שלה נאמדת בכ-150 מיליון דולר) ומצד שני, אנדי לא רוצתה לוותר על העוקבים. הפתרון היה פשוט - אנדי ביקשה מחברה שלה, שהיא גם מדריכת היוגה שלה, לנהל את הטקס (זה מותר בארה"ב, כל עוד מגישים בקשה רשמית לרישיון חתונה) ולא טרחה מעולם להוציא רישיון או לאשר את האירוע, כך שבפועל היתה להם מסיבה גדולה וטקס שגם אתם יכולים לעשות בעזרת מדריכת היוגה הפרטית שלכם. היום האינסטגרם של אנדי פרטי, אבל ג'ורדן עדיין מנסו את מזלו עם 13,000 העוקבים שלו. שיהיה בהצלחה.

ניהלה רומן עם בעלה של אחת הקרדשיאניות. מה קיבלה? עוקבים

מכירים את ג'ורדן וודס? ברור. אבל מתי הכרתם אותה באמת? האם זה היה כשהייתה הסייד קיק החביב של קיילי ג'נר בתוכנית הריאליטי של הקרדשיאנז? או שאולי זה היה בזכות מותג בגדי הספורט שהשיקה? ובכן, לא נעים להודות, אבל רובנו הכרנו את ג'ורדן כשפרצה השמועה שהיא מנהלת רומן עם טריסטן תומפסון, החבר (דאז, היום הוא לשעבר) של קלואי קרדשיאן. אז נכון, היתה שם השפלה אינסטגרמית והעוקבים של קלואי יצאו נגדה, אבל היום לג'ורדן יש 10 מיליון עוקבים, ליין בגדי ספורט וליין ריסים מלאכותיים (ברור) קמפיינים שמשלמים בעשרות אלפי דולרים ובית חדש (שהיתה צריכה לקנות אחרי שגורשה מבית הבריכה של קיילי בו התגוררה). והכל בזכות חשיפה שהקפיצה אותה ממישהי שחיטטו לה בסטורי כדי לראות את קיילי ל"כוכבת אינסטגרם" רשמית.

מטוס פרטי שעושה כסף גם כשהוא ישן. כי אנשים באים לצלם סלפי בתוכו

כמה לייקים שווה תמונה אחת במטוס פרטי? יותר ממה ששווה תמונה באוטובוס, זה בטוח. ומי שהבינו את זה הם בעלי החברה Privet jet studio שמאפשרים לכל אחד להצטלם במטוס פרטי שעומד על מסלול ההמראה תמורת כמה מאות דולרים לשעה. כמובן שבשביל להגדיל את כמות הלייקים ניתן להזמין גם שירותי איפור וצילום מקצועיים. כי ככה זה, לייקים אמיתיים ופוזה מזויפת עולים הרבה כסף.

כי אינסטגרם זה לכולם, לא רק לחכמים

ויש את אלו ששילמו את המחיר הגבוה ביותר תמורת ההזדמנות לזכות בתמונה מושלמת. SELFIE DEATH, מוות בניסיות להשיג את הסלפי המושלם, הפך לצערנו למושג מוכר בשנת 2019. איך נהרגים במהלך ניסיון לסלפי? קבלו רשימה חלקית: נפילות מצוקים, גשרים, מגדלים ואפילו מהטאז' מאהל, ניסיון להצטלם עם דב, נחש, פיל או שור, טביעה בגלל ניסיון להצטלם עם אריה ים, פליטת כדור מאקדח, התרסקות מטוס (טייס ססנה ניסה לצלם סלפי ואיבד שליטה על המטוס), פגיעה מרכבת, נפילה מגג רכבת נוסעת, התפוצצות רימון, נפילות מסירות, התחשמלות מטיפוס על עמודי חשמל או היתלות על חוטי חשמל, נפילה לתוך הר געש ועוד.

אולי עכשיו תתחילו להבין למה צלחת הסלט שלכם או תמונת שמיים מפולטרת מקבלות 12 לייקים בממוצע. הרף גבוה, אז תתחילו להשקיע, נמאס לראות תמונות של בנות עומדות בחדרי מדרגות ומסתכלות לעצמן על הנעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully