קים קרדישאן וקניה ווסט בנשף הגאלה במטרופוליטן, מאי 2016. GettyImages
GettyImages

קים נגד העולם: האמת העסקית מאחורי ריבי הטוויטר

2.7.2019 / 8:32

המכירות ירדו? הלייקים מקרטעים כי עבר זמן מאז שהשתתפת בהישרדות? אין בעיה. כל מה שצריך לעשות כדי לנער את האבק מהקריירה ולהפוך שוב לרלוונטי הוא לביים ריב טוויטר עם מפורסם אחר, רצוי יותר ממך. הנה כמה דוגמאות מעולות

אחת מזירות ההאבקות המטונפות והמעניינות ביותר בעולם היא ללא ספק הטוויטר - למי שלא מכיר, מדובר במקום אליו סלבס מגיעים כדי לריב אחד עם השני, בדרך כלל אחרי שצרכו כמה תרופות מרשם יחד עם יין, וכל מה שבא להם זה קצת צומי וכותרת במגזין רכילות אינטרנטי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אחד הסיפורים המשעשעים שנתקלנו בהם לאחרונה, למשל, הוא ה"כמעט ריב" בין אלכס רודריגז לקיילי ג'ינר. אם אתם לא יודעים מי זה רודריגז - מדובר באחד מכוכבי הבייסבול הגדולים בארה"ב, אבל הוא מוכר בעיקר בזכות העובדה שהוא בן הזוג חובב הכותרות והאינסטגרם של ג'ניפר לופז. זה התחיל בראיון של רודריגז למגזין ספורטס אלוסטרייטד בו הוא עשה קצת ניים דרופינג וסיפר על כל החברים המפורסמים שלו. "היה לנו שולחן נפלא" סיפר על המט גאלה אליה הוזמן כצלם הצעצוע של לופז "היו לנו את קיילי וקנדל" (כשעושים ניים דרופינג, לא אומרים שמות משפחה, תלמדו) "קיילי דיברה על אינסטגרם ועל השפתונים שלה, ועל כמה שהיא עשירה". שזה, בעיקרון, נראה לנו הגיוני. אבל מסתבר שקיילי בת ה21 לא אהבה את הציטוט, אז היא קפצה לרגע לטוויטר וכתבה "אממ.... לא. דיברנו רק על משחקי הכס."

אלכס רודריגז נגד קיילי ג'ינר: שיווק עצמי על חשבון מפורסם אחר

זה נראה לכם תמים, אבל בתרגום מהוליוודית מה שהיא בעצם כתבה היה "תפסיק לרכב על התהילה שלי יא זונת פרסום מזדקנת, לך תחפש מי יישב לידך במקדונלדס מול מוזיאון המט שנה הבאה, כי אני כבר אדאג שלא תוזמן יותר לשום מקום"

אנחנו לא יודעות אם היתה זו לופז שאיימה להתיישב על המוח הקטנטן שלו אם לא יתנצל מיד או 2 הבנות שלו, שבטוח אוהבות את קיילי יותר מאותו, שהסבירו לו שהוא כנראה קיבל יותר מדי כדורי בייסבול לראש, אבל בתוך כמה שעות רודריגז צייץ "או מיי גוד נכון! זה הייתי אני שדיברתי על האיפור שלך ועל כמה שהבנות שלי אוהבות אותך!" שזה, אם לא הבנתם, פחד מוות.

כי ככה זה בטוויטר, סלבס פותחים חזית ואז ממשיכים איתה, יוצרים כותרות ואולי אפילו חולבים איזה הצעה לראיון, או מתקפלים מהר אל תוך היקום הווירטואלי ומבינים שהם בדיוק הרסו לעצם את הקריירה.

כדי שתבינו על מה בדיוק אנחנו מדברים - הנה כמה מריבי הטוויטר המפורסמים ביותר:

קייטי פרי נגד טיילור סוויפט: קידום מכירות נקודתי חסר בושה

סוויפט אוהבת להסתובב עם חברות מפורסמות, והיתה תקופה בה השתיים היו בסטיז נוצצות שבילו יחד ברחבי הוליווד. ב-2014 דלפו סיפורים על כך שפרי גנבה רקדני ליווי באמצע סיבוב ההופעות של טיילור וכמעט הרסה לה את הטור. כמה שנים אחרי קייטי הוציאה שיר בשם "BAD BLOOD" (דם רע) ושורות מהשיר שדיברו על זמרת פופ אחרת נשמעו שמיועדות לקייטי. מה עשתה קייטי חובבת הדרמות?

כתבה בטוויטר "תיזהו מרג'ינה ג'ורג בבגדי כבשה" קצת ערבוב בין אנלוגיות של ילדות רעות וטבע כפרי, אבל מדובר בבחורה שיורה קצפת מהציצים בקליפים. מה היתה המטרה של הציוץ? ככל הנראה לקדם את הקליפ שלה, שבו הופיע זאב בתחפושת כבשה שגרם לאנשים לדבר על הריב של השתיים, לרוץ ליוטיוב לחפש את אותו הזאב ולהעלות לפרי את הצפיות במאות מיליונים. קלאסי.

עוד באותו נושא

בולעת עכביש: איך הטורט של בילי אייליש עשה אותה כוכבת

לכתבה המלאה

אדם לוין נגד ליידי גאגא: התמודדות עם תחושת נחיתות על חשבון קולגה

רגע אחרי שליידי גאגא הוציאה את השיר שלה "Applause" אדם לוין צייץ "מחזור של אמנות ישנה בשביל הדור הצעיר לא הופך אותך לאמנית, זה הופך אותך למורה לאמנות" ומיד אחריו "אני לא מתבייש בזה שאני אוהב לכתוב ולהופיע בשביל עצמי ובשביל כל האנשים סביבי. זהו, לא צריך תוספות"

התגובה של גאגא: "או או אנשים, משטרת האומנות כאן!" לא ברור מה גרם לטורט הטוויטראי הזה, אבל ככל הנראה לווין הרגיש צורך להזכיר לאנשים לרגע את המוזיקה שלו אחרי שבילה יותר מדי זמן על כיסא השופט באקס פקטור. או שמדובר במשהו פשוט הרבה יותר - תחושת איום שגרמה לו לנסות להרים לעצמו על חשבונה. לא עבד.

ק.ק. ווסט נגד קלואי מורץ, בט מידלר, דרייק, וכל העולם: מיתוג, קנאה ומיתוג

מלכת הריאליטי, האופנה, הטראש והעולם אוהבת לריב בטוויטר, ואנחנו מתים עליה בזכות זה. כמה מהציטוטים המפורסמים ביותר של קימי כוללים את השחקנית קלואי מורץ שהעזה לכתוב בטוויטר שנשים צריכות להיות יותר מגוף יפה באינסטגרם בהמשך לתמונה חושפנית של קים.

די ברור לנו למה היא עשתה את זה - השילוב בין התהילה של קים ל"העצמה נשית" מתחסדת יכול להביא אינספור כותרות. אבל מי שיודעת את זה טוב יותר ממורץ היא קימי עצמה, שצייצה בתגובה "בואו כולנו נקבל את קלואי מורץ לטוויטר, בגלל שאף אחד לא יודע מי היא. השער שלך למגזין ניילון חמוד, בו". קים: 1 עולם:0

גם בט מידלר לא אהבה את התמונות החשופות של קים וכתבה "אם קים רוצה שנראה חלק שלא ראינו לפני כן, היא תצטרך לבלוע את המצלמה". גם כאן קים לא הסכימה להיות מגנט הלייקים של אף אחד חוץ מאשר שלה עצמה וענתה "היי בט מידלר, אני יודעת שכבר אחרי שעת השינה שלך אבל אם את עדיין ערה וקוראת את זה תשלחי תמונות עירום". מהממת.

היתה גם את הפעם ההיא שקים הדליפה סרטונים של קייטי פרי מאשרת לבעלה, קנייה ווסט, להוסיף לשיר שלו שורה שאומרת שהשניים שכבו (אחרי שקייטי הכחישה שהשיחה התקיימה או שהיא ידעה מהשיר), את הפעם שהזמר דרייק רב עם קניה ווסט וקיבל ציוץ מקים שאמר "אף פעם אל תאיים על בעלי או המשפחה שלנו, הוא סלל את הדרך בשבילך, דרייק." וגם הסבר משעשע למנחה הבריטי פירס מורגן שהגיב לתמונה חשופה ושאל אם היא רוצה שיקנה לה בגדים. התגובה שקיבל היתה "היי פירס, אף פעם אל תציע לקנות לאישה נשואה בגדים, זה חרא בסגנון אשלי מדיסון" (אתר היכריות לאנשים נשואים)

הסיבה לכל אחד ואחד מהטוויטים? הבנה ברורה של המדיום ודרך מעולה לייצר עניין ולבסס את עצמה כאישה חזקה ונטולת פחד. לייק לייק לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully