יהודה לוי, שלומית מלכה. רפי דלויה
רפי דלויה

או שתירגעו או שתיפרדו: כל הזוגות שנמאס לנו לראות

4.8.2019 / 9:00

עם כל האהבה לאהבה, זוגיות של סלבס, כזו שמשתמשים בה כדי למכור לנו דברים, היא קצת פחות מקסימה ומחממת לבבות, במיוחד כשמיחצנים אותה יותר מדי - קבלו את חמשת החופרים שהמאיסו עלינו את הזוגיות שלהם

הם מצטלמים כל רבע שעה בפוזות "טבעיות", כאילו לא נשרה להם היד מאלפי הטייקים שנדרשו כדי להגיע לתמונה המושלמת שנראית גם מספיק טבעית אבל גם לא מדגישה את הנקבוביות, תוך כדי נשיקה רומנטית על גדות נהר הסיין, כאילו מישהו קונה את הנונשלנטיות של הזוגיות המושלמת שלהם. חברים, סלבס או לא - כולנו יודעים שאתם רבים, בדיוק כמו כולנו, על מי השאיר שערות בזה של האמבטיה, אז שחררו

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז שחררו אותנו עם האזכורים הבלתי פוסקים לזוגיות המושלמת שלכם בכל יום מחדש, בין אם זה באינסטגרם, בתוכניות אירוח או בראיונות עם משפטים כמו "הוא יודע להכיל אותי" או "היא החברה הכי טובה שלי". סבבה? די. תפסיקו לדחוף לנו את הזוגיות שלכם כל רבע שעה לפרצוף, כי זה לא אמין, חוזר על עצמו ובעיקר לא מעניין. או שתראו לנו קצת אותנטיות, או שמצידנו, תיפרדו, כי עלינו הזוגיות שלכם כבר הצליחה להימאס

לא, אני לא מחזיקה את הטלפון בעצמי. עוברי אורח תפסו אותנו בפוזיציה טבעית

וואו, כמה אהבה. אהבה בריאליטי, אהבה על ספת הסמי-פסיכולוג המקריפ, אהבה באינסטגרם, בראיונות עומק, בפוסטים עילאיים ומתנשאים, בחתונה מצולמת ובגיא פינס. הבנו שמצאת אותו ואז מצאת את עצמך, או שזה היה להיפך, לא באמת אכפת לנו, בבקשה לכו למצוא לעצמכם בית להצטלם בו ותעזבו אותנו בשקט.

תראו - אני המשוגעת בזוגיות שלנו, ממש לא משעממת כמו שאני נראית

וואו. הדבר היחיד שמתחרה בכמות התמונות בבגד ים שמעלה רפאלי הוא כמות התמונות המתנשקות, מתחבקות ומתרפקות שיש לה עם בעלה, וגם כשלא מדובר בתמונות זוגיות היא דואגת להסביר לעוקבים שהוא זה שצילם אותה, כנראה סתם לגרום לנו לקנא כי אותנו אף אחד לא מצלם. זה נחמד והכל, אבל ביננו מרגיש קצת מאולץ. הבנו, את דוגמנית בינלאומית ובחרת אותו על פני דיקפריו ועוד מיליוני כוכבים הוליוודים שעמדו בתור. אבל בחיית, קצת מינון, גברים עם קרחת אנחנו רואים בכל מקום, זה לא מעניין אותנו, אפשר קצת תוכן שיווקי של גלידות או משהו? כן, עד כדי כך נמאס לנו.

עוד בוואלה!

ריבאונד: אירינה שייק מתמודדת עם הפרידה מבראדלי קופר

לכתבה המלאה

אל תשאלו אותי על הקשר עם הילדים של אייל. זה עניין פרטי ביני לבין עשרות אלפי העוקבים שלנו

זה נכון שאייל גולן יעניין אותנו גם אם הוא יחליט שהוא מתנזר מנשים והולך לחיות את חייו עם להקה של 14 חתולים, אבל מאז שהוא פגש את דניאל גרינברג מינון התמונות המאוהבות של השניים עומד ביחס ישיר לכמות הפעמים שדניאל עשתה פרצוף חמוץ ואמרה לצלמים "הזוגיות שלי היא פרטית!" היינו מאמינים לך אם לא היית מעלה תמונה עם אייל, עם הילדים שלו, האקסית שלו, האחיינים שלו או הסבתא של דודה שלו רגע אחרי הראיון. בואי נגלה לך סוד -יש המון זוגות שהזוגיות שלהם פרטית לחלוטין, אם את רוצה שלא ישאלו אותך על הזוגיות שלך, אל תצאי עם מגה סטאר, ואם את רוצה שהוא יהיה יותר שלך נסי לא להעלות 500 תמונות של שניכם כל שבוע. זה בטוח יעזור טיפה.

הבאתי ספרדי חתיך ועכשיו אני הכי מתאמץ להפוך אותו לישראלי, שלא ישעמם לו

הזוגיות המתועדת, החתונה המצולמת והאזכורים הבלתי פוסקים במהלך כל שידור שאסי מנחה (והוא מנחה הרבה פאקינג שידורים) והפרסומת! הו, הפרסומת שבה אלברט מדבר במשך שלוש דקות על ספריי בריח אורנים לבית! ג'יזס! כל אלה גרמו לנו להתחיל לסלוד מהזוגיות הזאת. הבנו, תפסת ספרדי חתיך וייבאת אותו לארץ, זה מעודד עליה ושלב אחד מתקדם יותר ממה שעושה קורל סימנוביץ, וספרדים זה גם סקסי. אנחנו מעריכים את העבודה הקשה, אבל באמת שאפשר להוריד קצת הילוך ולתת לנו קצת להתגעגע.

היא נשמה עתיקה והחיבור ביננו נורא עמוק, הגוף הפצצתי שלה לא קשור לאהבה שלנו

למה אנחנו צריכים לדעת שאתם קוראים אחד לשניה דובי ודובה? באמת. עניינתם אותנו בהתחלה ותמונות החתונה היו מהממות אבל עכשיו שאתם נשואים ומבורגנים כל מה שבא לנו לדעת זה מתי שלומית נכנסת להריון. תעשו טובה, די עם הכיתובים ה"עמוקים" על תמונות נשיקה שנועדו לסחוט לייקים ותגובות. הבנו, היא נשמה עתיקה ואתה עדיין מתרגש כשהיא עולה הביתה בפיג'מה אחרי טיול עם הכלב. די. זה סתם נותן לבני הזוג שלנו לגיטימציה לקרוא לנו דובה. ואנחנו ממש לא נראות כמו שלומית מלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully