לירן ושירי. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

הזוג שיחליט להישאר יחד בפרק הסיום של חתונה ממבט ראשון

17.6.2019 / 9:41

בעקבות צמד הפרקים האחרונים שבהם התלווינו אל הזוגות בסופ"ש "רומנטי" בכל מיני מלונות ואחרי עשרות קלוזאפים על משחות שיניים ועטים מלבינים, הגענו לכמה מסקנות

המצב לא משהו, תנו לי להגיד לכם. בגדול, אם שני אנשים נפגשים, מתאהבים, ומצליחים להישאר ביחד בלי לשנוא אחד את השני, בעיני זה נס. הרי גם אם בהתחלה יש את כל הפרמטרים שדרושים להצלחה - כמה מכשולים צריך לעבור כדי ללמוד לא לדרוך אחד לשני על היבלות, כדי לא להתעצבן מדברים שלא קשורים אלינו, כדי להרגיש ביטחון כשהצד השני מתרחק, כדי להמשיך לאהוב כשקשה ולהצליח להישאר כשמשעמם - זוגיות זה קשה, בטח ובטח כשמפגישים אנשים רנדומליים בחופה, שולחים אותם לירח דבש ואומרים להם, יאללה תסתדרו. אה, כן, ומעכשיו במשך 42 יום יהיו אתכם כל הזמן צלם, איש סאונד ונערת מים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עצם העובדה שרק זוג אחד נשר באמצע נראית לי כבר כמו הצלחה כבירה, ובוודאי שלא היו ציפיות שה"התאמה המקצועית" שנעשתה כאן תהיה מוצלחת בשום צורה. אי אפשר להתאים אנשים זה לזה, נקודה. אם זוג הצליח לשרוד וימשיך יחד, זה יקרה בגלל סיבה אחת בלבד: מקריות רנדומלית לגמרי. או מזל משמיים, אם טרמינולוגיה אלוהית גורמת לכם להרגיש יותר בנוח. כבר עכשיו אפשר לראות כבר מי מהזוגות יישארו ביחד מעבר לתוכנית, מי ייפרדו כבר בפרק הסיום, ומי אלה שינסו וייכשלו:

צוקית ודודו. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
דודו וצוקית נזכרים ברגע היחיד הכיפי ביחסים/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

בת אל ויוגב - בטח, חיים שלי

תכל'ס, יצא שחודש שלם הם היו יחד ולא באמת יודעים הרבה אחד על השני, ורק בפרקים האחרונים ראינו אותם קצת מתעמתים. היה את הויכוח המאד מודרני על שמות המשפחה, וגם בפרק הזה, כשבת אל ראתה את האלבום, היא הפסיקה לחייך לדקה. שזה הרבה, יחסית. גם עכשיו כל מה שהוא יודע להגיד עליה זה שהיא "אשת חייל", שזה בעצם ביטוי נרדף ל"יודעת לבשל", והיא יודעת להגיד עליו שהוא "אושר". שזה בתרגום חופשי "חיים שלי, חיים שלי!". אז במקרה שלהם זה קל. זוג המשמימים והמזוזות המעוצבות שלהם יחליטו להישאר יחד בסוף התוכנית, אבל בגלל שהם הקפידו לא להיכנס לשום נושא שהוא קצת מעבר להחלטה לאיזו מסעדה ילכו מחר, הם לא יחזיקו מעמד.

בת אל ויוגב. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
קבלו את מלכת הסגוויי בת אל לוי אלקיים/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שרונה וליאור - אויש, למי אכפת

שני אלה מסתדרים כל כך טוב אחד עם השני, שזה קצת מצחיק. כאילו, שמו אותם ביחד כמו שתי בובות בסימולציה, נתנו להם רומבה כחית מחמד, ומאז הם פשוט מסתדרים עם מה שיש. אין איזו תשוקה, אין איזה קונפליקט, הכל סבבה, גם כשלא סבבה. יש מצב שהם ימשיכו, אבל בעיקר כי למה להתאמץ ולהיפרד כשלא אכפת להם להישאר יחד? וכן, בחירה המילים הזאת מכוונת. לא אכפת להם להישאר - הם לא רוצים בכל מאודם להיות יחד. הם לא מאוהבים, והם גם לא יישברו אם אחד מהם יגיד שהוא לא בעניין. הם יישארו יחד לתקופה, ימשיכו לשחק אחד עם השני בהורים, ואחרי כמה חודשים זה ייגמר בקול ענות חלושה, בדיוק כמו שזה החל.

שרונה וליאור. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
יאללה לא משנה/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אורטל ועידו - הפארטי פופרז

לא משנה כמה הם היו סבבה אחד עם השנייה בסופ"ש, אין שום סיכוי שמישהו מהם יגיד שהוא רוצה להמשיך לנסות, אפילו עוד יום אחד. אפילו עוד שעה. גם ידידים הם לא יהיו. למרות שאיכשהו אורטל הצליחה להביא עצבים אפילו כשהיא כביכול הייתה בשיא הנחמדות שלה. כשהיא עשתה סקי הוא צעק לה "כל הכבוד!". כשהוא עשה, היא כרגיל, גרמה לו להרגיש רע - תוך כדי שהוא אכל מרק גלשן היא גם חילקה לו שלל עצות שהיו בעצם מטאפורות ותובנות מרירות על היחסים שלהם, שאותן חלקה עם המדריכה שפגשה לפני ארבע דקות: "שחרר! שחרר! תחייך! זה לא כוח, זה מוח!" - "הוא לא יודע לשחרר", אמרה לאילתית במכנסונים, כאילו היא עצמה יצור סופר גמיש, בזמן שהוא נגרר, רטוב, אחרי הסירה, מסכן. נראה כאילו כפו עליו את כל הבילוי. מדובר בהרגל שלה, לגרור אנשים למקומות שנדמה לה שמייצגים אותה, ולפעילויות שהיא יוצאת בהם טוב, כדי להוכיח שהיא מגניבה נורא, כמו שרואים אם טורחים להסתכל באינסטגרם שלה. גם שם היא שיחקה אותה קלילה על חשבונו: "אני חולה על אקסטרים. אקסטרים זה הכי אני. אנחנו נורא שונים, אני נורא קלילה וזורמת, והוא לא". יאללה, גם כן את! את קלילה וזורמת? את קלילה כמו שאני רואת חשבון.

אורטל ועידו. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
תשחרר עידו, תשחרר. זה עוד רגע נגמר/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

דקלה ואלון - S&M

זוכרים שהיא הבטיחה שזו הפעם האחרונה שהיא עושה סצינה? אז כן, היא לא עמדה בזה, כמובן. הפעם חוסר הביטחון שלה לבש את צורתה של קונסיירז'ית בשם עדי, האישה האדומה, שלא תיארה לעצמה שהיא עומדת לשחק בסרט של דקלה כדמות משנה. דקלה לקחה את המזוודה, עברה חדר, והבטיחה לנו שזהו, נמאס לה, ותוך דמעות חזרה על המנטרה של העלובות: "מגיע לי יותר טוב, מגיע לי יותר טוב". כנראה שלא מגיע לך יותר טוב, חמודה, אם כל פעם מחדש את מבטיחה לעצמך הבטחות, וכל פעם מחדש מוצאת את עצמך מול המצלמה, מחייכת חיוך דבילי ומסבירה שהוא המיס אותך, שבאמת את מרגישה עכשיו שאכפת לו, שהוא כאן איתך, ושהוא השתנה. איך הוא השתנה, יא מדרובה, איך? עברו 10 שעות! מה שהכי נורא בכל הסיפור הזה הוא שאני די סגורה על זה שדקלה ואלון יגידו בפרק הסיום שהם רוצים להמשיך ולנסות. אלון בגלל שהוא לא רוצה לצאת מניאק, ודקלה, כי היא, ובכן, אישה מביכה. ברור שזה לא רלוונטי, כי גם אם הם יוצאים מהקליניקה בחליפת חתן והינומה עם שני צאצאים בזרועותיהם, מקסימום שבוע אחר כך היא תצא בוכה, בטריקת דלת, אלון יתקשר וחוזר חלילה.

דקלה ואלון. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
מה, כעסתי עליו? לא זוכרת/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

צוקי ודודית - הגולם ויוצרו

לא ימשיכו. דודו כבר יודע את זה מסופ"ש הזוגות, והיא גם כבר הבינה. הקש ששבר את גב הצוקית היה הרגע בג'קוזי, בו דודו למעשה אמר לה שהוא מעדיף שהיא לא תכפה עליו מגע. כבר היה עדיף "אני לא נמשך אלייך" מאשר מה שעשה. אבל האומללות לא באה מהוואקום - צוקית אמרה בתחילת הפרק הקודם שהיא לא חייכה כל השבוע, ואפשר להבין למה. הזיווג שלהם היה כל כך לא מוצלח, שכבר מתחילת העונה היא מנסה בכל כוחה לשקר לעצמה שהיא מבסוטה, והאמת, היא עשתה עבודה לא רעה עד לא מזמן. אבל זהו, אפילו היא התעייפה בסוף. כמה כבר אפשר לנסות להפיח רוח חיים בגולם המקראי הזה שרובץ לידך על הספה? בשלב מסוים צריך להשלים עם זה שהוא עשוי מעפר, ופשוט לתת לו להתמוטט חזרה אל תוך עצמו ולשוב לאמא אדמה.

לירן ושירי. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
איכשהו זה עובד/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שירי ולירן - המאוהבים

אוי, הנחת, הנחת. שירי ולירן כנראה יחליטו להמשיך לנסות, ואני שמחה בשבילם. לראות את ההתפתחות של היחסים שלהם היה מרתק. מהרגע הראשון, מהחתונה והתקף החרדה, דרך החדרים הנפרדים, אי ההבנות והתסכול - עד לסופ"ש הזה, שבו הם ישנו יחד בפעם הראשונה, ואלוהים ישמרנו - יש מצב שאפילו עשו סקס. לא ברור איזה סקס וכמה, אבל הוא קנה לה משקפי שמש יקרים בבוקר למחרת, אז נראה היה שהוא אסיר תודה על משהו. אבל אין לדעת מה באמת היה - אחרי הכל מדובר בשירי, יש מצב שהיא פסלה את כל התנוחות שהוא הציע, העבירה ביקורת על התחתונים שהוא בחר ללבוש, מצאה דרך להרוס את הרגע באיזו אמירה של כנות יתר או ראתה מקק שדומה לדונלד טראמפ. אבל תכל'ס, זה לא משנה, כי בין אם היא מודה בזה ובין אם לא - לירן הצליח לגרום לשירי להוריד את המגננות, ובחודש וחצי של סבלנות אין קץ, הרבה נחישות והרבה הכלה, גרם לה להתאהב בו.

עוד באותו נושא

הזדמנות אחרונה: זה מה שהזוגות חייבים לעשות בשבוע שנשאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully