בראדלי קופר, ליידי גאגא בטקס האוסקר 2019. GettyImages
GettyImages

הרוסים באים: אירינה שייק וליידי גאגא במלחמה קרה

1.8.2019 / 7:47

מהרגע שבו החלו השמועות של בראדלי קופר וליידי גאגא, ובמיוחד מאז שהוא ואירינה שייק נפרדו, הרוסים התגייסו לטובת בת ארצם, ומציפים, שלא לאמר מטרילים את האינסטגרם של הליידי במליון תגובות זועמות, וגם בכמה נסיונות למצוא בית לחתול עזוב

"רוסים הם האנשים הלבנים המפחידים ביותר" משפט שנאמר על ידי הקומיקאי דן סודר, שמדבר על העובדה שכל מה שצריך כדי לשרוד בשכונות מפחידות הוא לזייף מבטא רוסי. וזה נכון, יש לא מעט רוסים מלחיצים, וללא ספק יש רוסים שאף אחד לא היה רוצה לפגוש בסמטה אפלה - וגם לא באור יום מלא באמצע רחוב סואן במקרים מסוימים, אבל אתם יודעים מה מפחיד יותר מרוסי אחד מלחיץ? הרבה מאוד רוסים כועסים במקום אחד. ואיך אוספים המון המון רוסים במקום אחד? ובכן, תשאלו את ליידי גאגא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ואם אין לכם מושג מה הקשר בין מאות אלפי רוסים לגאגא, תנו לי להסביר:
בשבועות האחרונים מתרחשת תופעה משעשעת במיוחד בעמוד האינסטגרם של ליידי גאגא - אם תיכנסו לתמונה האחרונה שלה אתם תראו מיליון (כן, מיליון) תגובות, כשהרוב המוחלט כתובות ברוסית.

לא מדובר בווירוס או באיזו פריצה מוזרה אלא במשהו מצחיק ומוזר בהרבה: מאז שאירינה שייק ובראדלי קופה נפרדו והשמועות מדברות על כך שהאשמה הבלעדית לפרידה היא ליידי גאגא, מיליוני רוסים מרגישים שגאגא פגעה באחת משלהם, ובתגובה הם יוצאים להגן על אירה (כן, בתגובות הם קוראים לה אירה, כי אירינה זה שם מלא שמשתמשים בו רק למסמכים ולתקשורת, ממש כמו שכל סשה, אלכס ושורה שאתם מכירים היא בעצם אלכסנדרה וכל טניה היא בכלל טטיאנה). זה התחיל בטפטוף של תגובות עצבניות מתחת לתמונה של גאגא באינסטגרם והתפתח לכדי צ'אט קורע, מלא בצחוקים, הטרלות ודיונים בכל נושא אפשרי. ואם יש משהו שאפשר ללמוד מקריאה של התגובות זו העובדה שמעבר לאפקט המלחיץ, רוסים הם גם די משעשעים.

מליון תגובות של רוסים זועמים, וגם כמה נסיונות למצוא בית לחתולים

להלן מבחר קטן של תגובות (בתרגום חופשי לחלוטין):

• הצלחנו להחזיר אלינו את חצי האי קרים - נצליח להחזיר גם את קופר!

• אירינה אני רוצה לקנות לך אוטו חדש, מבטיח שזה לא יהיה מיני קופר

• אני מאמינה שבעזרת העמוד של ליידי גאגא נצליח לאחד שוב את רוסיה עם אוקראינה

• אנשים מופתעים איך ברה"מ ניצחה את גרמניה, אבל תראו מה קורה כשאנחנו מתאחדים!

• גם לי גנבו את החבר, אבל את העמוד של הכלבה ההיא אף אחד לא הטריל! אוף, יכולים לעזור?

• מי שיצליח לגרש את גאגא מהבית של קופר יקבל הנחה על עיצוב גבות!

• יכול להיות שבראדלי היה איתה רק בשביל הדרכון הרוסי?

מעבר לתגובות, מסתבר שהתמונה הפכה לצ'ט פעיל, מלא בפרסומות, נשים שמחפשות חתן, מישהי שמחפשת בית חם לגורי חתולים ומדגישה שיימסרו אך ורק לאנשים טובים ולא לאנשים כמו ליידי גאגא וגם בקשות מגאגא עצמה להתחיל לרשום ברוסית, כי עם כל הכבוד לאנגלית שלה, העמוד שלה הוא כבר מזמן יותר בורשט מהמבורגר. אגב, בתגובות יש גם אחלה מתכונים לבורשט.

עוד בוואלה!

לישון עם חזייה ולשתות תה שומר: מה באמת מגדיל חזה ללא ניתוחים?

לכתבה המלאה

מגנים על אירינה. למרות שנראה שהיא מסתדרת מצוין

אחד הגולשים עושה הבחנה משעשעת - בגלל שרוסיה משתרעת על פני 11 אזורי זמן, התגובות לא מפסיקות אף פעם "עד שחצי רוסיה הולכת לישון, החצי השני מתעורר, ולגאגא זה נראה כאילו אנחנו פשוט מגיבים לה סביב השעון".

וזה מצחיק, מאוד, ומלחיץ, אבל בעיקר גורם לנו להבין עד כמה בכל פרידה יש חלוקה ברורה של הצדדים. בין אם מדובר בחברים משותפים, משפחה או התחייבויות זוגיות - מה שהיה שלך מהבית תמיד יהיה שלך, ומה שהיה של הצד השני ככל הנראה יתאייד מחייך בשלב מסוים. כי לא משנה עד כמה אחותו אהבה אותך והיתה החברה הכי טובה שלך - היא תמיד תהיה קודם כל אחותו, גם אם הם בכלל לא מסתדרים, ואל תצפי ממנה להיות איתך באותו הקשר כמו לפני הפרידה. בדיוק בגלל זה אסור לנו להסתכל על מה שאיבדנו יחד עם בן זוג שהלך, אלא על מה שהרווחנו - במקרה של אירינה שייק זו הבנה שיש לה בסיס מעריצים איתן ברוסיה, ושיש מצב שאם היא קופצת רגע למוסקבה, היא יכולה לקבל תפקדי משחק טובים בהרבה מ"אישתו של הרקולס".

במקרה של כל אחת אחרת, אובדן של זוגות חברים או חברים שהגיעו כנדוניה לא צריכה להיות מוקד של עלבון או כעס, ההסתכלות צריכה להיות דווקא על החברים שנשארו ומוכיחים שהם שם גם כשקשה, וצריך להתאחד, יחד עם הבנה שכרגע שגם הצד השני צריך כרגע את "הצד שלו". ועוד משהו שאפשר לקחת מהמלחמה הקרה הזו היא ההבנה שלא משנה מה, אסור, בשום אופן, אף פעם, לעצבן רוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully