אישה אוכלת סוכבריה. ShutterStock
ShutterStock

מין אוראלי עושים באהבה או לא עושים בכלל: 5 חוקי חובה

26.7.2019 / 20:22

בניגוד למה שנשים מסוימות חושבות, לשים אותו בפה זה לא ממש מספיק. יש הבדל גדול מאד בין מישהי שיודעת מה היא עושה לאחת שלא. לא הבאנו כאן את כל התורה כולה, אבל הנה כמה טיפים בסיסיים שימנעו את קריאות הבוז מהיציע

לא רק לתת, אלא לתת מכל הלב. יכול להיות שאת עושה את זה באופן קבוע, ויכול להיות שכבר שכחת מה הטעם של זה. כך או כך, הגיע הזמן לרענן את הארסנל, וללמוד כמה שיטות שיגרמו לו ליהנות יותר, ועל הדרך לשדרג גם לך, כי הדרך לסוף תהיה ככה הרבה יותר קצרה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם תשאלו אותם, כנראה שהגברים יגידו שהם מעדיפים מציצה בינונית מאשר לא לקבל בכלל. גם בתכלס, די קשה לפשל את כל סיפור הזה של המציצה, כי מדובר אחרי הכל באיבר מאוד פשוט לתפעול שמגיב לגירויים הכי פשוטים שיש. בגדול, כל עוד לא עירבת את השיניים שלך - את כבר במצב טוב. אבל בכל זאת, אם קמת במצב רוח מפרגן, ובא לך לנסות לגרום לבן הזוג להגיע לפסגות חדשות של אושר, למה לא ללמוד דבר או שניים? בבקשה:

פור פליי הוא ידידה הטוב של האורגזמה
את יודעת, משחק מקדים. גברים כנראה לא יודו בזה, אבל למעשה משחק מקדים הוא לא לנשים בלבד, ולגמרי מעצים גם את האורגזמה הגברית. אל תיגשי ישר לעניינים. החוכמה היא להתחיל בנשיקות, בהתחלה על הפה, ולאט לאט לרדת לשאר הגוף, על החזה והבטן. עוד דרך נחמדה היא דווקא להתחיל מלמטה - להתחיל לנשק באזור הברכיים ולאט לאט לעלות בנשיקות דרך הירך הפנימית. נסי ותיווכחי.

יש לך מקום
אנחנו יודעות שזה לא תמיד קל, אבל מה לעשות, ככל שהוא יותר עמוק בפנים זה הרבה יותר כיף לבחור שלך. אנחנו לא נשקר, מציצה סטייל "גרון עמוק" זה לא פשוט ואף דורש תרגול עד שזה הופך להיות לא לגמרי בלתי נסבל. ההמלצה היא להתאמן על דברים דמויי פין, כמו בננות או דילדואים. העניין הוא שזה נורא אדיוטי, אז אנחנו נמליץ לך פשוט לעבוד לאט, ולהרגיל את הגרון שלך לתחושה הזאת עד שאת מתגברת על הגאג-ריפלקס, ומצליחה לעשות את זה מבלי לחוש צורך להקיא. אגב, עדיף שלא תכריזי על מראש שאת הולכת לנסות לעשות את זה. פשוט תפתיעי אותו. הוא גם ייהנה מההפתעה, וגם את לא תרגישי לחץ.

שדרגי את הטעם
כשאת נהנית ממשהו זה מקפיץ גם את ההנאה שלו. אם קשה לך עם הטעם של הזרע, ולא בא לך לבלוע אותו, או אפילו קשה לך לטעום אותו, יש דרך לשפר את זה. אפשר ללכת על הקלאסיקה הטבעית - מיץ אננס, שממתיק ומשפר את טעם הזרע פלאים. אפשר גם ללכת על שיטה יותר מתוחכמת - מסכות ללשון להסוואת הטעם. אלו בעצם מעין דפים קטנים שמניחים על הלשון לפני המציצה, והם מנטרלים את הטעמים המרים והמלוחים של הזרע. והטעם של המסכות הוא מתוק, והוא אמנם לא מנטרל 100 אחוז מהטעמים של החרוב הרקוב, אבל בהחלט משפר את החוויה פלאים.

תתייחסי להכל
הפין הוא האיבר המרכזי, ואנחנו יודעות את זה יפה מאוד, אבל ישנם עוד כמה איברים מסביב שזקוקים לתשומת לב על מנת להביא את המציצה לכדי שלמות. הברור מאליו הוא, כמובן, שק האשכים. בשק האשכים יש כמה קצוות עצבים, מה שהופך אותו לרגיש למגע. נישוקים, ליקוקים או דיגדוגים באזור הזה יכולים להיות מאוד מועילים להעצמת החוויה. אגב, אל תזניחו את הקו החוצה את שק האשכים, גם הוא יכול להיות מקור להרבה הנאה. האזור הבא הוא הקפל הגלוטאלי, שזו מילה מאוד לא סקסית לאזור שבו הירך פוגשת את התחת. אנחנו נוטים להתעלם מהאזור הארוגני והמאד רגיש הזה, אבל אם תנסי לעסות או לנשק את האזור, את תראי שזה לגמרי עושה את העבודה. יש כמובן את הפרינאום שמשום מה בעברית נתנו לאיבר הזה את השם הכי פחות סקסי שיכלו לחשוב עליו - שועה. בקיצור, מדובר באזור שבין הביצים לפי מהטבעת, ועיסוי עדין שלו יכול לעשות פלאים. בל נשכח את פי הטבעת. גם אם הגבר שלך לא מוכן שתכניסי לו אצבעות עד לערמונית, אפשר בכיף לשלב גירוי חיצוני באזור. אזור הגירוי האחרון הוא הסקרום. הסקרום הוא למעשה העצם המשולשת בבסיס עמוד השדרה. בשביל לגרות את האזור הזה תצטרכי להפעיל קצת יותר לחץ מאשר על איבר רגיל, אבל זה לגמרי יהיה שווה את זה.

סיימי לאט
נכון שאחרי שאת גומרת, כל העניינים שם למטה נהיים סופר רגישים? נכון שאי אפשר כמעט אפילו לגעת בדגדגן? ככה גם אצלו. לכן, תתייחסי אליו בדיוק כמו שהיית רוצה שיתייחסו אליך כשאת מתחילה לגמור - כשהבחור מתחיל להגיע לאורגזמה, תתחילי להאט את הקצב, ושימי לב שאת לא מפעילה יותר מדי לחץ. במקום זה, עברי לתנועות רכות יותר עם הפה והיד, עד להגעה ליעד. אם כל זה לא עובד - תתחילי לחשב מסלול מחדש, חמודה.

עוד בוואלה!

חתולה לוהטת או גופה מקוררת? גלו כמה היא באמת טובה במיטה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully