אלון ודקלה. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
צילום מסך/מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

תכל'ס: איך זה לצאת לדייט עם פליטי 'חתונה' בעולם האמיתי

22.6.2019 / 23:32

העונה כמעט הסתיימה והריקנות מאיימת להשתלט על ליבנו. מצד שני, חבורה של רווקים ורווקות לוהטים יצאה אל השוק, ולנו יש יתרון - אנחנו כבר מכירים אותם קצת. איך יהיה לצאת איתם לדייט בחיים האמיתיים ונטולי המצלמות?

אחרי הפרק הזה אנחנו כבר יודעים שבת אל ויוגב החליטו להמשיך יחד אבל הרכילויות רומזות לנו שהם לא החזיקו מעמד. עידו ואורטל אמרו יפה שלום אחד לשני כבר בשידור, מה שלא מפתיע - איך שני אלה החזיקו יחד עד סוף התוכנית, לעולם לא אבין, אבל בנתיים יצא לנו להכיר אותם לא רע. כשחושבים על זה, אנחנו מכירים די טוב את כל הזוגות של העונה השנייה והמוצלחת של 'חתונה ממבט ראשון'. אנחנו יודעים איך הם מתמודדים עם קונפליקטים, מכירים את החולשות שלהם ואת החוזקות שלהם, וסטטיסטית, רובם יחזרו לשוק בזמן הקרוב, עד שמישהו יקטוף אותם מהמדף.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

עכשיו, מדובר בחבורת הרווקים הכי סלבית בביצה, שמסתובבים להם חסרי הגנה ברחובות העיר, וכל אחד יכול לפגוש אותם ולנסות את מזלו. או את חוסר מזלו, במקרים מסוימים. נשאלת השאלה מי שווה דייט בחיים האמיתיים - כדי להקל עליכם ולכבוד סיום העונה, הכנתי לכם מעין דף קשר-שידוכים שכזה עם כרטיס ביקור לכל אחד ואחת מהמתחרים, עם כל המסקנות והפרטים החשובים: הומור, כריזמה, רמת עניין, מדד הקושי, מוכנות לזוגיות, וסקס אפיל, בדירוג של 1 עד 10

חתונה ממבט ראשון בת אל יוגב. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
בת אל ויוגב/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

בת אל

הומור 5 - תראו, לא הייתי משדכת אותה לליאור שליין. אבל זה לא שאין לה הומור בכלל, אבל זה הומור מאד, איך לומר, רגוע. כריזמה 5 - מסמר המסיבה היא לא. היא משקיעה בלהיות מלווה לבן הזוג שלה, ונותנת לו לקחת את הפוקוס. רמת עניין 3- בת אל מעדיפה לשמור על מראית עין של קלילות, שמביאה איתה גם שטחיות. מרתקת היא לא. מדד הקושי 1- לפחות בתוכנית לא ראיתי אותה מעולם יוצאת משלוותה. היא נעימה, נינוחה, ונראה שקל לחיות איתה. מוכנות לזוגיות 5 - מצד אחד היא מדברת על ילדים ועל העתיד כל הזמן. מצד שני, היא מדברת על זה יותר מדי. אני נוטה לחשוד שמי שמדבר כל כך הרבה על משהו, זה כי הוא מנסה לשכנע את עצמו. נראה שהיא יותר רוצה להיות מוכנה מאשר שהיא מוכנה באמת. סקס-אפיל 6 - יחסית למישהי שנראית כל כך טוב, סקסית במיוחד היא לא.

יוגב

הומור 2 - הוא שותל, רוכב, זורע וחורש, אבל צחוקים איתו לא יהיו יותר מדי. כריזמה 4 - וגם את הנקודות האלה הוא קיבל רק כי הוא גבוה. רמת עניין 1 - אני משתעממת רק מלנסות לחשוב על הפעם האחת בה הוא אמר משהו מעניין. חשבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שזה אשכרה לא קרה. מדד הקושי 3 - כאילו, נכון שנראה שהוא יכול להיות פלייר שמסתובב בעיר ופוגע בבחורות, אבל דוש ממש הוא לא יכול להיות. חסר רגישות אולי, אבל לא בכוונה, סתם כי הוא לא מתוחכם. מוכנות לזוגיות 7 - הוא זרם לתוך הזוגיות עם בת אל בקלילות יתרה, ויושב עליו בול להקים בית בישראל - הוא יותר מוכן ממנה בטוח. אם הוא מתנהג כמו פלייר, זה רק בגלל שהוא עוד לא מצא מישהי שרוצה לחיות בתרשיש או איפה שזה לא יהיה, ולהיות בהריון מעכשיו עד שנת 2028. סקס-אפיל 7 - גבוה, ונוהג על טרקטור, רוכב על סוס, זורק רומח ועושה כל מיני דברים של ויקינגים. הוא יכול להיות סקסי, אבל רק אם מצליחים להתרגל לקול שלו.

עוד באותו נושא

הזוג שיחליט להישאר יחד בפרק הסיום של חתונה ממבט ראשון

לכתבה המלאה
אורטל ועידו. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
עידו ואורטל/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אורטל

הומור 1 - הו לא. במיוחד לא הומור עצמי. האישה לוקחת את עצמה בכזאת רצינות תהומית, שכל מילה שיוצאת לה מהפה צריכה לקבל פודיום קטן כזה, ומיקרופון. כריזמה 5 - היא דומיננטית. זה בדרך כלל בא ביחד. אם אנשים חשים תחושת איום כשהם נמצאים לידה זה נחשב? רמת עניין 3 - היא בטוחה שהיא מעניינת, אבל תכל'ס, קשה לנהל איתה שיחה, וגם כשזה קורה, השיחה תעסוק בה. נראה שאולי היא עשויה להפוך למעניינת מתישהו בגיל 47, כשהיא תפסיק להיות כל כך מלאה בעצמה. מדד הקושי 9 - לא נראה לי שהציון הזה דורש הסברים רבים. בהצלחה לעידו עם ה-PTSD. מוכנות לזוגיות 1 - איך מוכנה לזוגיות, איך? הבחורה התנהגה כאילו היא מאוהבת שנייה אחרי החופה, יומיים אחר כך שנאה את אותו בחור, ואפילו לעצמה היא לא ידעה להסביר למה. סקס-אפיל 1 - כי גוף יפה זה לא סקס-אפיל, מה לעשות.

עידו

הומור 8 - לעידו יש הומור ציני ומעט מריר, שחבל שלא זכינו לחוות ממנו הרבה. הוא ויתר עליו, גם כי הוא היה בדיכאון כל התוכנית, וגם כי כשהוא ניסה לצחוק פעם אחת, על סיפור הפרעצל, הוא כמעט נספה בתהליך. כריזמה 5 - היה קצת קשה לקלוט כמה הוא יכול להיות כריזמטי. אבל נראה שגם אם יש לו כריזמה, הוא לא טיפוס שיתעקש להתבלט ברוב הסיטואציות. רמת עניין 9 - עידו הוא הגבר היחיד בתוכנית שהייתי יכולה לדמיין את עצמי מדברת איתו. הוא אינטיליגנטי, הוא חווה כמה דברים בחייו, והוא גם רגיש מאד, שזה שילוב שמייצר אנשי שיחה טובים. מדד הקושי 2 - הוא נחמד גם כשמתעללים בו, זורם גם אם לא בא לו ולא מסוגל לפגוע גם אם פוגעים בו קודם. היו לו כמה וכמה הזדמנויות להיכנס באורטל ולקבור אותה, והוא פשוט התעלה על עצמו כל פעם מחדש. אם כבר, הוא לא מספיק קשה. מוכנות לזוגיות 5 - הוא יכול להיות בזוגיות, אפילו בקלות, אבל באותה קלות יכול להיות לבד, שנים רבות, בלי שהוא ירגיש שחסר לו משהו. אין לי שום מושג איך שכנעו אותו לבוא לתוכנית, בחיי. סקס-אפיל 8 - נו, הוא אדיש כזה, מתחכם, שמצליח להתעלם מהשטויות שלך. זה די סקסי. חבל שהוא לא קצת יותר מניאק.

שירי ולירן. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
שירי ולירן/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שירי

הומור 3 - מרוב שהיא ירדה על ההומור של לירן, כמעט לא שמנו לב שגם לה אין. יש לה רגעים של פליטות משעשעות מדי פעם, בעיקר על חשבון אחרים, אבל צריך להיות הרבה יותר קליל כדי להיות באמת מצחיק, ואפשר להסכים ששירי היא הכל חוץ מזה. כאריזמה 7 - תקראו לה קשה, רעה, תקועה, אבל שימו אותה בחדר עם אנשים, ובלי להתאמץ הרבה היא תמיד תמצא עם מי לדבר, וכישורי מציאת החן שלה מאד גבוהים. שירי יודעת להיות מקסימה כשהיא מרגישה בנוח. רמת עניין 5 - כמעט לא היתה לנו הזדמנות לשמוע אותה מדברת על משהו מלבד הפחדים שלה אבל הניתוחים שלה הביאו תובנות מדי פעם. מדד הקושי 8 - אוהבת אותה, אבל היא יודעת להיות כלבה. בלי לדבר, רק עם מבט היא שתלה את לירן כל כך הרבה פעמים באדמה, וזה כשהיא עוד ניסתה להיות נחמדה אליו והיו בסביבה מצלמות. היא קשה עם עצמה וקשה עם הסביבה. זה בא ביחד. מוכנות לזוגיות 9 - היא אמנם קשה ורודפת שלמות, לא מוכנה להתפשר על מה שהיא מרגישה, בין אם זה משיכה ובין אם זו נינוחות עם מי שמולה, אבל אין לי ספק שכשהיא אוהבת מישהו אין לה שום בעיה להתחייב, להתמסר, ולתת את כל כולה. סקס-אפיל 5 - מצב-סקסיות לא מופעל אצלה כשהיא במגננה, והיא לא הטיפוס המענטז, המתחנחן, שדורש תשומת לב מינית מהסביבה. אבל לדעתי כל זה משתנה מקצה לקצה כשהיא נמצאת באיזור הנוחות שלה, ורק עם בן הזוג.

לירן

הומור 1 - טוב, לגב האומה לא נשלח אותו, כפרה על לירן. שישמור על הדיי-ג'וב שלו. בטוח כבר עכשיו יש לו בדיחות אבא כאלה, חמודות כמו: "תגידי, הלכת לחלוב את הפרה?" למלצריות. כריזמה 8 - יש לו כריזמה שקטה כזאת, שלא שמים לב אליה בהתחלה, כי כדרכם של אנשים עם ביטחון עצמי, הם לא טורחים לעשות יותר מדי רעש בפגישות הראשונות, אלא מתמקדים בך, ובשיחה, במקום בעשיית רושם. אחרי שמכירים אותו, מבינים שהכריזמה שלו היא היכולת שלו להישאר בסנטר, לא משנה מה קורה סביבו. כמו סלע. זה מרשים. רמת עניין 6 - הוא טיפוס מכיל, והנטייה הטבעית שלו היא יותר להקשיב מאשר לדבר, ויותר לתמוך יותר מלנהל. אני מניחה שאפשר לנהל איתו שיחות מעניינות, אבל צריך שמישהו אחר יפתח בה ויוביל אותה. מדד הקושי 0 - איזה קושי איזה. לירן האיש הכי קל בעולם להיות לידו. הוא מתחשב בך על חשבון עצמו עד המוות, ועושה את זה בלי להקריב ולגרום לך להרגיש חרא , בלי להיות להיות סמרטוט, בלי לוותר על ריצת בוקר ובלי לפספס יום עבודה. אלוף. מוכנות לזוגיות 10 - האיש כל כך בשל לזוגיות, שעוד כמה דקות על העץ הוא נרקב ונופל. ילדים ודחוף. הוא יהיה אבא מושלם. סקס-אפיל 6 - יש לו גוף טוב, הוא גבוה למדי, ויש לו עוצמה שקטה כזאת, גברית, שבאה טוב. למרות שכשאני מסתכלת עליו אני רואה בעל ואב, ופחות סקס וריגושים.

שרונה וליאור. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
שרונה וליאור/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שרונה

הומור 1 - שרונה היא בחורה טובה, מכל הבחינות. היא עדינה, נחמדה, מסורה, אכפתית - כזאת שמביאים הביתה להורים ללא חשש. אלה בחורות שאין להן שום בעיה למצוא בני זוג, אבל מצחיקות הן לא. כריזמה 2 - נדמה שהיא רואה את תפקידה כבת הזוג כזו שעומדת לצד הגבר, ולא נעים לה להתבלט על חשבונו. זה חמוד, בדרך ג'יין אוסטינית שכזו, אבל לטעמי קצת חלושס. רמת עניין 5 - כל כך לא נעים לה לקחת ממנו פוקוס, שהיא כנראה תתבלט כמה שפחות, אבל אם יימצא הגבר שייתן לה מספיק מקום להתבטא ויעודד אותה לדבר, יכולה לצאת ממנה אשת שיח לא רעה. מדד הקושי 0 - צריך להסביר? מוכנות לזוגיות 10 - בשנייה שיימצא מישהו שזה עובד איתו, היא עושה שלושה ילדים והופכת לאמא למופת. היא תיקח אותם לחוגים, תבשל, תנהל קריירה, ותהיה בת זוג טובה, בלי להתאמץ בכלל. סקס-אפיל 7 - למרות שהיא לא בחורה יפה, יש בה משהו סקסי, אולי בגלל שהיא כל כך עדינה ונשית ורכה ומתמסרת. אני מוכנה להתערב שגם כיף לישון איתה.

ליאור

הומור 5 - הומור בנים כזה, קצת קפוץ וקצת תיכוניסטי, אבל עדיין. כריזמה 5 - שוב, זה יוצא בעיקר כשהוא שיכור ומוקף בגברים, שאיתם הוא מרגיש הכי בנוח. זה לא המון, אבל זה משהו. רמת עניין 2 - הוא מודחק, שתקן, וגם עקשן, כך שקשה לגרום לו להיפתח ולהעמיק. אני מניחה שכשהוא מאבד שליטה הוא יותר מעניין, נגיד כשהוא מתעורר מהרדמה כללית או על מורפיום. מדד הקושי 8 - הוא כאילו בחור זורם, אבל לא באמת. יש לו קליפה מאד קשה ששומרת עליו. זה לא קושי מהסוג של שירי, שאפשר להתווכח איתו, אלא קושי יותר עמוק ויותר מסובך. לחיות איתו נראה לי נעים ורך כמו להתכרבל עם צב. מוכנות לזוגיות 2 - ברוחו, הוא עדיין לוקח את הכביסה לאמא כל שישי, מטאפורית, ונראה מההתנהגות שלו שהוא רחוק אלפי מילין מלהיות בשל לזוגיות, או לפחות לזוגיות טובה והדדית. סקס-אפיל 5 - קשה לי להחליט, כי הוא כל כך לא משוחרר, אבל כמו ההומור והעניין, גם זה יוצא ממנו רק כשהוא מסטול

צוקית ודודו. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
דודו וצוקית/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

צוקית

הומור 6 - בעיקר יודעת למצוא הומור בכל דבר - היא משת"פית טובה לצחוקים של אחרים, במסגרת העובדה שהיא מקפידה לנצל כל אופציה לשמוח. שזה מקסים בפני עצמו. כריזמה 9 - אפשר לא לאהוב את העובדה שהיא מדברת הרבה, שהיא רוקדת כשבא לה, אוהבת להתבלט ואין לה בעיה ליזום. אפשר להגיד שזה מוגזם, לא אטרקטיבי, או נידי. אבל הביטחון וההעזה לעשות את כל אלה, בכל מקום, במיוחד עם פרטנר כמו דודו - היא כריזמה. רמת עניין 8 - אפשר לדבר עם צוקית על הכל. על יוגה, על החיים, על עצמה, על מלחמת העולם השניה, על אוכל, עם הורים, עם ילדים, עם עציצים. היא סקרנית, אינטיליגנטית, ואשת שיחה מפרגנת. היא תלך לחדר בריחה, תזרום להרצאה, תנסה ספורט חדש, תעשה סיאנס, ותשב בבית לראות סרט אקשן, הכל כדי לייצר לעצמה עניין שלא תלוי בדבר. או במישהו. תחשבו כמה מעניינת היא צריכה להיות עם עצמה, כדי להחזיק מעמד עם דודו. מדד הקושי 1 - צוקית קלה בהחלט, אבל לא תמיד היתה. זה לקח לה זמן ועבודה, אבל עכשיו היא מקפידה לטפל בעניינים שעולים לה בינה לבין עצמה. גם ברגעים הכי מעליבים עם דודו היא לא נפלה לו על החיים, אלא הלכה לעשות משהו שיעזור לה לחזור לאיזון. לזה אני קוראת מפותחת. מוכנות לזוגיות 8 - הדבר היחיד שגורם לי לחשוב שהיא לא במאה אחוז שם, הוא ההתעקשות שלה על מישהו שבאופן כל כך מובהק לא מתאים לה, וחיבה לא הגיונית לפרוייקטים היא הרי סימפטום ידוע של חוסר מוכנות. סקס-אפיל 7 - ביטחון עצמי הוא סקסי, ולצוקית יש ממנו בשפע, בתוספת חן ושמחת חיים שמספיקים לשלושה אנשים. אם היא רק היתה פחות מתאמצת להיות בסדר כל הזמן ונותנת לעצמה להיות קצת רעה, זה היה מוסיף לה עוד נקודה.

דודו

הומור 1 - אויש. הומור, צחוק, קלילות, כשאלוהים חילק את התכונות האלה, על דודו כנראה נפל ארון הספרים והממרוביליות של מלחמת העולם, כי הוא לא עמד בתור הזה. הוא כל כך יבש ורציני, שזה מייאש. כריזמה 0 - מה זה, ממש. אחותי, כשהיא היתה בקומה בתל השומר, היתה יותר כריזמטית ממנו. הוא כל כך עסוק בלהתגונן מפני פלישה למרחב שלו כל הזמן, שאין לו פנאי רגשי לעשות שום דבר אחר, בטח שלא להפעיל קסם אישי. רמת עניין 5 - אבל רק כשמדברים איתו על דברים שמעניינים אותו או שהוא מחשיב נושאים ראויים. רעיונות חדשים קשה לו להפנים או אפילו לנסות לדון בהם, ובנוסף לכל הוא גם שתקן. ובמקרה שלו גם אלכוהול לא ממש עוזר. מדד הקושי 8 - איש שקשה מאד לחיות איתו. לא כי הוא מציק או מתפרץ או מלכלך, אלא כי הוא חושב על כל דבר יותר מדי, תקוע בתוך עצמו, ומי שרוצה לחיות איתו צריך לזרום איתו, לעשות דברים שמעניינים אותו, ולפעול בתוך הגבולות שהוא מציב. זוכרים כמה זמן לקח לו לשחרר לצוקית? מוכנות לזוגיות 7 - דודו מוכן למדי לזוגיות, פשוט הזוגיות לא מוכנה אליו. כי הוא קשה. קשה קשה. סקס-אפיל 3 - זה לא שהוא נראה רע, אבל סקס-אפיל לא קשור למראה חיצוני. הוא קשור לתקשורת, לחן, להומור, ליכולת להתחבר. בקיצור, לכל הדברים שאין לו.

דקלה ואלון. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
דקלה ואלון/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

דקלה

הומור 0 - חוש דרמה מפותח יש לה, זה בטוח. כריזמה 3 - יכלה להיות לה כאריזמה אם היא היתה רוצה, אבל אין לה ביטחון עצמי, אז לא יעזור כמה פעמים היא תשמע שהיא יפה, וחמודה, ושמגיע לה, היא עדיין תעדיף להיתלות על מישהו שיש לו כריזמה, מאשר לפתח אחת משל עצמה. רמת עניין 3 - אפשר להגיד שזה מעניין, להיות עם מישהי שמשתנה לה המצב רוח מקצה לקצה. אפשר גם להגיד שזה בי-פולארי. תמיד היא איכשהו בכוננות מזוודה - מוכנה ללכת בטריקת דלת אם יצוץ משהו שצריך להתמודד איתו. בעצם אולי אני מתבלבלת בין מעניין למתיש. מדד הקושי 5 - זה נראה כאילו היא קשה בגלל שהיא מתחרפנת הרבה, אבל היא לא באמת. אלון פשוט לוחץ לה על הכפתורים של הטרפת, ולכן היא עושה לו חיים קשים. עם גבר שיאהב אותה היא תהיה בסדר גמור. גם אז יהיו לה קריזות, אבל פחות. לדעתי כשיהיו לה ילדים הכל יעבור לה. עד שהם יגדלו ויצאו מהבית. ואז אללה יוסטור. מוכנות לזוגיות 11 - חייבת זוגיות, ויפה שעה אחת קודם. ממש קשה לה לבד, בלי משענת קבועה, מישהו שמפמפם לה מחמאות, מחבק אותה מול הטלויזיה, ואומר לה שהוא אוהב אותה כל יום. דחוף. סקס-אפיל 9 - קודם כל דקלה היא הבחורה הכי יפה בתוכנית, ועם הגוף הכי יפה. מבחינת מראה חיצוני היא סקסית ללא ספק. אבל סקסיות היא לא רק חיצונית. היא גם קשורה לתזוזה במרחב, למבט, ולא נעים לי להגיד אבל גברים אוהבים נשים נידיות. מצד שני, אחרי פעם פעמיים של התקף כזה, הסקסיות שלה מתחילה להתעמעם.

אלון

הומור 9 - תכל'ס, אלון הוא הגבר היחיד בתוכנית שיש לו הומור מפותח, במיוחד כשיש לו קהל. זוכרים איזה להיט הוא היה בסופ"ש הזוגות? מלא אנשים שתקועים יחד וזקוקים למישהו שיעזור להם לשבור את הקרח ומודים לו על כל מילה שמפריחה את השממה. יצא ממנו משהו מאד מצחיק באותו סופ"ש. כשחושבים על זה, זה גם היה הפרק היחיד שבו הוא לא היה דוש לדקלה. כריזמה 9 - מה לעשות, חארות הם כריזמטיים יותר מאנשים נחמדים - זה בא ביחד, ואלון הוא טיפוס סוחף, עם ביטחון עצמי, שיכול להרים מצב רוח בחדר דכאוני, וגם לבאס חדר שמח, אגב. אין לי ספק שבחורות עפות עליו תמיד, במיוחד לפני שהן זוכות להכיר את הצד המתעלל שלו. רמת עניין 8 - כשיש לו הזדמנות. הבעיה היתה שדקלה לא ממש רצתה לנהל שיחות, היא העדיפה לנצל את הזמן שהיה לה איתו כדי למצוץ ממנו את כל שאריות החום שהוא היה מסוגל לתת. חבל שהיא לא הבינה שהחזקת ידיים והתכרבלויות זו לא הדרך הנכונה אליו. אלון הוא שכלתן, יותר מפיזי. גם סקס, לא משנה כמה טוב, בפני עצמו לא יכול להחזיק את תשומת הלב שלו לאורך זמן. מדד הקושי 8 - טוב, זה כבר נאמר וייאמר שוב. אלון הוא דוש תל אביבי קלאסי. הוא אוהב נשים, אוהב בילויים, ורוע יוצא ממנו כשהוא משועמם, כמו שקרה עם דקלה. הוא מספיק אינטילגנטי כדי לשחק לאנשים במוח, במיוחד אם האנשים האלה הן בחורות מאוהבות, וכמו שראינו, הוא עושה את זה, ולא מעט. מוכנות לזוגיות 1 - כן, אני יודעת שהוא אמר שהוא רוצה זוגיות. אבל להגיד כל אחד יכול. בלי קשר להתאמה עם דקלה, מי שמתנהג ככה לא מוכן עדיין לזוגיות. הוא סוליסט, מכור לעבודה, ולא באמת מעוניין להיות עם אישה אחת. עדיין לא. סקס-אפיל 9 - מה?? הוא מצחיק, כאריזמטי, מעניין, אינטיליגנטי, קשה, ומניאק. תפתחו מילון, תראו שזו ההגדרה הרשמית לסקסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully