הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
GettyImages

עשו מייגן ומצאו נסיך: הרווקות הנצחיות שהתחתנו מאוחר

5.8.2019 / 7:50

עם כל הכבוד לנשים כמו בר רפאלי או קורל סימנוביץ' שהצליחו לייצר לעצמן קריירה בגיל העשרה, להתחתן בגיל 20+ ולתקתק הריון ראשון לפני גיל 30, אם יש משהו שנותן תקווה, הוא נשים שוות ומצליחות שלא התפשרו והרוויחו נסיך

מזל טוב למייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס שחגגה אמש יום הולדת 38! זה בהחלט יום הולדת שהיא לא תשכח - רק לפני שנתיים הסתובבה מרקל כעוד גרושה הוליוודית מורעבת ברחובות הוליווד, עם הבנה ברורה שהיא בבעיה. כן, היא כבר יצאה עם הנסיך הארי, אבל באותה תקופה דייט עם הארי היה שווה ערך למילוי לוטו, נחמד לחלום מה עושים אם זוכים אבל הסיכוי הוא אחד לטריליון. ולהיות גרושה או רווקה בת 36 נטולת ילדים זו חוויה לא נעימה עבור כל אישה שכן רוצה להקים משפחה, גם אם אין לה אמא יהודה שמסתובבת עם עלונים להקפאת ביציות, בטח כזו שחיה בהוליווד, בה כל דבר מעבר ל25 נחשב למקומט ובלוי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היום מייגן בת 38, אחת הנשים המשפיעות בעולם, בעל נסיך (ולא כזה שהיא קוראת לו נסיך רק כי הוא עשה כלים) ותינוק שהיא מתלבטת אם בא לה לתת לו תואר מלכותי. האישה שהייתה צריכה לעשות ברטר של תמונה לאינסטגרם תמורת זוג סנדלים היא עכשיו עורכת אורחת בווג הבריטי אחרי שאמרה לאנה ווינטור שלא בא לה לערוך את ווג ארה"ב ואנשים כמו ביונסה מחכים בתור כדי להגיד לה היי, מה המצב. איך אומרים? סבבה לגמרי.

הסיפור של מרקל הוא ללא ספק אגדה, והוכחה חיה לכך ששווה לחכות לנסיך על הסוס הלבן ולא להתפשר על איזה גיבן עם אוטו שמסריח מטונה שמתחלק איתך חצי חצי בחשבון רק בגלל שעברת את גיל 29. נכון שהיצע הנסיכים האמיתיים דל, אבל יש תקווה ואפילו תקדימים. כי עם כל הכבוד לנשים כמו בר רפאלי או קורל סימנוביץ' שהצליחו לייצר לעצמן קריירה בגיל העשרה, להתחתן בגיל 20+ ולתקתק הריון ראשון לפני גיל 30, אם יש משהו שנותן תקווה, הוא נשים שוות ומצליחות שעברו את גיל 30, אפילו 35, התעקשו שהן אכן מעניינות מספיק בשביל גבר איכותי והיום צוחקות על כל החברות שלהן שאמנם ניצחו במרוץ לחופה אבל כל מה שהן רוצות הוא לרוץ לעבר החלון הקרוב כדי לזרוק ממנו את אותו אחד שגררו צורח לעבר הרב.

דניאלה פיק וטרנטינו

אחותה נשואה ואמא לשלושה ילדים, האמא החורגת שלה צעירה ממנה בשנתיים ועדיין דניאלה לא ויתרה. נכון, עד לפני שנתיים כל מה שהיה לה זה סיפור על רומן קצר עם טרנטינו ודייטים שלא התפתחו לשום דבר, אבל כנראה שדניאלה ידעה שעם כל הכבוד להוליווד, בסוף קוונטין יבין מה טוב לו (או יעבור את גיל 60). אנחנו לא יודעים מה בדיוק הוביל לקאמבק אבל היא בהחלט נותנת תקווה לכל הנשים שחולמות על האקס הדושבג שלא הצליח להתחייב. רק שימו לב, אם אתן מחכות לאיזה אקס תוודאו שאתן דניאלה פיק ולא ג'ניפר אניסטון.

עוד בוואלה!

או שתירגעו או שתיפרדו: כל הזוגות שנמאס לנו לראות

לכתבה המלאה

אנה ארונוב ואייל אלגזי

כולנו ליווינו את אנה בתהליך חיפוש בן זוג והיא דיברה לא פעם על כמה קשה לה לקבל את העובדה שהיא מצאה את עצמה רווקה בגיל 35. אבל אנה הוכיחה לנו ששווה לחכות, גם אם הדרך לאהבה הגדולה עוברת בתוכנית ריאליטי, דייטים מבאסים, פסיכולוג מקריפ והמון המון בכי. כאילו, כמו כל רווקה רגילה, רק עם סינון של דייטים, יותר שרירים, והאפשרות ללבוש בגדים שאפשר להחזיר אח"כ בלי לשלם עליהם. אבל אנה הוכיחה שאם כבר להתחייב למציאת אהבה - הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל לעבוד על עצמך ולתת הזדמנות גם לאנשים שלא צולחים את הרושם הראשוני. אנה הבינה שהבעיה עלולה להיות גם אצלה, ואנה טיפלה בבעיה. תהיו אנה.

אמל (אלמודין) וג'ורג' קלוני

העובדה שאמל היתה עורכת דין מצליחה ויפייפיה כנראה עזרה לה להבין את שגם אחרי גיל 35 היא לא צריכה להתפשר, וגם לא להתנצל על כך שהקדישה כמעט שני עשורים לפיתוח של קריירה מצליחה. והיא צדקה - כי בגיל 36 היא התחתנה עם אחד הרווקים הנחשקים בהוליווד והפכה להיות אמל קלוני. היום היא אמא לתאומים, מחלקת את זמנה בין אגם קומו, לונדון והוליווד ונהנית מאספקה קבועה של קפסולות לקפה.

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס

למי שלא מכיר את צ'ופרה, מדובר בשחקנית בת 37 ממוצא הודי שעשתה גלים בהוליווד בתפקיד ראשי בסדרה הלא מאוד מוכרת ולא מאד טובה, "קוונטיקו". צ'ופרה כנראה ידעה מה היא שווה ולא הסכימה לחזור להודו עם הזנב (נטול הטבעת) בין הרגליים, ובמקום זה עשתה את מה שעושות הרבה נשים שמבינות שגברים בגילן מחפשים בנות שלא יודעות שעיתון יכול להגיע בפורמט של נייר, והסתכלה למטה, לעבר ניק ג'ונאס, אחד הזמרים הנחשקים בעולם שצעיר ממנה ב-10 שנים. כי לפעמים כשלא רואים שום דבר מימין ומשמאל, צריך להסתכל קדימה - לעבר התיכון הקרוב למקום מגורייך.

זה אמנם עצוב, אבל נשים, לעומת גברים, מתחילות לפעמים להרגיש לחץ רגע אחרי גיל 30 אם הן לא הלכו בדרך הקלאסית של קריירה + חבר מוצלח + חופה + ילדים, אבל לרוץ לעבר חופה ולייצר משפחה בידיעה שאת מתפשרת היא לא התשובה. מה שהוכיחו כל הנשים שמצאו אהבה בגיל שנחשב בחברה כמאוחר, הוא שאסור להתפשר - רק להבין על מה צריך לעבוד, ולהמשיך לחפש. עובדה, זה שווה את זה. גם אם הדרך תהיה קשה ותכלול רגעי שבירה של דייטים מבאסים ודיק-פיקס במגוון פוזיציות, אנחנו מאחלים לך לחגוג את יום ההולדת הבא שלך כמו מייגן מרקל, רק בלי הגיסה המתנשאת והצורך להתחנף לסבתא הסלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully