מאי גורפינקל. באדיבות המשפחה
באדיבות המשפחה

המחווה המרגשת לזכר מאי גורפינקל, שנפטרה מסרטן בגיל 15

2.8.2019 / 9:20

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מקימה מרכז משפיענים חינמי לקידום יוצרי תוכן ברשתות חברתיות בתחומי הביוטי והלייף סטייל, במחווה מרגשת לזכרה של מאי גורפינקל-עמישי ז"ל

מאי גורפינקל-עמישי ז"ל, שנפטרה לפני כשנתיים ממחלת הסרטן, סמוך ליום הולדתה ה-15, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, מאד אהבה איפור. היא כל כך אהבה איפור שעסקה בו ככל שרק יכלה. אפילו בשלבים המאוחרים יותר של מחלתה, בהם כאביה היו קשים מנשוא המשיכה להגיע למשרדי קבוצת אסתי לאודר, שם בילתה, צילמה סרטיונים והיתה בת בית, חברה וקולגה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו ראית?

לזכרה של מאי, הוקם מרכז הדרכה חינמי למשפיעניות שהושק השבוע בנוכחותם של בני משפחתה הנרגשים. באירוע עצמו שמענו את אמה של מאי, ענת, מספרת עד כמה משמעותית היתה מערכת היחסים הזאת עם עולם הביוטי ועם הקבוצה - עבור מאי, ועד כמה העיסוק באיפור סייע לה להסיח את דעתה כשהיתה זקוקה לכך יותר מכל. היא הדגישה עד כמה המיזם הזה תואם את חזונה וחלומה של מאי, וכי לו היתה עדיין בחיים, היתה בו בוודאות שותפה פעילה: "הבטחתי לעצמי לא לבכות" אמרה "אני רק רוצה להגיד לך, אורן, שמאי אהבה אותך אהבת אמת". אולי היא הבטיחה לא לבכות, אבל אנחנו לא. ובכינו.

אורן, הלא הוא אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר, גם העלה קצת זכרונות: "מאי גורפינקל-עמישי ז"ל נכנסה לכולנו עמוק ללב ולי, באופן אישי, נוצר איתה ועם המשפחה חיבור עמוק ואמיתי. מאי שיתפה בצורה אמיצה ופתוחה את הסיפור שלה ברשתות החברתיות והותירה אותנו נרגשים לנוכח תעצומות הנפש והיכולת שלה להשפיע על אנשים. בהשראתה, ובשל העובדה שהחיבור בין עולם האיפור לעולם הדיגיטלי היווה עבורה מקור כח, החלטתי על הקמתו של מרכז המשפיענים החדש שלנו, שמטרתו לעורר את אותה ההשראה בקרב כל מי שחולם להיות משפיען רשת ולתת לכל אחד ואחת מהם את הכלים להגשים את עצמם".

ולא רק חברי הקבוצה נקשרו אליה. קשר מיוחד במינו נרקם גם בינה לבין נטלי דדון, שקיבלה את הבשורה הקשה כשהיתה בחו"ל, ולזכרה אף קעקעה על גופה את המשפט #MyLife.

מאי גורפינקל ונטלי דדון. באדיבות המשפחה
חברות/באדיבות המשפחה

המרכז נוצר בהשראתה של מאי, נקרא על שמה וימשיך את חדוות היצירה מעוררת ההשראה שלה לעשייה ולכל מה שקשור לביוטי. מיקומו של המרכז יהיה מרכז ההדרכה של החברה, ברמת החייל בתל אביב. מדובר במרכז משפיענים ראשון מסוגו שמטרתו להעניק ליוצרי תוכן כלים מקצועיים וחדשניים להצלחה בעולם הדיגיטלי. המשפיענים ואלו שרוצים להפול למשפיענים, יוכלו, בתיאום מראש ובחינם, להגיע למרכז וליהנות משימוש חופשי בחדרי עבודה, מתחמי הדרכה מאובזרים, עמדות צילום ועריכה מתקדמות, מגוון רחב של קורסים והדרכות מאנשי מקצוע מובילים בתחום הדיגיטל והכל ללא תשלום וללא מטרת רווח.

המרכז יפעל בשיתוף פעולה ברמת תוכן והדרכות עם חברות מובילות ביניהן גוגל, פייסבוק, קבוצת החברות g-conversation,סוכנות המשפיענים Leaders, קבוצת ציפי רומנו וסוכנויות מובילות של דוגמנים ושחקנים. במסגרת הפעילויות המוצעות במרכז, יוכלו משפיענים מתחילים לרכוש את הכלים לפיתוח המדיה החברתית שלהם ולהפיכתה לעיסוק מכניס, וגם העובדים בקבוצת החברות אסתי לאודר יוכלו ללמוד ולהתפתח בעולם הדיגיטל ולהפוך בעצמם למשפיעני רשת.

להרשמה ופרטים שלחו מייל icenter@il.estee.com

מאי גורפינקל אשלי וקסמן בקשי. באדיבות המשפחה
נגעה לכל הלבבות - מאי עם אשלי וקסמן בקשי/באדיבות המשפחה
מאי גורפינקל. באדיבות המשפחה
משפיענית לנצח. מאי גורפינקל-עמישי ז"ל/באדיבות המשפחה
המרכז למשפיעניות ע"ש מאי גורפינקל. שוקה כהן,
המרכז למשפיעניות ע"ש מאי גורפינקל-עמישי/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully