בראדלי קופר, אירינה שייק בטקס האוסקר 2019. AP
AP

ריבאונד: אירינה שייק מתמודדת עם הפרידה מבראדלי קופר

14.7.2019 / 8:56

פרידה זה אף פעם לא קל. לא משנה בת כמה את וכמה ארוך או קצר היה הקשר, זה קשה לכולן. מעבר לכאב, המעבר דורש מאיתנו התגברות על העובדה שהמציאות שלנו עוברת טלטלה. כולנו עוברים את זה, וחיים לספר על זה, וככה אירינה שייק עושה את זה

כדי שלרגע לא תחשבו שהפרידה שלכם מיוחדת או קשה במיוחד, שימו לב לאחת הפרודות הטריות בשוק - הדוגמנית אירינה שייק, שלאחרונה יצאה מזוגיות בת 4 שנים שכללה ילדה משותפת עם אחד הגברים הנחשקים בעולם, בראדלי קופר. אמנם מדובר בדוגמנית-על וקל לחשוב שהחיים שלה הם ערמת תותים עם יהלומים וקוביות בבטן, והיא פשוט תדלג עם רגליה הארוכות לעבר קשר חדש ולוהט, אבל שייק, ממש כמו כל אחת אחרת, מבינה שגם אם את אירינה פאקינג שייק - תמיד יש בעולם מישהו שנמאס לו לחזור הביתה אלייך.

הישארו מעודכנים! כנסו לפייסבוק או לאינסטגרם שלנו

זה התחיל בכך שהייתה צריכה להתמודד עם העובדה שבן הזוג שלה צילם סרט שבמהלך סיבוב היח"ץ שלו התחילו לצוץ שמועות על רומן והאינטרנט התמלא תמונות של בראדלי וליידי גאגא בוהים אחד בשני כמו ששייק בטח בוהה בעוגת שוקולד. ממש בשיא השמועות שייק וקופר הגיעו יחד לטקס האוסקר, כנראה כדי להראות לעולם כמה הם יפים ונכונים, רק שהדבר התפוצץ בפנים המשורטטות שלהם כשקופר וגאגא עלו לבמה ושרו דואט שהרגיש כמו פורנו רך. יום אחרי האוסקר שייק הפסיקה לעקוב אחרי גאגא באינסטגרם והעולם כולו התחיל להביע דאגה, תחשבו על כל הדודות החופרות שלכן ותכפילו פי 10 מיליון, ואז תדמיינו שכולן יודעות לתפעל אינסטגרם.
ואז הם נפרדו. וכל ממלכת האינטרנט צעקה "אמרנו לך" והתחילה להמר מתי כבר קופר וגאגא ייצאו מהארון.

אז במקום להיתקע בבית ולהריח את בית השחי שלה כדי להחליט אם היא צריכה מקלחת, אירינה עשתה את מה שעושות נשים חזקות כשהחיים זורקים עליהן את ליידי גאגא והן צריכות לחשוב איך לעשות מזה לימונדה - היא התחילה להשקיע בעצמה וליצור עניין בחייה, במטרה להתגבר ולהתקדם. ואת ההתגברות הזו היא מתעדת בפוטוגניות מושלמת באינסטגרם שלה, ובלי לשים לב יוצרת את המדריך המושלם להתגברות על פרידה על פי אירינה שייק:

המסר לאקס: עברתי הלאה ואני לא מביטה לאחור

התמונה הראשונה שאירינה העלתה אחרי הפרידה היתה שלה, עומדת לבד על צוק בבגד-ים שלם ומציגה תחת מושלם לכל 12 מיליון עוקביה. שילוב בין מטאפורה של אישה חזקה שלא צריכה גבר לבין הרצון לדחוף בפרצוף של בראדלי את העובדה שהיא דוגמנית-על בעוד גאגא מגרדת את ה1.60 מלמטה. היא לא המציאה את השיטה, כבר שנים שאפשר לזהות פרודות טריות על פי תנודות האינסטרגם שלהן. וזה בסדר כי דווקא במקרה הזה האינסטגרם יכול לשמש כמקום מעודד שיחזק לך את הביטחון, זה לא בושה לרצות קצת צומי - להיפך. זה הזמן שלך להרגיש טוב עם עצמך ולאפשר לאינטרנט להעלות לך את הביטחון העצמי, גם אם זה במחיר של איזה דיק-פיק שיישלח לך לאינבוקס בטעות.

גם בימים כתיקונם, אין על החברים הגייז שיעזרו לך להשחיר לו

נכון שכל מה שאת רוצה הוא להישאר במיטה ולבכות מול קומדיות רומנטיות או לתכנן מהלכים בעזרת דוקו פשע, וזה בסדר, מותר לך, בכי הוא חלק חשוב מההתמודדות. אבל אחרי שסיימת - תצאי. גם אם לא בא לך, גם אם את עייפה וגם אם את מרגישה שכולם צעירים ועלובים. תצאי כדי להבין שהעולם בחוץ ממשיך לנוע גם אם החיים שלך מרגישים כאילו הם נתקעו. תאתגרי את עצמך, נסי מקומות חדשים, תכירי אנשים ותנהלי שיחות שלא חשבת שתנהלי, בעיקר נסי לצאת מאזור הנוחות שלך ולרענן את השגרה, כי פתיחות תביא איתה חוויות שלא ציפית לחוות.

לצורך העניין, אין כמו החברים הגייז. גייסי אותם להוציא אותך לבילויים עליזים - הם פשוט אנשים מעניינים ושמחים ואין כמוהם כדי להרחיק אותך מהמחשבות על הסטרייט המעצבן שנפרדת ממנו. חודש הגאווה אמנם נגמר אבל זה ממש לא אומר שקהילת הלהט"ב לא לוהטת כמו תמיד, ומי שמבינה את זה מצוין זו אירינה, שחגגה בכל מצעד גאווה אפשרי בחודש האחרון.

עוד באותו נושא

זה לא רק נראה יקר: הסודות הגדולים של האוליגרכים

לכתבה המלאה

דברי עם חברות

אחד הדברים החשובים ביותר אחרי פרידה הוא לדבר על מה שאת מרגישה ועוברת, והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא עם חברות שלא ישפטו אותך וכמה כוסות יין. במקרה של אירינה מדובר בריקארדו טישי ודונאטלה ורסאצ'ה, אבל אין לנו ספק שגם לך יש חברות רווקות שהזנחת לטובת סקס עייף ובינג'. אז תקבעי איתן, תזמיני קוקטיילים ותדברי על הקשיים שלך, רק אל תהפכי את זה להרגל, כי בסופו של דבר באמת שהוא לא מעניין אף אחד חוץ ממך, ובקרוב גם את תמאסי בשיחות עליו. זה יקרה, את תראי.

פעולות הסחה

נכון שבמקרה של אירינה הסחת דעת פירושה לטופף על המסלול של ורסאצ'ה או לצלם סרטון עם ג'יגי' חדיד בזמן שאת הולכת למשרד ומקללת ששכחת עליונית כי המזגן על 12 מעלות, אבל בשני המקרים מדובר במשהו שמסיח את המחשבה מהפרידה. אם העבודה שלך לא גורמת לך לשכוח ולהתרכז במשהו אחר, חפשי קורס, סדנה, אימון כושר או כל דבר אחר שיעסיק את הראש שלך, וגם אם המחשבות שלך נודדות לזוגיות, נסי להכריח את עצמך לחשוב על משהו אחר, ממש כמו שאת עושה כשעולות לך בראש מחשבות על הפעם ההיא ששתית יותר מדי ועשית בושות. זה אולי ירגיש מאומץ בהתחלה אבל את תתרגלי, ולאט לאט תחשבי על הזוגיות פחות ופחות.

חייכי מלא

גם אם את עצובה, כועסת או רוצה לשלוח לו 19 הודעות ברצף, אל תסתובבי בעולם כמו סאן-ברנרד מרייר עם עיניים דומעות. תחייכי לכולם ותהי נחמדה, לפעמים עצם הפעולה הפיזית של החיוך יכולה לגרום לך להרגיש טוב יותר ולהראות נגישה ונעימה יותר לסביבה. גם אם כל מה שאת רוצה זה לרוץ הביתה ולהסניף את החולצה שהוא שכח או שאת בדיוק מתכננת איפה להחביא את הגופה שלו, תעשי את זה בחיוך. המשפט הידוע FAKE IT TILL YOU MAKE IT מעולם לא היה רלוונטי יותר.

צלמי מלא תמונות

ממש כמו כל מי שנפרדת מחבר, גם אירינה מפציצה בעשרות תמונות וסטוריז מלאים בגדי ים, מכנסיים קצרים ובטן שטוחה. כי שום דבר לא מרגיש טוב יותר מלגרום לו לרצות לזחול לתוך מאורה ולמות, או לפחות להיזכר כמה את שווה ולזחול במרץ לעברך. ובעיקר - תזכירי לעצמך שאת תעברי את זה. ואם בדרך תהפכי לאישה מעניינת יותר ובטוחה בעצמה גם הגבר שיגיע יהיה איכותי יותר ממה שחיי אצלך בבית עד עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully