בובה עם חגורת צניעות. מערכת Sheee
מערכת Sheee

לרקוד עם בולבולים: החדר הסקסי שיעשה לך את מסיבת הרווקות

שחר מלכי

4.7.2019 / 8:38

אם נמאס לך מהבלונים הלבנים והורודים, הקוראת בקלפים שגם מוכרת ויברטורים והחשפן שבטעות את מכירה מהיסודי - הנה רעיון למסיבת רווקות מצחיקה, סקסית, וכיפית שלא את צריכה לארגן. את צריכה רק להגיע, בפיג'מה.

אני הייתי בכמה מסיבות רווקות בחיי, בדרך כלל הסיפור די בנאלי- וילה או לופט (תלוי בתקציב), הרבה אלכוהול, המון פשטידות, טונות של בולבולים, ואם ממש השקענו יש גם הפעלה של דראג/סקסולוגית/קוראת בקלפים, משהו בסגנון. אם פחות השקיעו - יהיה חשפן. מרגש.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בואו נודה באמת, איפה שיש כלות, יש למי למכור. תמיד נשים יחפשו את המיוחד, השונה והמקורי בכל מה שנוגע לחתונה שלהן, וכמובן שזה כולל גם את מסיבת הרווקות המתבקשת. חדר הבריחה "חלום רטוב" הוא בהחלט קונספט שונה ומעניין למסיבת רווקות, שמכיל את כל האלמנטים הטובים והמוכרים (בולבולים) אבל גם נותן טוויסט מאוד מצחיק ומעט תחרותי לכל האירוע.

חדר בריחה/שחר מלכי

אז מה זה בעצם?
למי שעוד לא ניסתה חדר בריחה ואני ממציאה לה את הגלגל - מדובר על חדר מלא חידות, שפתרונן יוביל להצלחת המשימה, כל זה בזמן מוגבל כמובן. בעוד שחדרי בריחה נפוצים הם בדרך כלל מפחידים או מסתוריים, כאן מדובר על חדר בריחה סקסי ופאן לגמרי. כן, יש בו את המאפיינים המוכרים של חדרי בריחה, משימות וחידות, אבל זה לגמרי פן שולי בכל הסיפור, וגם הרבה יותר סוטה מכל חדר בריחה שהייתי בו אי פעם. בלי לעשות יותר מדי ספויילרים (כי חלק מהעניין של החדר ושל חדרי בריחה בכלל הוא גורם ההפתעה): אתן תמצאו את עצמכן עושות דברים שלא חשבתן שתעשו אף פעם, אם תבואו בראש מספיק פתוח, כמובן. המשימות כולן קשורות למין, לא שלכן כמובן אף אחד לא מצפה מכן לעשות שום דבר קיצוני, ובאופן כללי, אין שם שום דבר שעובר את גבול הטעם הטוב, בהנחה שאתן באות מוכנות לראות דילדואים ענקיים, שדיים בכל פינה, ולהתעסק קצת בסאדו מאזו. טוב טעם.

אחת המטרות העיקריות של החדר, הוא פשוט לגרום למשתתפים לצחוק, וזה מתחיל כבר עוד לפני שאתן בכלל נכנסות אליו. במהלך ההדרכה אתן תחשפו לסיפור המסגרת של החדר (בקצרה: כוכב הפורנו מוצציטו חטף את חנרייטה בעלת "היתרונות הבולטים", ואתם צריכים להציל אותה), וכן לסרטון הדרכה משעשע במיוחד שאותו מעבירה כוכבת דראג קורעת מצחוק. גם המפעילים עצמם מאוד נכנסים לדמות ולאווירה עוד בהדרכה. אני גם הצטיידתי בחברות הנכונות (כלומר, מפסיכיות על כל הראש, משולחות רסן ולא מפחדות מהמיניות של עצמן), מה שעוד יותר העצים את החוויה.

חדר בריחה סקסי/שחר מלכי

בתור אחת שעשתה לא מעט חדרי בריחה (בהצטיינות יתרה, אם יורשה לנחתום להעיד על עיסתו) אני לא אחת שאוהבת לקבל רמזים מהמפעיל. דווקא כאן, האינטראקציה עם המפעיל הייתה חלק חשוב מאוד בחדר, אם לא בשביל פתרון החידות, אז בשביל הצחוקים והבדיחות - המפעיל לא מתבייש לעשות על המתמודדות קצת דאחקות לפעמים, ולשחרר בנות שקצת יותר מתביישות או באו בטעות עם פוזה. תיפטרו מהפוזה עוד לפני הכניסה, זה רק יעשה לכן טוב.

רואים שהייתה השקעה בהכנת החדר, אפילו עד לפרטים הקטנים. למשל, כיסויי העיניים שתקבלו לפני הכניסה מעוטרים בשדיים ובולבולים - השקעה! ושוב, בלי לעשות יותר מדי ספויילרים, כי את זה גם תוכלו לראות בתמונות, הדבר האחרון שתעשו בחדר הוא לצאת ברכיבה על בולבול ענק. אני לא האמנתי שאני אי פעם אכתוב את השורות האלו, או ארכב על כזה דבר, אבל מסתבר שאשכרה יש אנשים שהעבודה שלהם הייתה ליצור את הבולבול הענק הזה, ועשו את זה בצורה יוצאת דופן. אם ככה, מי אני שאסרב לרכב עליו, הא?

עוד באותו נושא

הסקס לא להיט? זו הפעילות שכדאי לעשות יחד כדי לשפר אותו

לכתבה המלאה

בדרך לחתונה רוכבים על בולבולים

אגב, החדר הוא לא בהכרח למסיבות רווקות, והוא מיועד לכל מי שרק רוצה לבוא לצחוק למשך שעה, כמו קבוצות של חבר'ה, קבוצת חברות טובות, וגם קלאסי לדאבל דייט סופר פאן. אבל אם כן באתן ממש למסיבת רווקות, אז יהיה לכן גם חדר פרטי שיכיל שמונה עד שישים אנשים, בו תוכלו לשתות לפני הכניסה לחדר, דבר שמאוד מומלץ לעשות (שאלנו את המפעילים). החדר עצמו גם יעמוד לרשותכן לאורך כל הערב, כך שהחגיגות יכולות להימשך גם בסיום חדר הבריחה, לעשות קריוקי, להקרין סרטונים מצחיקים, ואם ממש תרצו אז כן, גם להביא את הקוראת בקלפים. אנחנו אמנם לא עשינו את זה, אבל מאוד מומלץ לעשות את חדר הבריחה בפיג'מות, זה גם תכלס מגביר אפילו יותר את האווירה של המסיבה. החדר מתאים לקבוצות של שלושה משתתפים (מנאז' אה טואה סטייל) ומעלה, באירועים יש אפילו אופציה למשחק כפול עד 16 משתתפים בו זמנית, שיצטרכו לשתף פעולה ביניהם (וזה לא יעבוד רק לזוג, סורי). אה כן, וכולם חייבים להיות מעל גיל 18 (אם זה לא היה כל כך ברור עד עכשיו, החדר מכיל תכנים מיניים).

כן, גם גברים עשו, עושים ויעשו את החדר הזה. גייז וסטרייטים. גם משפחות עם ראש פתוח (לא הייתי עושה את החדר הזה עם המשפחה שלי, אבל אתן יודעות איך זה, משפחות לא בוחרים). פחות הייתי ממליצה לבוא עם חמותך, נגיד, אבל אני לא שוללת. בכל מקרה, אם אתן באות, כדאי לבוא מאוד משוחררות ופתוחות, אחרת כל הדבר הזה לא שווה. החידות לא קשות במיוחד, כך שלא צריך להיות גאון כדי להשלים את החדר, וגם אם קשה, תמיד תוכלו לקבל עזרה. בסופו של דבר, החוויה מהחדר היא מהקונספט, העיצוב והאווירה המצחיקה, אז את לא חייבת להיות גיקית של חדרי בריחה כדי ליהנות ממנו.

הנחה מיוחדת של 10% לקוראות Sheee! כתבו בהערות להזמנה את המשפט "נה נה בננה גם אני חולמת חלומות רטובים", ותקבלו את ההנחה. אסקייפ רום "חלום רטוב", ברקת 5 הרצליה. המחירים נעים בין 90 ל- 299 שקלים למשתתף, תלוי באקסטרות (כיבוד, מתנות, קריוקי, ועוד) רצוי להזמין לפחות שבועיים מראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully